abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:09:56 #251
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57234806
< 1%... is het risico waard...
Confidence through competence
pi_57234978
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:07 schreef One_conundrum het volgende:
Rook em donderdag tijdens een evenement met zo'n 300 mensen al 2 keer, dus dat is het nadeel ...
Dat had ik laatst ook meerdele malen met Gucci Pour Homme op die Spits Career Event.
pi_57235157
Vandaag ook testertje van de binnenkort uit te komen geur van Hugo Boss, 'Pure' geprobeerd. Deed me vrij weinig. Volgens de parfumeur zou het de abstracte geur van water benaderen, maar ik vond het gewoon een doorsnee fris geurtje dat mij deed denken aan appels o.i.d.

Dan heb ik liever een aparter geurtje als Kouros, ik was er niet al te positief over, maar om de een of andere reden heb ik een behoorlijke drang nu om 'm nog een keer te proberen. Haat en liefde liggen blijkbaar dicht bij elkaar
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:25:58 #254
55709 Stereotomy
pi_57235177
Probeer Body Kouros ook maar eens.
pi_57235193
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:53 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Not even close
[..]

heb - helaas voor jou - net al m'n samples ervan aan Stereotomy opgestuurd.
Klinkt aantrekkelijk! Ik bedoelde de geur van een hammam, ik weet niet of je er weleens een hebt bezocht?

Stereo, ja, is wel zo, maar ik ben niet dol op wachten. Scheelt het zo extreem veel, dan?
pi_57235201
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:25 schreef Stereotomy het volgende:
Probeer Body Kouros ook maar eens.
Staat in de planning idd na je post van gisteren.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:33:18 #257
55709 Stereotomy
pi_57235337
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klinkt aantrekkelijk! Ik bedoelde de geur van een hammam, ik weet niet of je er weleens een hebt bezocht?

Stereo, ja, is wel zo, maar ik ben niet dol op wachten. Scheelt het zo extreem veel, dan?
Geen van mijn geurtjes - behalve de originele Bvl Aqua Marine, maar dat komt omdat hij nog niet overal ter wereld verkrijgbaar is - kwam boven de 30 EUR uit en ik heb uitsluitend 75ml / 100ml flessen

Was ook niet goed geweest, want anders had ik hier voor meer dan 500 EUR aan geuren staan. Gelukkig is het maar een paar honderd minder hoor.

wat een ontzettend debiele hobby dit eigenlijk. Zit je een beetje je zuurverdiende euro's te vaporizen in de lucht
pi_57235386
Hebben jullie trouwens wel eens een flesje leeg gekregen? Ik eerlijk gezegd niet Al zijn wat kleine flesjes van 'inoffensive' overdag geurtjes als Versace Eau Fraiche en Just Cavalli Blue inmiddels wel bijna op bij mij.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:37:57 #259
55709 Stereotomy
pi_57235426
Ik ben pas sinds december begonnen en ik heb zo'n 700ml hier liggen.

'k kan het beter gaan drinken ofzo.
pi_57238610
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:35 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Hebben jullie trouwens wel eens een flesje leeg gekregen? Ik eerlijk gezegd niet Al zijn wat kleine flesjes van 'inoffensive' overdag geurtjes als Versace Eau Fraiche en Just Cavalli Blue inmiddels wel bijna op bij mij.
Ja hoor, hoewel ik moet bekennen dat bij mij idd ook lang niet alle flessen op gaan. De flessen die ik uit m'n hoofd nog weet die op zijn gegaan zijn: Polo Sport, Tommy (2), Acqua di Giò, Acqua di Parma (3), Cool Water, Original Santal (2).

@Coldfeet: ik ben helaas nog nooit echt in een Hammam geweest, weleens een turks stoombad dat in een saunacomplex zat maar daar vond ik het niet bepaald naar deze geur ruiken.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 8 maart 2008 @ 10:35:29 #261
55709 Stereotomy
pi_57239056
Mag ik vragen wat jullie met halflege flessen doen? Verkopen?
pi_57239103
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:50 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Ja hoor, hoewel ik moet bekennen dat bij mij idd ook lang niet alle flessen op gaan. De flessen die ik uit m'n hoofd nog weet die op zijn gegaan zijn: Polo Sport, Tommy (2), Acqua di Giò, Acqua di Parma (3), Cool Water, Original Santal (2).

@Coldfeet: ik ben helaas nog nooit echt in een Hammam geweest, weleens een turks stoombad dat in een saunacomplex zat maar daar vond ik het niet bepaald naar deze geur ruiken.
Maar dat ruikt anders. De geur van modder, olijfzeep en eucalyptus

Ik maak geurtjes ook wel op, maar ik ben dan ook best merkvast. Armani white, Jil Sander Pure, Gucci Envy, Chanel's Allure...

Wat ik echt niet wegkreeg was Kenzo Flower. Miskoop. Paste niet bij me, veel te bloemig.
pi_57239209
Met de flessen die ik niet op krijg doe ik eigenlijk niets... Staan maar een beetje in de kast, soms herontdek ik ze jaren later weer.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:17:00 #264
55709 Stereotomy
pi_57239655
Dit is veruit de meest verslavende en geldverslindende hobby die ik ooit heb gehad iig.

Ik sta met de laatste aankoop van Basenotes van gisteravond ( ) nu op 12 flessen, en ik doe er waarschijnlijk twee weg (Bulgari PH Soir en waarschijnlijk ook de Aqua Marine) want ik had aan het begin met mezelf afgesproken dat ik er nooit maar dan ook nooit meer dan 10 mag hebben.

Ik heb de Axe Click EdT niet meegeteld. Alhoewel die in principe even draagbaar is als de andere geurtjes.
pi_57266650
Vandaag met een vriendinnetje naar een geur voor haar gaan zoeken. Ze heeft nu Spring Flower en wilde iets heftigers. Veel geprobeerd, maar ze is naar huis gegaan met samples van:

Montale - Roses Musk
Frederic Malle - Iris Poudre
Frederic Malle - Une Rose

Kan er niet echt veel over zeggen maar de Montale is veruit favoriet bij haar en bij mij dus dat zal 'm wel worden. Flinke mokerslag van roos en daaronder als dat gaat liggen de musk. Mijn favo combi trouwens ook, roos en musk. Liefst met een beetje sandelhout!
  zondag 9 maart 2008 @ 18:09:16 #266
55709 Stereotomy
pi_57266729
Ik ken geen vrouwen die Creed dragen.

Ik had je Rose Essentiele van Bulgari willen aanraden, maar die is veel te zacht als ze iets heftigers wil.
pi_57269619
Die Spring Flower waren we ook samen gaan uitzoeken Die is nu praktisch leeg, vandaar...
  zondag 9 maart 2008 @ 20:37:18 #268
55709 Stereotomy
pi_57269829
Ik heb nu mijn nieuwe Eau Parfumee au The Vert Extrême op. Omdat de olieconcentratie erg hoog is (15%) kun je het beste niet op 1 plek spuiten, maar 'door de wolk heenlopen'. Dan is het wel goed te doen. Anders is het net alsof iemand een kilo citroenen door je neus probeert te duwen.

De geur heeft ook een leuke geschiedenis:
quote:
Eau Parfumée au thé vert | Bulgari

The story of Ellena's Eau de Bulgari is one of the stranger episodes in perfumery. Ellena had had his first huge success with First, a classic French fragrance created in the classic way—the house had directed him toward this and that as usually happens—but by 1989 he felt strongly that it was time, as he put it, "for me to show that I have something to say in perfumery, not just what you ask me for." Ellena and his wife Susannah are serious lovers of tea and usually bought at the house Mariage Freres, which at that point hadn't become as famous as it is now. He went often, and loved the smells—without, perhaps, exaggerating at all, the experience of walking into a Mariage Freres store is the most exhilarating olfactory experience it is possible to have— and after making his purchases, he would go back to his lab and, all but compelled, write short formulae, the scents he'd been buying running in his head. He asked them one day if he could smell all their tea. They agreed, and he spent a whole morning smelling all hundred of the large metal canisters. He was developing an idea, refining it to a point. The astuce, the trick, was fundamentally to mate a synthetic called ionone, which till 1992 had as far as Ellena knew been used only to make the scent of violets, and hedione, which is a molecule synthesized from a molecule found naturally jasmine and has a very heady jasmine smell. These two together made tea, though not a particular kind of tea; it was, as Ellena would be careful to explain to you, the concept of tea.

He approached Yves Saint Laurent with the idea, but (according to Ellena) they said, No, it’s not for us, it’s too creative. So he went around the houses with it, urging them, “I think it’s really something new, something that will work.” I was, he told me, really convinced.

At that moment, knowing nothing of this, the Italian jeweler Bulgari approached him. They explained that they had been envisioning a nice fragrance that, perhaps, would be sold in some quiet corner of their store, an eau de cologne maybe. Its primary role would be to perfume the boutiques, give them a pleasant smell, though yes, certainly, it would also be worn by the few clients who might buy some now and then. They did not at all think of it as a product that would bring in money; this was simply about another part of the identity of Bulgari. Ellena brought them his draft of the tea scent. Eau Parfumée au thé vert de Bulgari, which became the name of the perfume he ultimately did for them, is a smell as deep and strong and clear as Turkish seawater. The tea is extremely strong, a small amount of the smoothness of Darjeeling but, in much greater proportion, a rough, potent black tea from China; people refer to it as a green tea, but it has only the freshness of green tea, not the scent. There is a vaporous trace of old wood smoke from the fire used to boil this very fresh water, and at the same time the scent is shot through with this freshness, which is why, as Ellena intended, it smells like tea and, simultaneously, it doesn't. His idea was not to copy reality. His idea is to transform reality. The manager at Bulgari Parfums called Ellena one day with a strange tone of voice to report that, odd, but at the Bulgari store in New York they were selling ten bottles a day. At $350 per bottle. Once they realized what they had they sent it into the market and it made buckets of money. This was a perfume never meant to be distributed.
  zondag 9 maart 2008 @ 21:46:51 #269
55709 Stereotomy
pi_57271437
W1ZZ ik heb weer je oneindige wijheid nodig

Op eBay staan wat samples van Acqua di Parma Colonia, Assoluta en Intensa. Ik weet dat jij erg van de Colonia houdt, maar heb je ook een mening over Assoluta en Intensa?
pi_57271575
Van welke leeftijd gingen jullie dan luchtjes op doen? Ik heb iig nog nooit iets opgedaan
If house is a nation, I wanna be president.
  zondag 9 maart 2008 @ 21:56:01 #271
55709 Stereotomy
pi_57271688
Heb veel Axe gebruikt op de middelbare school. Mijn eerste luchtje op 17-jarige leeftijd was Boss No.1 en dat was niet zo slim, omdat ik in de 8 jaar die daarop volgde dus nooit meer een geurtje opdeed, maar gewoon deo. Nu dus wel weer voor het eerst en ik vrees dat dit een levenslange verslaving wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 09-03-2008 22:38:14 ]
pi_57271766
volgens mij vanaf m'n 20e ofzo (ben nu 23).

Volgende maand komt trouwens een limited edition Thierry Mugler A*Men Pure Coffee uit, voor de liefhebbers

En over een jaar waarschijnlijk een reclamecampagne voor de nieuwe Axe geur met een wandelende koffieboon die en masse vrouwen aantrekt o.i.d.
  zondag 9 maart 2008 @ 22:10:06 #273
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_57272036
Die nieuwe Axe ruikt naar van die vanille denneboompjes die je in de auto kan hangen
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  zondag 9 maart 2008 @ 22:39:11 #274
55709 Stereotomy
pi_57272788
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:10 schreef Mr_DG het volgende:
Die nieuwe Axe ruikt naar van die vanille denneboompjes die je in de auto kan hangen
Dark Temptation?

Ech niet. Die ruikt echt naar een regelrechte kopie van A*Men. Mijn A*Men, wat doe je?

Trouwens, wil iemand een iets gebruikte B*Men sample ruilen tegen iets anders interessants? Op Basenotes zijn mensen die niet enthousiast zijn over A*Men, dat vaak wel over B*Men.
  zondag 9 maart 2008 @ 22:42:26 #275
55709 Stereotomy
pi_57272874
Over Axe gesproken, hebben jullie wel eens complimenten gekregen van vrouwen (of als je een vrouw bent, van een man) over je luchtje? Is me maar 1x overkomen (Givenchy Pi) terwijl ik toch echt altijd goed ruik....

pi_57273077
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Dat had ik laatst ook meerdele malen met Gucci Pour Homme op die Spits Career Event.
Heb je daar toevallig geen sample meer van liggen :p
BlaBlaBla
pi_57273159
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:49 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Heb je daar toevallig geen sample meer van liggen :p
Een half lege van Gucci Pour Homme II...

Als je bij de Douglas vraagt willen ze er ook wel eentje voor je maken btw, heb je misschien meer aan dan zo'n half testertje
pi_57273190
quote:
Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Trouwens, wil iemand een iets gebruikte B*Men sample ruilen tegen iets anders interessants? Op Basenotes zijn mensen die niet enthousiast zijn over A*Men, dat vaak wel over B*Men.
Sure! Heb B*Men nog nooit geprobeerd, ben wel benieuwd. Weet zo niet wat je er voor terug zou willen, pm anders maar
pi_57274272
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Op eBay staan wat samples van Acqua di Parma Colonia, Assoluta en Intensa. Ik weet dat jij erg van de Colonia houdt, maar heb je ook een mening over Assoluta en Intensa?
Om te beginnen zijn ze niet te vergelijken. Colonia Assoluta is geen EdC qua geur maar meer gewoon een EdT die niet te vergelijken is met Colonia, veel zoeter -> suikerspin. Betere longevity. De Intensa daarentegen is meer verwant aan het origineel maar haalt het wat mij betreft nog niet bij het origineel en heeft een veel kortere longevity bij mij. Musk en leer in een cologne? Gimme a break! Mij kunnen ze beide niet echt bekoren eerlijk gezegd. De originele moet je wel proberen!

Colonia
Assoluta
Intensa
  zondag 9 maart 2008 @ 23:54:28 #280
55709 Stereotomy
pi_57274825
Bedankt voor je tips W1ZZ. Als de prijs een beetje laag blijft koop ik ze wel. Maar ik geloof dat ik dát zinnetje iets te vaak heb gezegd de laatste tijd.

Oh voor de liefhebbers, heb ook een piefje Michael Storer - Il Giardino in de aanbieding. Een speelse floral, zoals de fles al aangeeft. Nichegeur jongens!

maandag 10 maart 2008 @ 00:50:38 #281
55709 Stereotomy
pi_57276122
http://perfumeshrine.fortunecity.com/celebritylist.html

Grappige lijst van Basenotes geplukt. Celebrities en welke geuren ze dragen. Alec Baldwin (The Vert) en Angelina Jolie (Bulgari Black) dragen mijn geurtjes.

Oh en Lisa Kudrow (Phoebe van Friends) draagt Bulgari pour Femme en PH is mijn favoriete geurtje.
pi_57296664
Hee Stereo je BB is chick approved
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:17:13 #283
55709 Stereotomy
pi_57307011
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:08 schreef W1ZZ het volgende:
Hee Stereo je BB is chick approved
Vertel En ook waar ik zo'n chick kan krijgen.

Of bedoel je dat je het op een chick gespoten hebt, want het is tenslotte Unisex.

Of bedoel je Angelina Jolie?
pi_57310749
Haha nee ik ging naar de bios met m'n kersverse ex c.q. beste vriendinnetje (don't ask) en die was zeer gecharmeerd van BB, meer dan van m'n nieuwe Hammam Bouquet
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:37:58 #285
55709 Stereotomy
pi_57310924
Hockypuck vs 19e eeuwse fles met rood strikje: 1 - 0

Veel vrouwen vinden wat vrouwelijkere geurtjes lekker, dus de unisex BB had een goeie kans. Maar ik moet toegeven dat BB stiekem toch iets mannelijker ruikt dan Hammam Bouquet. Wellicht dat je ex / beste vriendin zich tot de vanille aangetrokken voelt.
pi_57329378
Ja, ja lach jij maar! Wil je je piefje ruilen tegen een éénmaal gebruikt 2ml sample Mona di Orio - Carnation? Ik vind 'm erg lekker maar er zit iets in waardoor ik na een uur echt misselijk word.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:25:55 #287
55709 Stereotomy
pi_57329563
Welk piefje bedoel je? Ik heb 40ml Bulgari Black in een hockeypuck fles. Daarnaast heb ik ook nog 30 ml bodylotion, 30 ml shampoo/body gel en een stuk zeep van Bulgari Black. Ik krijg die laatste 3 toch iets moeilijker verkocht dan verwacht.

Ik kan wel jouw hammam bouquet piefjes legen in een atomizer, en er Pal Zileri Sartoriale in doen, de neef van Gucci Envy en Pour Homme. Ben benieuwd wat jij ervan vindt namelijk. Ikzelf vind de geur heel lekker (iets warmer in de drydown dan Gucci Envy) maar ik word dus misselijk van de middle notes.

Overigens had ik een mailtje gestuurd naar de mensen van Pal Zileri om te vragen welke perfumeur er achter dit geurtje zit, en dit kreeg ik terug:
quote:
Dear Mr Stereo,
thanks for your kind mail below.
The parfumer who created Pal Zileri Sartoriale is Ms Evelyne Boulanger
while Mavive Spa is the licensee for the production of all Pal Zileri fragrances.

I am at your disposal for anything you may need,

Thanks for your attention and best regards,

Silvia Bellato
Sales Department

Mavive S.p.A.
Via Altinia 298/B
30030 Dese-Venezia, ITALY
tel: +39 041 5417771
fax: +39 041 5417798
email: sbellato@mavive.com
web: www.mavive.com

Meet us at Cosmoprof Bologna

Pavillon 18 - booth A39/C24
Zo zie je maar weer: de mensen op Basenotes zitten wel vaak te miepen dat designer frags stom zijn en dat ze ergens achteraf in een fabriekje door amateurs in elkaar gesleuteld worden, maar Evelyne Boulanger heeft wel Comme des Garçons en L'Artisan achter haar naam staan.
pi_57329770
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh voor de liefhebbers, heb ook een piefje Michael Storer - Il Giardino in de aanbieding. Een speelse floral, zoals de fles al aangeeft. Nichegeur jongens!
Dit piefje

EDIT: dat van die hammam verkeerd gelezen.
pi_57329827
Natuurlijk maken trouwens grote neuzen ook geuren voor de commerciële huizen, maar het is natuurlijk wel zo dat ze dan veel meer gebonden zijn aan wat de huizen willen, oftewel minder creativiteit. Een 'uitgever' (lekkere marketingterm ) als Frederic Malle geeft de neuzen carte blanche wat de creativiteit ten goede komt.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:40:14 #290
55709 Stereotomy
pi_57329841
Ik doe je Hammam Bouquet in een atomizer zodat ik het beter op kan brengen.

Deppen uit een piefje vind ik namelijk een erg lastige opgave. Ik draag meestal 1-2 spuitjes op de borst, 1 op beide ellebogen + 1 pols en dat was het wel zo'n beetje. Nooit in mijn nek, want mijn rode sjaal geeft af of mijn kleren dan. In een atomizer kan ik alles veel beter richten.

Ik stuur je Il Giardino *en* als ik Pal Zileri gedecanteerd krijg ook op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 12-03-2008 16:48:38 ]
pi_57329954
Top. Heb zojuist de carnation in een envelopje gedaan.

Mij gaat dat deppen altijd wel prima af eigenlijk. Ik houd de opening naar boven, leg m'n pols erop en draai dan het hele zaakje upside-down. Even een beetje rondbewegen met het flesje en klaar is Kees!
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:59:51 #292
55709 Stereotomy
pi_57330259
Okee, ik heb nu tegen wil en dank Hammam Bouquet op, omdat ik bij het decanteren opeens een straaltje langs mijn hand zag lopen.

Eerste indruk: erg sterke floral, zoet, intens, en ik merk dezelfde draaggeur die hele zware geuren vaak ook hebben, zoals Kouros, Van Cleef & Arpels PH, Boss No 1.

Ik laat het even een uurtje inwerken.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:18:47 #293
55709 Stereotomy
pi_57330580

Mijn koelkastcollectie.

Die geurstrips op de achtergrond zijn van The Body Shop. Vandaag White Musk for Men, Arber, Kistna en Of a Man aldaar uitgeprobeerd. Hele lichte, vriendelijke geuren.

Of a Man en Kistna zijn fris/citrus/aquatic, Arber is kruidiger en houteriger, en white musk is gewoon white musk. Soort Burberry Touch Lite.

23 EUR per 100ml. Maar, volgens mij kun je dan alsnog beter 100 ml Axe EdT kopen, kost de helft.
pi_57332946
En, bevalt de HB?
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:50:19 #295
55709 Stereotomy
pi_57333925
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:07 schreef W1ZZ het volgende:
En, bevalt de HB?
Topnotes: - de draaggeur is toiletverfrisser / kouros-achtig
Middlenotes - een dirty floral. Bloemetjes, maar dan wel mannelijk gemaakt doordat er wat punch tussen zit. Ik weet niet hoe die geur heet.
Basenotes: wachten we nog op

Ik heb al een topicreport geplaatst voor de spammer hierboven mij, dus jullie hoeven niet te reageren.
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:57:08 #296
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_57334106
hmmm spammer ???? dit is geen spam hoor... dit is alleen om iedereen een kans te geven om voor weinig parfums te kopen. ik vermeld ook geen website oid. Voor belangstelling zou je me een PM kunnen sturen
pi_57334440
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb al een topicreport geplaatst voor de spammer hierboven mij, dus jullie hoeven niet te reageren.
oi! dit is m'n kans om rijk te worden

ik heb je mugler's vandaag binnegekregen trouwens, dank! Morgen stuur ik een pakketje jouw kant op, excuses voor de dag vertraging!
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:06:22 #298
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57335617
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:57 schreef Borne het volgende:
hmmm spammer ???? dit is geen spam hoor... dit is alleen om iedereen een kans te geven om voor weinig parfums te kopen. ik vermeld ook geen website oid. Voor belangstelling zou je me een PM kunnen sturen
ik heb je eerdere post verwijderd, dat soort zaken zijn hier niet gewenst
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:19:50 #299
55709 Stereotomy
pi_57335966
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 20:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

oi! dit is m'n kans om rijk te worden

ik heb je mugler's vandaag binnegekregen trouwens, dank! Morgen stuur ik een pakketje jouw kant op, excuses voor de dag vertraging!
Ben benieuwd wat je van B*Men vindt.

(yuckie)
pi_57372869
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je van B*Men vindt.

(yuckie)
Behoorlijke meevaller! Jij bent geen fan begrijp ik?

De opening staat me, net als bij A*men trouwens, niet echt aan. Maar hij droogt heerlijk op, mooi warm geurtje met wat minder zoetigheid dan A*Men. Ik denk zelfs dat ik deze de voorkeur geef boven A*Men
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')