Daar ben ik 't dan wel weer mee eensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:28 schreef maedel het volgende:
maar ik bedoel dus, dat we een echt lame OP maken
Wordt vervolgdquote:
Han Pekelquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar ben ik 't dan wel weer mee eens.
De OP is aan vernieuwing toe.
[..]
Wordt vervolgd.
ja maken we er een l topic tournament vanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Ik knutsel vanavond wel wat in elkaar als voorbeeld, dan kunnen we stemmen
Waarop? Maak je meerdere varianten dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:02 schreef wonderer het volgende:
Ik knutsel vanavond wel wat in elkaar als voorbeeld, dan kunnen we stemmen
Coleges? In Tilburg? Met Carnaval?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:57 schreef Noodly het volgende:
[..]
[..]
het is altijd zo leeg daar als ik er ben. Misschien dan toch met carnaval maar gaan ofzohoewel mijn colleges dan net beginnen, schandalig.
dat dus. Ik blijf degene die nu in de OP staat ook heel mooi vinden hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef NanKing het volgende:
Die eerste is tof.
Die 2de vind ik niet zó.
Nee, in Utrecht. Ik ben net gestopt met mijn opleiding in Tilburg. Niet te handig geplandquote:Op zondag 27 januari 2008 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Coleges? In Tilburg? Met Carnaval?
HEILIGSCHENNIS!!!
nou ik heb dus in het pitoreske Dronten gestudeerd aan een zwaar gristelijke opleiding, maar daar kreeg iedereen onder de grote rivieren wel verlof om carnaval te vieren, maar dan moest je naderhand wel de lessen/toetsen inhalenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:30 schreef DR34M3R het volgende:
sja... dat kun je op je vingers natellen dan hè? studeren boven de rivieren EN carnaval willen vieren... da's vragen om problemen
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Omdat ik van iedereen hou, zwaai ik even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |