Na de late night aflevering van Big Brother waarin Daphne Dekkers een bezoekje bracht aan de ex van Willem werd het me allemaal duidelijk! Niet dat Daphne Dekkers een mislukte kloon van een gnoom is die graag met afslank middeltjes expirimenteert, maar de ware toedracht van de scheiding van Willem.
“Ja, een tijdje geleden een slippertje gemaakt”zei Willem mompelend tegen Maurice. Blijkbaar de reden aangevend waarom hij het pitoreske onderkomen van zijn gezin moest verlaten. Voor alle duidelijkheid, in het Friese woordenboek heeft ”een slippertje maken”een volstrekt andere betekenis dan in de Dikke van Dalen. Bij ons betekent het: “de sexuele sleur of ontevredenheid met je partner verbreken door een avontuurtje te beleven met een jonge, oogstrelende en naieve dame, die zo min mogelijk praat en zich zo weinig mogelijk afvraagt”, bij de friezen: “een geheim en lust opwekend recept”
Sinds de geboorte van zijn tweede dochter heeft Willem geen sexueel contact gehad met zíjn vrouw. Het katholieke geloof verbood haar alle soorten voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Willen, als typisch “Jan Modaal”aanhanger en vooruitstrevend AVRO lid vond zowel financieel als emotioneel gezien twee van die kotters genoeg. “Geen sex dan maar” besloot Willem. Maar ja, Willen bleef een man met instinctieve behoeftes.die niet gecompenseerd kunnen worden door 7 keer per week kansloos tegen de bal te trappen bij de plaatselijke voetbalclub: “Happy Cookers”
De diverse avances en nachtelijke avonturen met Berta, de zwart wit gevlekte schone van de buurman 100 meter verderop, met als specialiteit doorslikken en daarna herkauwen, begon Willem aardig te vervelen. Het doodvermoeiende ritueel om Berta elke keer te vangen, het passieve gedrag van haar en de rare lichaamsonderdelen en locatie waar deze zich bevonden, deden Willem weer verlangen naar zijn vrouw. “Tja” dacht Willem “maar hoe vangt een koe een haas?”. “Hoe kan ik die bevroren doos ontdooien en doen verlangen naar mijn Peter Lusse lichaam zonder dat gezeik over normen en waarden van die hersen dode opa uit het Vaticaan?” Verschillende wilde ideeen passeerde zijn gedachte, todat hij in een Oud fries kookboekje “Do it Klaziena’s way” een recept ontdekte genaamd “slippertjes maken”. Het recept: drie paddos’s, twee friese liefst spaans sprekende vliegjes en een gebruikte damesslip. Het effect na innemen: gillende huisvrouwen met verlangens die de oerknal degraderen tot een klein plofje ergens aan de horizon.
Zo gezegd zo gedaan! De kookkunst van Willem is top, vol passie en overgave klutste hij het papje in elkaar.
Enfin, Willem kennende, nuttigde hij (oeps) in zijn enthousiasme het sapje. Ja, Willem, niet alleen het Recept maar ook de gebruiksaanwijzing lezen is belangrijk. Anaway, Willem’s vrouw komt thuis, ziet horny willem in de achtertuin met gewillige Berta allerlei dieronvriendelijke gymnastiek oefeningen uitvoeren en de rest weten we……… Willem in BB, huilend en verlangend naar zijn gezin.
De hamvraag is of , tumtumie en vrienden van dit verleden af hebben geweten en bewust daarom Willen in het BB huis hebben geplaats met ….een aantal kippen. Spectaculaire TV of toch een kans voor Willem om dagelijks te laten zien aan zijn ex vrouw, als soort van therapie toneelstuk, dat hij zo slecht nog niet is. Wie weet, geen playboy of TV carriere voor Willem maar een herreniging met zijn vrouw na BB. Het laatste secnario past wel bij Willem. Geen kapsones…….gewoon puur natuur,
quote:
op 10-27-1999 om 11:37 PM schreef Malony het volgende:
“Ja, een tijdje geleden een slippertje gemaakt”zei Willem mompelend tegen Maurice.
Leuke true story Malony maar heeft Willem inderdaad iets in die richting gezegd (of ben ik nu naief?)
BTW....Graag meer 'True stories'
I like them
Maar serieus Willem, sukkel dat je zo'n vrouw hebt bedrogen. Toch VOO maar eens om haar adres vragen. Of heeft iemand het hier toevallig?
Ik dacht dat ik eindelijk weer'ns een nieuwtje had.....
quote:
op 10-28-1999 om 01:53 AM schreef AcE het volgende:
Tjeee, toevallig ben ik vanavond bij een vriendin en die begint spontaan dit verhaal te vertellen, W. is idd vreemd gegaan, plus dat'ie de woning lichtelijk heeft verbouwd en dat dit de hoofdreden was voor haar om weg te gaan.....Ik dacht dat ik eindelijk weer'ns een nieuwtje had.....
ja, maar wel een kort nieuwtje
Kom es op met de details? Huis verbouwd in de zin van Rob en Nico of meer een Mike Tyson benadering??
Ik weet dus niet hoe dat is gebeurd, maar ze zei dat W. soms agressieve aanvallen had.
Alhoha, hier ben ik weer. Willem heeft mij inderdaad vertelt wat hij heeft gedaan. Kon zich niet inhouden bij het aanschouwen van Miss Hardegaryp! Tja, en wat ik van Willem hoorde was miss Hardegaryp Haute cuisine!
ik moet wel zeggen dat Willem aardig agro uit de hoek kan komen. Tussen ons gezegd en gezwegen; Die brokken aan die trapeze waren de schuld van Willem. sloeg zo met de vlakke hand, als ware hij een Japanse vechtvis het plateau naar de gallemiesen! Ik zeg nog : Willem, wat doe je nou? Zegtie: nou, ik sla dat plateau doormidden zegtie! Dat Mona dan op der gaffel gaat omdat ze dat niet ziet.. heeft nu trouwens wel last van der liezen die Mona, vandaar ook de nieuwe bijnaam Mona Lieza! wahahahaha.
Wat ziet ik nou, heeft Pallas Athena, de godin van de strijd hier ook weer gepost? Nou Athena, de vriendelijke groeten van Maurice.
nou ik ga weer stoppen, nog effe korfballen!
massel!!
PM
quote:
op 10-28-1999 om 09:05 PM schreef olivia het volgende:
Dat gelul over Willem. Wat een slecht verhaal zeg die true story. Ik moest er niet eens om glimlachen.
Journalist uit Leeuwarden, je hebt kennelijk geen gevoel voor humor. Ach, waarom reageer ik eigenlijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |