Draaiboeken zijn er om je niet aan te houden. Fix jij een draaiboek voor drie uur tv in elkaar waarbij alles op de seconde goed verloopt?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Je maakt geen draaiboek ofzo? Ik durf trouwens te wedden dat het de komende twee weken weer minimaal 5 minuten uitloopt.
Nee, maar per minuut (hooguit 2 uitloop) lijkt me toch wel te doen. Bovendien zijn er zat momenten waar je tijd kunt goedmaken (ik noem maar 5 minuten doen over vertellen wie er doorgaat of niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:31 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Draaiboeken zijn er om je niet aan te houden. Fix jij een draaiboek voor drie uur tv in elkaar waarbij alles op de seconde goed verloopt?
Grindheimquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wow, wat een goal van Heerenveen ,
Beerens
Oh boy wat ben ik blij als de rechten straks daadwerkelijk naar de NOS gaan. Alle commerciële omroepen: sterf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Kut-Idols, nu nog bezig en het voetbal stond al gepland.
Ik dagdroomde laatst over studio sport toen nog op de NOSquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh boy wat ben ik blij als de rechten straks daadwerkelijk naar de NOS gaan. Alle commerciële omroepen: sterf.
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik dagdroomde laatst over studio sport toen nog op de NOS
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen hadden we deze tune![]()
http://youtube.com/watch?v=58C5GfRqcco&feature=related
en dan de hele zondagavond wachten omdat dat kutschaatsen uit Canada of zo uit wordt gezonden.quote:
toen gooide mensen dat geluid nog in fifa 2000quote:Op zondag 17 februari 2008 00:01 schreef Triptamine het volgende:
[..]
en dan heerlijk genieten bij de oudbollige truien van Mart Smeets of de rare Tom Egberts
Dat hoorde er gewoon bij. Lekker frusti voor de tv zitten omdat jij voetbal wil zien, maar SS toch schaatsen uitzendt.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dan de hele zondagavond wachten omdat dat kutschaatsen uit Canada of zo uit wordt gezonden.
Altijd beter dan na iedere wedstrijd met een reclameblok van 5 minuten geconfronteerd te worden.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
en dan de hele zondagavond wachten omdat dat kutschaatsen uit Canada of zo uit wordt gezonden.
Jammer dat Danielle Overgaag dat niet meer doet. Dat is pas een 100% milfquote:Op zondag 17 februari 2008 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Mooiste van alles is gewoon dat ik Dione de Graaff weer zie op tv
Deze mag het stokje anders ook wel overnemen...quote:Op zondag 17 februari 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jammer dat Danielle Overgaag dat niet meer doet. Dat is pas een 100% milf
ik mag hier niet meer over MILFEN pratenquote:Op zondag 17 februari 2008 00:22 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jammer dat Danielle Overgaag dat niet meer doet. Dat is pas een 100% milf
Oh ja, toen wedstrijden als Heracles-Heerenveen nog in 3 minuten zouden worden afgeraffeld en op zaterdagavond de samenvattingen-uitzending een halfuurtje duurde. Prachtig was dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:56 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik dagdroomde laatst over studio sport toen nog op de NOS
Fantastische trainer.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Silenus het volgende:
Haha die Aad. Wat een kerel.
Je moet wel, gewoon consequent blijven.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Triest dat Verhaegh nog rood kreeg, bij zo'n situatie in de laatste minuut van de blessuretijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |