Bij A List Apart staat een mooie oplossing beschreven: http://www.alistapart.com(...)formsmoreaccessible/quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:46 schreef Flaccid het volgende:
Ik heb een textbox met value = 'Password'. Nu wil ik onclick het type veranderen naar een password field, en de textbox legen. this.type='password' werkt hier niet in IE
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | for(x=180;x>0;x=x-30) { newleft = parseInt(document.getElementById('bar').style.left); if (newleft > 0) { break; } window.setTimeout('step(' + x + ')', x); } } function right(max) { for(x=180;x>0;x=x-30) { newleft = parseInt(document.getElementById('bar').style.left); newright = newleft + max; if (newright < 700) { break; } window.setTimeout('step(-' + x + ')', x); } } function step(step) { document.getElementById('bar').style.left = parseInt(document.getElementById('bar').style.left) + step; } |
>= betekent wat anders dan >, dus lijkt me stug.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij werkt'ie hier in Fx gewoon goed hoor? (2.0.0.12)
Volgens mij is het officieel wel zo dat je bij vergelijkingen in een if-statement altijd twee vergelijkingstekens moet gebruiken
dus <=, >=, == enz. in plaats van <, > en =
Dat is onzin. Je moet natuurlijk wel goed letten op het verschil tussen = en ==.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef mcDavid het volgende:
Volgens mij is het officieel wel zo dat je bij vergelijkingen in een if-statement altijd twee vergelijkingstekens moet gebruiken
dus <=, >=, == enz. in plaats van <, > en =
Bij = en == klopt het wel.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:11 schreef mcDavid het volgende:
ik weet het verschil in betekenis, maar had zelf een keer een scriptje dat alleen werkte met dubbele == enzo. Maar wellicht kwam dat dan wel juist door het verschil in betekenis.
Lijkt me ook niet. Wat is 't probleem dan? Heb je een voorbeeld online?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef mcDavid het volgende:
Is Opera zo slecht met Javascript of ligt het echt aan mij?
http://zcflevo.nl/files/thumbnails.js Zo pittig is de functie openinfo(y) toch ook weer niet?
Dat laatste wou ik nou juist liever niet. Is kut voor de structuur. Op de indexpagina zou het (zoals 'ie nu is) misschien nog kunnen maar op de andere pagina's is het rot.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:57 schreef SuperRembo het volgende:
Ik zie ook niet wat er fout gaat.
Misschien een andere oplossing zoeken. Als je ook ergens een linkje toevoegt om het eerste info schermpje (met het weer) te laten zien dan heb je die terug knop niet nodig. Of laat de iframe altijd zien, en laadt er als eerste de weer-info in.
Doen!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat laatste wou ik nou juist liever niet. Is kut voor de structuur. Op de indexpagina zou het (zoals 'ie nu is) misschien nog kunnen maar op de andere pagina's is het rot.
Moet toch maar es PHP onder de knie zien te krijgen. Dan heb ik helemaal geen iframes meer nodig.
Omdat document.all false oplevert in Firefox?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:07 schreef wobbel het volgende:
Hellep
Waarom doet http://www.dumpzooi.nl/v2/TEST.php het wel in IE7, maar niet in Firefox?
aah me is not so smartquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:11 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Omdat document.all false oplevert in Firefox?
1 2 3 4 5 | var geontleed=teontledenvariable.split(","); alert ( geontleed[0] ); // poept 255 uit alert ( geontleed[1] ); // poept 123 uit alert ( geontleed[2] ); // poept 88 uit |
1 2 3 4 5 6 7 | alert ( rgbwaarde ); // geeft een goede RGB code terug, dus deze waarde bestaat var teontledenvariable=rgbwaarde; var geontleed=teontledenvariable.split(","); alert ( geontleed[0] ); // ik krijg niks alert ( geontleed[1] ); // ik krijg niks alert ( geontleed[2] ); // ik krijg niks |
1 2 3 4 5 6 7 8 | rgbwaarde = myColorPicker.CurColor; // deze waarde komt van een javascript colorpicker alert ( rgbwaarde ); // geeft een goede RGB code terug, dus deze waarde bestaat var teontledenvariable=rgbwaarde.toString(); var geontleed=teontledenvariable.split(","); alert ( geontleed[0] ); // ik krijg niks alert ( geontleed[1] ); // ik krijg niks alert ( geontleed[2] ); // ik krijg niks |
document.getElementById('element').innerHTML=document.getElementById('element_met_src').src;quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil bij een onclick de innerhtml van een element vullen met de src van een andere html.
Is dat uberhaupt mogelijk? document.getElementById('element').innerHTML.src='path/naar/html' werkt niet in ieder geval
Wat je wilt is een javascript include.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Dank je, maar er is dus geen element met een src, ik wil vanaf filesysteem een html src inladen in de innerhtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |