Huub heeft Claire al vele malen verteld dat ie niet monogaam is en Claire heeft hier ook genoeg van gezien denk ik op tv.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat lukt hem dus wel...ondanks iedereen die haar voor is gegaan gaat zij toch ook weer voor Huub.
Hij kan vrouwen blijkbaar toch ,al dan niet tijdelijk, het gevoel geven dat ze bijzonder zijn.
Ik hou niet zo van die 'haantje de voorste' types, dus daarom zou hij geen schijn van kans maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd...... Zou jij voor hem vallen......
Nou kan ik met een gerust hart lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:36 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die 'haantje de voorste' types, dus daarom zou hij geen schijn van kans maken.
Maar ik begrijp wel dat er vrouwen zijn die wel voor hem vallen.
welterusten ruud.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou kan ik met een gerust hart lekker gaan slapen![]()
![]()
Tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gok maar. Eerste prijs is een gratis luchtbed vulling.......ik hoop dat je wint
en ik geloof ook dat hij ze bijzonder vind.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat lukt hem dus wel...ondanks iedereen die haar voor is gegaan gaat zij toch ook weer voor Huub.
Hij kan vrouwen blijkbaar toch ,al dan niet tijdelijk, het gevoel geven dat ze bijzonder zijn.
En niemand zegt dat dat iemand is waardoor ze nog beter met Brian kan communiceren?? lullig nouquote:Op zondag 27 januari 2008 00:07 schreef Lady-night het volgende:
Amanda: wat is een tolk??
zou idd een mooi duidelijk vergelijking zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:11 schreef Ceessie het volgende:
[..]
En niemand zegt dat dat iemand is waardoor ze nog beter met Brian kan communiceren?? lullig nou
net zoeits als Tjolk???quote:Op zondag 27 januari 2008 00:07 schreef Lady-night het volgende:
Amanda: wat is een tolk??
Ik denk dat Amanda een tolk a la Hans Hondekop prefereerd die alles even haaarfijn in de douche uitlegt compleet met douchslang om er nekkie om vervolgens te roepen owwwww bedoel je dat.....quote:Op zondag 27 januari 2008 00:18 schreef miesy het volgende:
[..]
zou idd een mooi duidelijk vergelijking zijn.
vergeet ze nooit meer.
de enige taal die ze echt verstaat, eh?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:21 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda een tolk a la Hans Hondekop prefereerd die alles even haaarfijn in de douche uitlegt compleet met douchslang om er nekkie om vervolgens te roepen owwwww bedoel je dat.....
kan me voorstellen dat jaloezie dat effect veroorzaakt, ja.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:21 schreef Lady-night het volgende:
Amanda werd gedemotiveerd door Nena
Tja als Briantiliaans moeilijk word moet het wat fiesieker he is niet anders..quote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef miesy het volgende:
[..]
de enige taal die ze echt verstaat, eh?
Als je maar 3 keer per jaar klaar komt dan word je al snel jalours natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 00:30 schreef miesy het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat jaloezie dat effect veroorzaakt, ja.
Ik kan me nog wel tijden herinneren dat het haast niet bij te lezen was dit is echt een dieptepunt!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef diedirk het volgende:
SO hey het is wel ongelooflijk duidelijk dat DGK op sterven na dood is.
Dit topic loopt al vanaf 1900 uur......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |