Wás het maar flat free.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Fusionfreak het volgende:
Sinds kort ben ik van Planet intermet overgestapt naar XS4all telefonie en internet. Heb alles keurig aangesloten gekregen door een gratis monteur en werkt (de telefoon komt op 7 februari, ik ben niet technisch) maar heb per ongeluk 3 flat free abonnemeten aangeklikt waarvan ik dacht dat dit nodig was om via de telefoon te kunnen bellen op XS4all. Als ik mijn factuur ga opvragen zie ik dat er 37,50 euro in rekening wordt gebracht. Helaas kan ik in mijn gegevens deze 3 nummers niet opzeggen of verwijderen. Zit ik nou vast aan die 3 extra nummers, of kan ik aangeven dat ik door een vergissing dit geactiveerd heb en dat ik die 37,50 euro niet hoef te betalen (automatische incasso).
Wie heeft hier ervaring met XS4all qua service en afhandeling van klachten?
Dat maakt helemaal niet uit. Als de aanmelding via internet wordt gedaan, wordt het gezien als elektronisch ondertekend. Ookal zou er een werkelijk handtekening gezet moeten worden, dan is één handtekening voldoende op een contract waarop vermeld staat dat je drie aansluitingen wenst.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:59 schreef Logitik het volgende:
Je hebt ook ergens drie handtekeningen gezet? Zo nee, dan is er niks aan de hand
ik heb geen e mail bevesiting oid ontvangen, het enigste wat ik kan zien onder mijn gegevens is dat er 3 voip flat free abonnemten zijn afgesloten waarvan ze komende week 37,50 gaan afschrijven.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt je dus via internet aangemeld en de verkeerde opties aangeklikt, kan gebeuren.
Na jouw aanmelding heb je een wettelijk vastgestelde bedenkperiode van 7 werkdagen (dus in werkelijkheid 9 dagen) De provider is verplicht om jouw bestelling te bevestigen met daarin exact vermeld waar je je voor hebt aangemeld en de daarbij behorende Algemene Voorwaarden. Indien hij daar niet aan heeft voldaan, wordt de bedenkperiode verlengd tot drie maanden.
Kortom, heb jij een bevestiging ontvangen van jouw aanmelding? Zo ja, dan heeft jouw fout daar ook op gestaan en ben je zelf verantwoordelijk voor deze fout en kan je een voorstel doen om deze af te kopen. (de provider heeft immers kosten moeten maken door deze fout)
Heb je geen bevestiging ontvangen en het is binnen de drie maanden, dan kan je de overeenkomst wijzigen door jouw fout terug te laten draaien.
Een email geldt in deze niet als een schriftelijke bevestiging, deze dient echt per post te zijn verstuurd.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
ik heb geen e mail bevesiting oid ontvangen, het enigste wat ik kan zien onder mijn gegevens is dat er 3 voip flat free abonnemten zijn afgesloten waarvan ze komende week 37,50 gaan afschrijven.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Fusionfreak het volgende:
maar heb per ongeluk 3 flat free abonnemeten aangeklikt
Zoals ik al schreef, ik dacht dat ik hiermee mijn telefoon account op xs4all kon activeren. Ik heb hun al diverse mails gestuurd en ik zal het morgen uitleggen bij de juiste afdeling dat dit geen opzet is en dat ik bovendien op tijd erbij ben om dieze vergissing te melden. Dit is voor mij ook allemaal nieuw.quote:
Verwacht geen wonderen aan de telefoon. Meldt het aan de persoon die je aan de telefoon hebt en vraag om instructies: Wat moet ik doen om dit weer recht te trekken?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef, ik dacht dat ik hiermee mijn telefoon account op xs4all kon activeren. Ik heb hun al diverse mails gestuurd en ik zal het morgen uitleggen bij de juiste afdeling dat dit geen opzet is en dat ik bovendien op tijd erbij ben om dieze vergissing te melden. Dit is voor mij ook allemaal nieuw.
Dan ben je een verdomd slechte lezer (tot 3x toe!) want die aanvraagwizard van xs4all laat absoluut niks aan duidelijkheid te wensen over.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef Fusionfreak het volgende:
Zoals ik al schreef, ik dacht dat ik hiermee mijn telefoon account op xs4all kon activeren.
Heb inmiddels al een brief verstuurd waarin ik aangegeven heb dat het een vergissing is en dat ik het op tijd ongedaan wil maken. Maar zal morgen toch bellen, omdat ze meteen wat eraan kunnen doen.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meldt ook dat het hier een vergissing betreft en dat er helemaal geen wil was om 3 nummers aan te vragen, maar één nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |