whehequote:Op zaterdag 9 februari 2008 05:17 schreef Marble het volgende:
Zeemonsters die Manhattan opeten is prima, maar het geluid en batterijduur vinden jullie onrealistisch?.
Euh, 80 minuten is 'erg lang'?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:37 schreef Breuls het volgende:
Het beeld is overigens ook te goed en de batterij gaat wel erg lang mee, maar boeie.
Dat is gewoon zo, zo wordt het ook gepresenteerd. Dat dit de gevonden tapes zijn, that's all there is to it.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:45 schreef Breuls het volgende:
Verdomd, dat is eigenlijk wel een goed punt. Het verhaal duurt 7 a 8 uur, maar niet alles van die tijd staat op de zogenaamde 'gevonden tape'. Het is dus best doable dat Hud maar anderhalf uur geeft gefilmd.
Zeker! Vind al die verwijzingen en internet sites ook wel grappig. iets leuks om je na de film nog mee bezig te houdenquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:19 schreef bl0emetjE het volgende:
Net de film gezien, maar ik ben geen Lost kijker, kan iemand misschien de link een beetje uitleggen?
Ook in Lost blijft Dharma behoorlijk raadselachtig.quote:The Dharma Initiative is a fictional research project featured in the American television series Lost. It was introduced in the second season episode "Orientation". During the Lost Experience it was revealed that "DHARMA" is an acronym for Department of Heuristics And Research on Material Applications.
http://en.wikipedia.org/wiki/DHARMA_Initiative
Ahh okee! Dankjequote:Op donderdag 21 februari 2008 00:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat logootje rechtsonder, is van de Dharma Initiative en komt uit Lost, wat meer info:
[..]
Ook in Lost blijft Dharma behoorlijk raadselachtig.
Of het een easter egg is of een serieuze verwijzing weet ik niet. Ik zie zelf in ieder geval geen voor de hand liggende aanknopingspunten met Lost.
Leuk om te wetenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
ik zit er nu voor de 2e keer. Het is nu pauze en mijn vriendin is naar de wc. De spanning is er nog steeds, ookal zie ik em voor de 2e keer. Echt te vet.
je zal helaas wel moetenquote:Op maandag 25 februari 2008 15:04 schreef Bakuahua het volgende:
can't wait for more.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |