Je mist heel wat: huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub clairequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen geluid heb BQ, ik zie een mutsje met een wit mutsje en een mutsje met een zwart mutsje, maar mijn gevoel zegt me dat er niks zinnigs aan geluid onder die mutsjes vandaan komt
Naar haar grot.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:09 schreef 2live het volgende:
[..]
En naar wat of wie heeft ze dan zogenaamd telkens zo'n heimwee?
maar ze heeft dikke borsten volgens Amandaquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef CHAOS_ het volgende:
Huub valt niet voor halfbloedjes, die valt op hollandse meiden, weer een foute met uitnodigen voor Huub.
Leuk om te lezen dat er eindelijk iets leuks wordt verzonnen. Met ook nog eens een grote kans van slagen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:11 schreef blomst het volgende:
Amanda wil een vriendin uit nodigen die Huub moet verleiden.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je mist heel wat: huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire huub claire
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:19 schreef mazaru het volgende:
Oh oh oh, Claire is zo dom, en brengt niets in
[ afbeelding ]
Ik had Jaap wel even willen zien bij Fame,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef Mokum020 het volgende:
Gehang op de bank en gehang in de tuin, het gaat nergens over.
Is dit ontopic genoeg?
had deze post helemaal gemist, ben druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:04 schreef Desii het volgende:
[..]
die plannen zijn verzet naar volgende week...
ze willen een enorm saaie documentaire huren en dan rond 4 uur snachts hem beneden gaan bekijken, zodat iedereen wakker wordt en er nix aan vinden en zo alle tv-tijd opmaken
De dag daarna willen ze zelf idols gaan naspelen
De vijver ook al?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:15 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Claire bijft niet lang, ze snapt het spel niet.
en als ik de villa heb gewonnen, dan maak ik de vijver roze.
Ik denk toch echt dat jou ava met het pistool hier beter op zijn plaats isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:
En hoe Huub vrouwen behandelt!!
Dat kan echt niet! Ik zou het niet pikken hoor!.
[ afbeelding ]
Je ken er wel COS van willen blijven maken, maar als er niks te melden valt. Amanda en Selene zitten buiten te praten en hebben het over Claire. Niet echt iets bijzonders. Binnen zitten Jaap, Mickey en Claire ook onzin te bepraten. Dus weinig te meldenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Wijst naar alle cos-ertjes.
Kan de titel wel in een sc veranderen.![]()
Niet dat het wat uitmaakt want de titel was toch al ruk.![]()
Ook wel vervelend voor Selene. Zij kan ook niks vertellen. Geen baan, geen vrienden, familie ook al niet.
Vraag me af in welke grot zij zat voordat de oproep van Beauty and the Nerd op steen-digitaal kwam.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat jou ava met het pistool hier beter op zijn plaats is
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:19 schreef mazaru het volgende:
Oh oh oh, Claire is zo dom, en brengt niets in
[ afbeelding ]
Het was maar een grapje. Zolang jullie het leuk hebben, ben ik al blij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je ken er wel COS van willen blijven maken, maar als er niks te melden valt. Amanda en Selene zitten buiten te praten en hebben het over Claire. Niet echt iets bijzonders. Binnen zitten Jaap, Mickey en Claire ook onzin te bepraten. Dus weinig te melden
Die bedoel ik, prachtigquote:
Dat wilde jaap van lieke ook altijd erg graag weten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Jaap zit Claire helemaal uit te horen over de sex van afgelopen nacht. Claire schijnt er niet zoveel problemen mee te hebben en geeft gewoon overal antwoord op, over de standjes, of ze oraal bevredigd is en of ze het veilig hebben gedaan.
Gelukkigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Het was maar een grapje. Zolang jullie het leuk hebben, ben ik al blij.
Carry on!
Skattie, Huub en de Rat zijn weg voor een optreden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar even on-t : Claire in beeld met Jaap, Is Huub nu naar achter voor de pammetjes
Huub is optredenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die bedoel ik, prachtig![]()
Maar even on-t : Claire in beeld met Jaap, Is Huub nu naar achter voor de pammetjes
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:29 schreef Borga het volgende:
Selene praat als een marokkaantje, weet je wel.
In 1 ding moet ik Amanda wel gelijk geven; Huub is zo uitgekeken op haar, hij houdt van iemand met meer pit en temperament. En met een eigen mening.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij ligt Claire de hele dag als een sufkut op de bank
en de avond...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij ligt Claire de hele dag als een sufkut op de bank
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda zegt dat Lieke een fout heeft gemaakt. In het begin hing ze steeds om Brian heen maar ze heeft het verkeerde kamp gekozen, ze had beter bij B&A kunnen blijven, dan was het beter voor haar afgelopen.
Amanda is echt blind, Lieke ging voor Brian maar zag op een gegeven moment dat ze niet tussen A&B kon komen, met dank aan Natasja.
Koeien zijn keurige dieren. Ze praten niet met volle mondquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:37 schreef coldstar het volgende:
jeetje, Claire eet eens met je mond dicht, je lijkt wel een koe
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Natasja
Niks "diva" en geen "Natasia". Heerlijk hoe consequent je daar in blijft
Ben benieuwd naar de verwikkelingen van de komende nacht. Maar echt, als de late ploeg gaat verslaan dat Huupje ook Claire aan zijn paaltje gaat rijgen dan bevestigd dat alleen maar mijn beoordeling van dat menneke: Een vrouw is niets meer dan een gewillig geslachtsdeeltje waar de dagelijks aangemaakte voortplantingsproductie in gedumpt kan worden.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:41 schreef blomst het volgende:
Claire zeurt in iedergeval niet zo als Lieke, dus wat dat betreft zit het wel goed, meer lol dan gezeur tussen haar en Huub, en dat hou je langer vol.
Als de seks dan ook nog naar beide tervreden is kunnen ze hun tijd wel uitzitten.
Huh? Dat heeft hij toch al gedaan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de verwikkelingen van de komende nacht. Maar echt, als de late ploeg gaat verslaan dat Huupje ook Claire aan zijn paaltje gaat rijgen dan bevestigd dat alleen maar mijn beoordeling van dat menneke: Een vrouw is niets meer dan een gewillig geslachtsdeeltje waar de dagelijks aangemaakte voortplantingsproductie in gedumpt kan worden.
Ah..........Neentjequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedmakertje...![]()
De overgebleven miljonairs/gastspelers/zwerver kijken Idols
Dat heeft hij afgelopen nacht al gedaan, wel een beetje bijblijven skattie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben benieuwd naar de verwikkelingen van de komende nacht. Maar echt, als de late ploeg gaat verslaan dat Huupje ook Claire aan zijn paaltje gaat rijgen dan bevestigd dat alleen maar mijn beoordeling van dat menneke: Een vrouw is niets meer dan een gewillig geslachtsdeeltje waar de dagelijks aangemaakte voortplantingsproductie in gedumpt kan worden.
Mokum, jij drinkt niet, maar als ik familie was van wijlen Fredde dan kreeg je nu van mij een hectoliter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedmakertje...![]()
Ruud, huub heeft Clairetje allang aan zijn paaltje geregen. Afgelopen nacht was het zover. Claire verteld net tegen Jaap dat het hele goede sex was. Claire onder en Huub boven. De tweede keer was het anders om. Maakt niet uit als ze het maar naar haar zin gehad heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste BQquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij afgelopen nacht al gedaan, wel een beetje bijblijven skattie.
nu ben ik echt weg.
Dit is maar een euro per week. Wat denk je wat je betaald om al die achterlijke reclames op tv te zien?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
Het is toch ook echt niet meer om aan te zien allemaal. Zonde voor je geld die je uitgeeft voor de streams....
Okee, ik heb wat gemist, maar ik een goed gevoel bij.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ruud, huub heeft Clairetje allang aan zijn paaltje geregen. Afgelopen nacht was het zover. Claire verteld net tegen Jaap dat het hele goede sex was. Claire onder en Huub boven. de tweede keer was het anderts om. Maakt niet uit als zed het maa rnaar haar zin gehad heeft.
Ik vraag me toch af hoe dit aan het eind februar met de ontsalg ronde zal gaan zal gaan. Zal hij haar dan weg stemmen, ik denk dat hij zich weer behoorlijk in de nesten is aan het erken...
Het lijkt wel of het voorjaar weer in de lucht hangt. En het is nog steeds januariquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, ik heb wat gemist, maar ik een goed gevoel bij.![]()
De vrouw stemt daar toch zelf in mee?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste en tot morgenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
Ik hou er ook mee op. Allemaal een goede nacht, slaap lekker en tot morgen.
Dat ventje heb ik vanaf dag een dat hij er in zit gezien. Hij is niet monogaam en is niet in de versrte verte in staat om een vrouw het gevoel te geven dat ze meer is dan de natte gleuf om zijn frankfurterje aan een dagelijkse ontlading te helpen. Daar komt Klaartje ook nog wel achter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
De vrouw stemt daar toch zelf in mee?
Als ze het niet wil, moet ze het niet doen.
En het leek er niet op dat ze het vervelend vond of zo
bloedjemooi, evenalsquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedmakertje...![]()
Eens . Jullie maken zoveel goed voor mequote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
bloedjemooi, evenals
[ afbeelding ]
gif: akveor
Dat lukt hem dus wel...ondanks iedereen die haar voor is gegaan gaat zij toch ook weer voor Huub.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ventje heb ik vanaf dag een dat hij er in zit gezien. Hij is niet monogaam en is niet in de versrte verte in staat om een vrouw het gevoel te geven dat ze meer is dan de natte gleuf om zijn frankfurterje aan een dagelijkse ontlading te helpen. Daar komt Klaartje ook nog wel achter.
Nou ben ik toch benieuwd...... Zou jij voor hem vallen......quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat lukt hem dus wel...ondanks iedereen die haar voor is gegaan gaat zij toch ook weer voor Huub.
Hij kan vrouwen blijkbaar toch ,al dan niet tijdelijk, het gevoel geven dat ze bijzonder zijn.
Huub heeft Claire al vele malen verteld dat ie niet monogaam is en Claire heeft hier ook genoeg van gezien denk ik op tv.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat lukt hem dus wel...ondanks iedereen die haar voor is gegaan gaat zij toch ook weer voor Huub.
Hij kan vrouwen blijkbaar toch ,al dan niet tijdelijk, het gevoel geven dat ze bijzonder zijn.
Ik hou niet zo van die 'haantje de voorste' types, dus daarom zou hij geen schijn van kans maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd...... Zou jij voor hem vallen......
Nou kan ik met een gerust hart lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die 'haantje de voorste' types, dus daarom zou hij geen schijn van kans maken.
Maar ik begrijp wel dat er vrouwen zijn die wel voor hem vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |