abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209399
Big brother over the top,ja of nee, en waarom,graag zou ik hier wat meningen over zien.

Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

woensdag 27 oktober 1999 @ 23:59:00 #2
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_209400

Neuh .. nie over de top ..
Nog lang nie ..
Alleen moet Veronica ff kappen met 't pushen van "hoedjes vouwen" "geënsceneerde kooklessen" en gejaag van dat men IETS moet doen .. dan haken er een hoop mensen af denk ik .. behalve juist de hersendooien die nu pas gaan kijken, en wel houden van een stevig potje gefreubel voor imbecielen ..

Johh ... het weekend weer nomineren ...
Schept altijd wel heibel ..

Real Life is toch ook niet één grote piek ... ?

Bij mij wil er lately alleen in het weekend nog iets gebeuren .. kut werk ..

pi_209401
BB over de top? Bij VOO? Nooit!
VOO is allang blij dat ze een programma hebben dat scoort zonder dat er sex in voorkomt! Eeuh, nou ja, niet echt in beeld dan. Dit gaan ze natuurlijk zo lang mogelijk rekken. Als VOO het programma zelf over de top vind gaan (ik neem aan dat je bedoelt; hoogtepunt=geweest) Zullen ze ongetwijfeld ingrijpen. Zo erg, dat het tijdstip van uitzending zelfs verlaat moet worden naar
23.30 als "opwarmertje" voor sex voor de
boeg. Want we hebben nog wel wat materiaal liggen (volgens velen) Wat altijd nog van pas kan komen.
Daar komt bij dat BB al aan P de L gevraagd had of hij met de bewoners zou willen praten!
Dan vraag ik me af wat voor plannen er in de maak zijn die niet naar buiten zijn gekomen.
Is Menno al benaderd?
Komt cas Spijkers koken?
Monte Carlo belt aan?
Nico gaat de tuin doen?
Viola met de klasgenoten van Ruud?
etc.
BB heeft gtst al gespaard, tijd voor rtl om wat terug te doen!
Sabine zit zelfs in een spotje om de kijkers naar gtst te lokken!
Hoogtepunt gewwest? Blijf kijken want het wordt echt wel weer leuk
"Don't drink water, fish fuck in it"
  donderdag 28 oktober 1999 @ 09:28:00 #4
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_209402
Ik had van te voren al eens ergens gelezen dat er een keer in de zoveel weken de bewoners unaniem uit drie bekende nederlanders zou kunnen kiezen met wie ze wilde praten. dus dit komt niet helemaal uit de lucht vallen. P d L wilde hier al niet aan mee doen, omdat hij zich dan teveel met de bewoners zou inlaten/kennen. oid
pi_209403
Over the top??

Dit is pas het begin. De bewoners beginnen eindelijk de effecten van de afzondering, en de benauwing van deze gedwongen groepsvorming, te tonen.

Het begin te lijken dat ze karikaturen van hun eigen persoon aan het worden zijn. Teminste van de eigen persoon zoals wij die als kijkers denken te zien.

Wat mij betreft begint BB nu de vruchten af te werpen van het dagenlijks volgen van saaie, doch spraakmakende, tv.

If you were going to shoot a mime, would you use a silencer?
pi_209404
Even een "oude" topic boven gehaald omdat ik de discussie wel weer wil openen.
Persoonlikk zat ik er niet ver naast toen;
2 bewoners eruit door manipulatie met geld, en Anouk die komt optreden. Binnenkort nieuwe cd dus haar manager zal wel gezegd hebben "Altijd doen, bijna 2 miljoen kijkers, nookie" "Leuke free publicity"

Ik denk dat Cas Spijkers echt komt koken!
Wie vult dit aan?

"Don't drink water, fish fuck in it"
  zaterdag 30 oktober 1999 @ 13:42:00 #7
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_209405
Straks komen Rob en Nico van " eigen huis in puin" de tuin en het huis verbouwen
(de tuin zou wel wat kunnen gebruiken)
Ik heb echt zulk haar!

pi_209406
Uit zo veel opmerkingen en reacties van de bewoners in het BB-huis blijkt dat de afzondering van de buitenwereld hun vaak moeilijk valt en dat inmengingen heel veel impact hebben. Karin bij binnentreden van Anouk: "Ik vind het eng om iemand te zien zeg." Toch waren kort ervoor al Rolph met cameraman/vrouw zelf aan de deur en daarvoor George Baker met gitarist nog decent boven de aarde; een engeltje gestuurd door GodBB om diens paradijselijke kinderen op te vrolijken. TV-dropout Frequin werd nog boos toegesproken door VOO-BB. Maar de door VOO-BB zelf geinitieerde trend is OORVERDOVEND!!! Exposure to showbizz people!! Eerst bezoek vlak boven grasveld(George B.&Co), dan aan de deur (Rolph&Co) en nu IN het huis (Anouk&Dog)! Mooie voorbereiding op de komst van twee nieuwe mensen van buiten die blijven logeren!!!! Jaja de regels kunnen niet gebroken worden want jullie maken de regels zelf, maar zo hollen jullie het begrip 'afzondering van de buitenwereld' wel erg uit. En de geloofwaardigheid in de naturel van de bewoners waar wij mee moesten bonden weer wat verloren. Don't kill your darlings: het oorspronkelijke idee is echt wel goed, beetje geduld VOO en NL-publiek.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')