Jep, deze kaarten worden door diverse telecom providers gebruikt. De kaart is overigens sim-lockvrijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:30 schreef nlboy het volgende:
Jammer dat het geen USB of ExpressCard is, want daar ben ik naar op zoek. Ik denk trouwens dat T-Mobile er waarschijnlijk ook in doet, want het model ziet er precies hetzelfde uit.
Genoteerd...maar ik vind 40e nog wat aan de lage kant...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:59 schreef SuperFrank het volgende:
Hier wel interesse. Ik bied 40e incl. verzendkosten
Post maar een link van een sim-lockvrije HSDPA/UMTS/EDGE/GPRS kaart.....De kaarten die goedkoper zijn ondersteunen alleen EDGE/GPRS....do your homework boy....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:51 schreef sander- het volgende:
Zie marktplaats, je vraagprijs is wat hoog...
maar omdat fok toch betrouwbaarder is dan de gemiddelde MP'er: 45 euro inc verzenden van mijn kant.
Ik heb net even gekeken, en ik zie op MP nergens een datacard die HSDPA/UMTS ondersteunt voor minder dan ¤60 (al dan niet gesimlocked)?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:14 schreef sander- het volgende:
Ach, ik had naar simlocked exemplaren gekeken aangezien ik er toch vodafone kaartje in wil stoppen. Maaruh, mijn bod van 45e staat nog steeds.
Ik heb ook zo'n geval, maar dan USB (volgens mij wat je zoekt). Ding is twee keer gebruikt tijdens mijn verhuizing, dus echt als nieuw. Je mag hem hebben incl. de huidige kaart (waar oorspronkelijk 40 euro tegoed op zit, ik denk nu nog iets van 35 euro) en twee extra simkaarten voor 70 euro. Type is de Huawei E220 (ook van Vodafone).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:30 schreef nlboy het volgende:
Jammer dat het geen USB of ExpressCard is, want daar ben ik naar op zoek. Ik denk trouwens dat T-Mobile er waarschijnlijk ook in doet, want het model ziet er precies hetzelfde uit.
Ik heb eventueel ook wel interesse.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:50 schreef dahei het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n geval, maar dan USB (volgens mij wat je zoekt). Ding is twee keer gebruikt tijdens mijn verhuizing, dus echt als nieuw. Je mag hem hebben incl. de huidige kaart (waar oorspronkelijk 40 euro tegoed op zit, ik denk nu nog iets van 35 euro) en twee extra simkaarten voor 70 euro. Type is de Huawei E220 (ook van Vodafone).
Maak er 65 ex van en we hebben een deal. Het past overigens wel in een bubbeltjesenveloppe.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:16 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ik heb eventueel ook wel interesse.
Die twee extra sim-kaarten hebben deze ook nog tegoed erop staan?
Ik bied bij deze in ieder geval 60 euro excl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |