abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56324687
Sinds kort ben ik van Planet intermet overgestapt naar XS4all telefonie en internet. Heb alles keurig aangesloten gekregen door een gratis monteur en werkt (de telefoon komt op 7 februari, ik ben niet technisch) maar heb per ongeluk 3 flat free abonnemeten aangeklikt waarvan ik dacht dat dit nodig was om via de telefoon te kunnen bellen op XS4all. Als ik mijn factuur ga opvragen zie ik dat er 37,50 euro in rekening wordt gebracht. Helaas kan ik in mijn gegevens deze 3 nummers niet opzeggen of verwijderen. Zit ik nou vast aan die 3 extra nummers, of kan ik aangeven dat ik door een vergissing dit geactiveerd heb en dat ik die 37,50 euro niet hoef te betalen (automatische incasso).

Wie heeft hier ervaring met XS4all qua service en afhandeling van klachten?
pi_56324753
Wat dacht je van XS4ALL even bellen ?

Of denk je dat dit hun helpdesk is ?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2008 19:47:18 ]
pi_56324837
indeed 020-3987654 bellen en even uitleggen
  zaterdag 26 januari 2008 @ 19:55:53 #4
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_56324930
heb je 3 telefoonnummers? ben je wel lekker bereikbaar
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:08:06 #5
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_56325191
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Fusionfreak het volgende:
Sinds kort ben ik van Planet intermet overgestapt naar XS4all telefonie en internet. Heb alles keurig aangesloten gekregen door een gratis monteur en werkt (de telefoon komt op 7 februari, ik ben niet technisch) maar heb per ongeluk 3 flat free abonnemeten aangeklikt waarvan ik dacht dat dit nodig was om via de telefoon te kunnen bellen op XS4all. Als ik mijn factuur ga opvragen zie ik dat er 37,50 euro in rekening wordt gebracht. Helaas kan ik in mijn gegevens deze 3 nummers niet opzeggen of verwijderen. Zit ik nou vast aan die 3 extra nummers, of kan ik aangeven dat ik door een vergissing dit geactiveerd heb en dat ik die 37,50 euro niet hoef te betalen (automatische incasso).

Wie heeft hier ervaring met XS4all qua service en afhandeling van klachten?
Wás het maar flat free.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_56325783
TS is nogal snugger
pi_56326201
TS is echt...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_56336452
Je hebt je dus via internet aangemeld en de verkeerde opties aangeklikt, kan gebeuren.
Na jouw aanmelding heb je een wettelijk vastgestelde bedenkperiode van 7 werkdagen (dus in werkelijkheid 9 dagen) De provider is verplicht om jouw bestelling te bevestigen met daarin exact vermeld waar je je voor hebt aangemeld en de daarbij behorende Algemene Voorwaarden. Indien hij daar niet aan heeft voldaan, wordt de bedenkperiode verlengd tot drie maanden.

Kortom, heb jij een bevestiging ontvangen van jouw aanmelding? Zo ja, dan heeft jouw fout daar ook op gestaan en ben je zelf verantwoordelijk voor deze fout en kan je een voorstel doen om deze af te kopen. (de provider heeft immers kosten moeten maken door deze fout)

Heb je geen bevestiging ontvangen en het is binnen de drie maanden, dan kan je de overeenkomst wijzigen door jouw fout terug te laten draaien.
  zondag 27 januari 2008 @ 11:53:36 #9
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_56336518
Wat Dirkh zegt.
Zowieso is mijn ervaring met XS4all altijd super en ik denk dat het wel goed komt, mits je zo spoedig mogelijk contact met ze opneemt.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_56336610
Je hebt ook ergens drie handtekeningen gezet? Zo nee, dan is er niks aan de hand
pi_56336812
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:59 schreef Logitik het volgende:
Je hebt ook ergens drie handtekeningen gezet? Zo nee, dan is er niks aan de hand
Dat maakt helemaal niet uit. Als de aanmelding via internet wordt gedaan, wordt het gezien als elektronisch ondertekend. Ookal zou er een werkelijk handtekening gezet moeten worden, dan is één handtekening voldoende op een contract waarop vermeld staat dat je drie aansluitingen wenst.
Dus zo nee, dan ben je zelf verantwoordelijk voor de aanmelding en mag je gaan betalen voor datgene wat je besteld hebt.
pi_56336831
Ik zou maar snel contact opnemen om de fout te laten herstellen.
pi_56338013
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:50 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt je dus via internet aangemeld en de verkeerde opties aangeklikt, kan gebeuren.
Na jouw aanmelding heb je een wettelijk vastgestelde bedenkperiode van 7 werkdagen (dus in werkelijkheid 9 dagen) De provider is verplicht om jouw bestelling te bevestigen met daarin exact vermeld waar je je voor hebt aangemeld en de daarbij behorende Algemene Voorwaarden. Indien hij daar niet aan heeft voldaan, wordt de bedenkperiode verlengd tot drie maanden.

Kortom, heb jij een bevestiging ontvangen van jouw aanmelding? Zo ja, dan heeft jouw fout daar ook op gestaan en ben je zelf verantwoordelijk voor deze fout en kan je een voorstel doen om deze af te kopen. (de provider heeft immers kosten moeten maken door deze fout)

Heb je geen bevestiging ontvangen en het is binnen de drie maanden, dan kan je de overeenkomst wijzigen door jouw fout terug te laten draaien.
ik heb geen e mail bevesiting oid ontvangen, het enigste wat ik kan zien onder mijn gegevens is dat er 3 voip flat free abonnemten zijn afgesloten waarvan ze komende week 37,50 gaan afschrijven.
pi_56338374
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

ik heb geen e mail bevesiting oid ontvangen, het enigste wat ik kan zien onder mijn gegevens is dat er 3 voip flat free abonnemten zijn afgesloten waarvan ze komende week 37,50 gaan afschrijven.
Een email geldt in deze niet als een schriftelijke bevestiging, deze dient echt per post te zijn verstuurd.

Uit jouw bericht maak ik op dat je die niet hebt ontvangen. Dan kan je dit melden aan de provider en aangeven dat je het abonnement alsnog gewijzigd wil hebben. Wijs ze er dan ook op dat jij de bevestigingsbrief niet hebt ontvangen en daarom drie maanden bedenktijd hebt.
Ookal is het jouw eigen fout, in dit geval kan de provider alleen maar moeilijk doen, maar staan ze niet in hun recht. Onder moeillijk doen kan je verstaan dat ze niet toegeven aan jouw verzoek en aangeven bij hun standpunt te blijven en dat je anders wordt afgesloten en doorgestuurd wordt naar het incassobureau en daarna naar de deurwaarder. (nadeel is dat je dan een registratie krijgt bij Preventel en je je moeilijk bij een andere provider kan aanmelden)
Betaal alleen wél de kosten voor het abonnement waar je wél gebruik van wil maken, laat het resterende bedrag achterwegen.
pi_56338946
Hier wordt alleen maar de 3 nummers in rekening gebracht, ik ben pas 1 week klant bij xs4all, en ik dacht dat ik met het aanklikken van deze dienst meteen kon bellen via xs4all. Iig ik zal het bedrag laten blokkeren via mijn postbank. De andere facturen van de abonnemnt betaal ik uiteraard wel, maar dan wel via acceptgiro. Zal orgen de afdeling accounting en sales bellen dit werd mijn verteld. Ik heb eerder gebeld maar ik krijg die 3 nummers maar niet verwijderd of geannulleerd uit mij gegevens.

Hoe staat het met de klachten afhandeling bij xs4all, zullen ze begrip hebben dat ik per ongeluk iets ben aangegean, of blijven ze van mening dat ik maar moet betalen omdat ik beter had moeten weten.
pi_56341918
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:43 schreef Fusionfreak het volgende:
maar heb per ongeluk 3 flat free abonnemeten aangeklikt
Hoe krijg je het voor elkaar
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_56343041
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef r_one het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef, ik dacht dat ik hiermee mijn telefoon account op xs4all kon activeren. Ik heb hun al diverse mails gestuurd en ik zal het morgen uitleggen bij de juiste afdeling dat dit geen opzet is en dat ik bovendien op tijd erbij ben om dieze vergissing te melden. Dit is voor mij ook allemaal nieuw.
pi_56343249
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef, ik dacht dat ik hiermee mijn telefoon account op xs4all kon activeren. Ik heb hun al diverse mails gestuurd en ik zal het morgen uitleggen bij de juiste afdeling dat dit geen opzet is en dat ik bovendien op tijd erbij ben om dieze vergissing te melden. Dit is voor mij ook allemaal nieuw.
Verwacht geen wonderen aan de telefoon. Meldt het aan de persoon die je aan de telefoon hebt en vraag om instructies: Wat moet ik doen om dit weer recht te trekken?
In 99% van de gevallen zal je dit schriftelijk aan moeten geven. De reden die ze daarvoor hebben, is dat iedereen wel telefonisch het nummer van een ander kan laten blokkeren.
Geef in de brief aan dat je nog in je wettelijke bedenkperiode van 3 maanden zit, omdat je geen schriftelijke bevestiging hent ontvangen. Meldt ook dat het hier een vergissing betreft en dat er helemaal geen wil was om 3 nummers aan te vragen, maar één nummer.
pi_56343295
Maandagochtend bellen. Flapdrol.
pi_56343384
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:48 schreef Fusionfreak het volgende:
Zoals ik al schreef, ik dacht dat ik hiermee mijn telefoon account op xs4all kon activeren.
Dan ben je een verdomd slechte lezer (tot 3x toe!) want die aanvraagwizard van xs4all laat absoluut niks aan duidelijkheid te wensen over.

Maar zoals gezegd: bel morgen even, xs4all staat niet slecht aangeschreven.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_56345182
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:57 schreef r_one het volgende:

[..]

Is er al gezegd dat je moest bellen?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_56345243
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:59 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Meldt ook dat het hier een vergissing betreft en dat er helemaal geen wil was om 3 nummers aan te vragen, maar één nummer.
Heb inmiddels al een brief verstuurd waarin ik aangegeven heb dat het een vergissing is en dat ik het op tijd ongedaan wil maken. Maar zal morgen toch bellen, omdat ze meteen wat eraan kunnen doen.
pi_56361790
Ik heb vandaag gebeld naar xs4all en kan pas rond de 7-8 februari (2 weken na aanvraag) die nummers weer verwijderen uit mijn service center. Ik heb er zelf nog geen gebruik van gemaakt, wel zal ik die 37,50 euro (maand abbo) eenmalig moeten betalen waarna ik dan de overige 2 weken die ik dan teveel betaald heb verrekend of terug betaald krijg.

Zo is mij uitgelegd.
pi_56362194
Klinkt als xs4all, top-tent, duidelijke uitleg en makkelijk op te lossen. Feli
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_56362215
Yup, XS4all = de beste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')