Doe eens een leuk voorstel dan, Febo leest mee en zonder verse ideeën bakken ze er helemaal niks meer van.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef miesy het volgende:
getver, vannacht hadden ze nog leuke plannen voor tijdens idols
en nu liggen jaap eh huub braaf op de bank idols te kijken alsof het nooit gebeurt is.
ik hoop dat de kijkcijfers zo ontzettend omlaag denderen dat ze wel weer de actie erin moeten gooien.
en dan heb ik het niet alleen over bashen, aan elkaar plakken en konijntje spelen
Gisteravond had ze die grote ring om, dezelfde die Naad had. Amanda zei toen dat de FEBO dat ding spuuglelijk vond.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:55 schreef 2live het volgende:
Dat er nu niemand in dat huis is die tegen Amanda zegt dat ze erbij loopt als een debiel met dat kroontje!
die plannen zijn verzet naar volgende week...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:42 schreef miesy het volgende:
getver, vannacht hadden ze nog leuke plannen voor tijdens idols
en nu liggen jaap eh huub braaf op de bank idols te kijken alsof het nooit gebeurt is.
ik hoop dat de kijkcijfers zo ontzettend omlaag denderen dat ze wel weer de actie erin moeten gooien.
en dan heb ik het niet alleen over bashen, aan elkaar plakken en konijntje spelen
Het zou jou sieren, ook eens goed te lezen wat iemand schrijft. Ik dacht niet dat ik geschreven had dat de relatie tussen Amanda en Brain top is. Overigens denk ik, dat niet een relatie helemaal top is en zeker niet als je nog zo jong bent. Dat is dus niet aan de orde.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja schat... de relatie tussen Brian en Amanda is top, eenieder zou een dergelijk relatie moeten hebben.![]()
Even voor de duidelijkheid; BRIAN NEUKT VOOR BACK UP.
Amanda is inderdaad stapelgek dat ze zich door Brian de wet laat voorschrijven.
Wesley is coolquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het zou jou sieren, ook eens goed te lezen wat iemand schrijft. Ik dacht niet dat ik geschreven had dat de relatie tussen Amanda en Brain top is. Overigens denk ik, dat niet een relatie helemaal top is en zeker niet als je nog zo jong bent. Dat is dus niet aan de orde.
Of Brain voor een back up neukt weet ik niet. Dit heb ik hier wel meer gehoord over bewoners. Toen Bart met Wesley een relatie kreeg, werd er ook al van alles geroepen wat niet deugde. Terwijl Bart op dit moment toch met zijn Wesley samen woont. Dennis en Nadia ook zo'n mooi voorbeeld. Ook Dennis was en loser op internet. Hij zou Nadia alleen gebruiken voor dekking. Verloppig hebben we het allemaal mis, Dennis en Nadia hebben nog steeds een relatie en volgens horen zeggen gaat het heel goed. Nou was het Lieke, zij zou een relatie met Quinten begonnen zijn uit wraak en om Huub jaloers te maken. Ook zij zijn al samen gesingaleerd met z'n tweeen. Het gras is altijd groener bij de buren
Donderdag 23:05 uurquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
Laat die anderen maar eens tv maken.
Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.
Die anderen doen echt niks.
OMG, the terrorquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:04 schreef Desii het volgende:
[..]
die plannen zijn verzet naar volgende week...
ze willen een enorm saaie documentaire huren en dan rond 4 uur snachts hem beneden gaan bekijken, zodat iedereen wakker wordt en er nix aan vinden en zo alle tv-tijd opmaken
De dag daarna willen ze zelf idols gaan naspelen
quote:
Alsof Amanda maatgevend is. Zij heeft nog nooit wat gedaan en ze heeft de helft van de tijd niet eens door als Huub wat uitlokt of opstookt.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Donderdag 23:05 uur
Luc: Huub is nu op zijn zwakst.
Amanda: Huub doet sinds 11 december , zijn 1 jaardag niets meer.
Ik luister niet maar ik krijg het idee dat Huub het een beetje al te klef vindt. She's all over him.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Conversatie een beetje leuk op stream 1? (ik heb nog geen geluid hier) Of zie ik de nieuwe klef & bef
Wat een onthulling.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik nu ook, ons Bartje, the closet homosexual
Dat is Neil.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik nu ook, ons Bartje, the closet homosexual
Wesley, van Bartquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:18 schreef bunnyma het volgende:
Gaat het nu ineens over Wesley Snijder?
Hij zal wel een bonusje kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul loopt maar te stoken, hij wil per sé dat Huub een groupie meeneemt.
Neuk Zeur man, ben je van je eigen sexfrustratie af.
Heeft hij zijn colletje weer aan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lamme Lul loopt maar te stoken, hij wil per sé dat Huub een groupie meeneemt.
Neuk Zeur man, ben je van je eigen sexfrustratie af.
We're on the same page againquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:23 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ooooh, die zo goed kon voetballen.
het zijn ook altijd dezelfden die tv moeten maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
Goed zo Brain, als niemand TV maakt doe jij het dan maar...
Bleh, moet Amanda weer met blote borsten door het beeld gaan huppelen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:25 schreef coldstar het volgende:
Goed zo Brain, als niemand TV maakt doe jij het dan maar...
en daar ben ik het helemaal mee eens, alleen moeten ze dan geen plannen maken,quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laat die anderen maar eens tv maken.Huub steekt zijn nek steeds uit om tv te maken.Dat kost hem veel energie en die anderen worden mooi uit de wind gehouden en stijgen zo mooi in populariteit.Huub kan alleen maar meer commentaar krijgen terwijl hij de show draagt.Die anderen doen echt niks.
als ik zeker wist dat dat enig nut heeft zou ik er wel energie in willen stekenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens een leuk voorstel dan, Febo leest mee en zonder verse ideeën bakken ze er helemaal niks meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |