Voor 2008?quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef DR34M3R het volgende:
hoi!
we hebben net de kerstborrel gehad
quote:
Dankquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:20 schreef Noodly het volgende:
[..]
![]()
Mooie Afrikaanse sig heb je trouwens.
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Kerstborrel. Die kan al bijna voor 2008 gelden
.
quote:
Nou het is meer dat ik iedere keer zwaar spuit elf benquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik weet het. Er zijn momenten dat jullie eng veel op elkaar lijken
Maar dit was in een ander topic. Je was niet spuit elf, maar telepathischquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ik iedere keer zwaar spuit elf ben, terwijl ik iedere keer echt niet zie wat Erik tikt
.
HIhiquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dit was in een ander topic. Je was niet spuit elf, maar telepathisch.
Ik had dat ook laatstquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:42 schreef wonderer het volgende:
Ik heb echt zo'n stomvervelend computerprobleem... copy/paste werkt niet meer
Ik had gister gereboot en toen deed ie het volgens mij weer, maar nu niet meer. Zowel op de laptop als op de pc nietquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik had dat ook laatst, maar toen kon ik volgens mij niet meer c/p vanuit of naar firefox. Het was iig heel vreemd, en het was even spontaan opgelost als dat het gekomen was
.
Nu wordt het wel eng hoor. Hier deed 't ook niet meer op zowel laptop als pc.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gister gereboot en toen deed ie het volgens mij weer, maar nu niet meer. Zowel op de laptop als op de pc niet
Hij doet het weer. Mysterieus, want ik heb niks gedaan verderquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nu wordt het wel eng hoor. Hier deed 't ook niet meer op zowel laptop als pc.
Schopje TRU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |