abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209407
Wellicht is het jullie ontgaan, maar tijdens het partijtje voetvolley van dinsdag vertelde Willem -voor aanvang- toch duidelijk dat er alleen gescoord kon worden op de eigen service.
Toen Ruud later de stand wilde corrigeren, beweerde Willem dat de afspraak was dat op iedere service kon worden gescoord.

Duidelijk voorbeeld van proberen je voordeel te halen door te liegen, lijkt me.

In de uitzending van woensdag tracht Willem van Ruud bepaalde uitspraken te ontlokken om medebewoners te bekritiseren (omdat hij voelt dat dat waarschijnlijk uitgezonden wordt).

Krijgt ons Sabje dan toch gelijk en is Willem enkel uit op de pot met geld?
Het begint erop te lijken dat Wimpie zijn strategisch meesterplan van tevoren goed heeft uitgewerkt.

pi_209408
Willem is een beste man met de beste bedoelingen.
Intriges zijn hem vreemd !

Gewoon een nuchtere Fries.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_209409
Ik had meer de indruk dat Ruud de regels niet goed wist !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_209410
Inderdaad, Willem veranderde de regels tijdens het spelletje. Scoren kon alleen op je eigen service aan het begin. Toen hem dat zo uitkwam kon je plots altijd scoren. Beetje flauw als je in aanmerking nam dat Willem hoe dan ook al een enorme voorsprong had. Een slechte verliezer, Willem Wil Winnen.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 05:42:00 #5
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_209411
Ja het was niet eerlijk wat willem deed. Vond die move dattie tijdens die boerenkool toestand zijn arm om ruud's sloeg
ook meesterlijk bedacht. Jammer voor hem dat Ruud het anders zag
  donderdag 28 oktober 1999 @ 05:44:00 #6
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209412
Dat doe ik ook ja...

Maar alleen als ik weet dat niemand kijkt, en ik 6 ben!

Groowwwl!

donderdag 28 oktober 1999 @ 05:45:00 #7
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209413
de regels veranderen bedoel ik
Groowwwl!

donderdag 28 oktober 1999 @ 10:47:00 #8
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_209414
Denk eraan willem kan de regels niet breken, hij maakt de regels
pi_209415
Willem heeft ook echt wel door dat Ruud toch doet/gelooft wat hem gezegd wordt. Het is er waarschijnlijk onderbewust bij Willem binnengeslopen om Ruud voor de gek te houden.
If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
  donderdag 28 oktober 1999 @ 12:09:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_209416
Potverdikke he, die regels zijn toch best klote weet je.. daarbij is voetbal gewoon peanuts...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')