Braak nog maar door hier, maar ondertussen ff die site van wonderer lezenquote:Op maandag 28 januari 2008 02:50 schreef Wexy het volgende:
ow.... hmz... dussuhm.... ik kom hier nachtbraken en dan stuur je mij naar n andere site?
Nee, ik heb nog niks gehoord sinds die ene "we willen met je in zee". Ik ga morgen mailen om de stand van zaken te vragenquote:Op maandag 28 januari 2008 03:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het nou al definitief?
Ik heb er niets meer over gehoord.
ff van de blog af gekwootquote:Ik kreeg vandaag een mailtje dat 't Verschil er wel iets in ziet. Ze willen het graag in september op de markt hebben. Binnenkort krijg ik het contract. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen, maar het ziet er hoopvol uit! Het contact is tot nu toe in ieder geval goed, professioneel en vriendelijk, ik heb er een goed gevoel over.
Ik wil pas juichen als alles helemaal rond is, maar ze moeten wel een heel raar contract aanbieden wil ik nee zeggen, denk ik!
ow vernieuw je blog dan ff.... tssquote:Op maandag 28 januari 2008 03:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks gehoord sinds die ene "we willen met je in zee". Ik ga morgen mailen om de stand van zaken te vragen
Goed ideequote:Op maandag 28 januari 2008 03:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks gehoord sinds die ene "we willen met je in zee". Ik ga morgen mailen om de stand van zaken te vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |