Weer vier geurtjes uitgetest. Ik had ze al eerder op kaartjes gespoten, maar er zit bij mij (of in het algemeen) echt kilometers verschil tussen papier en je eigen huid.
(alle geuren de herenversie

)
Burberry Touch Een zachte floral die me aan de originele paarse Joop! doet denken. Warme zachte fuzzy zoete geur die middelmatig sterk is. Geschikt voor in de winter, niet voor in de tropische zomer.
Burberry BritSpicy orental. Okee, dit is een rare. Toen ik dit voor het eerst snoof, dacht ik meteen: Blokker / Xenos. Het spul ruikt echt naar die twee winkels. Na een cirtusopening ruik je een scherpe, spicy geur op een bedje van warme musk die - volgens andere review - een beetje aan een zachte versie van Gucci Envy doen denken, zonder Blokker connotatie.
Burberry LondonEen woody oriental. Is wat zwaarder dan de Brit, en je ruikt goed wat leer en hout door de geur heen. Lekkere inoffensive zwaardere geur voor in de winter of 's avonds
Burberry WeekendIk ruik Cool Water! Frisse geur die absoluut de body heeft van Davidoff Cool Water. Helaas vind ik het niet echt 'natuurlijk' ruiken en zou het zelf niet kunnen dragen.
Sean John UnforgivableDe Millesieme Impérial kloon!

Nu heb ik MI nog nooit geroken, maar wel Bond No9 Wall Street wat daar ook een kloon van moet voorstellen

en die twee hebben wel overeenkomsten. Een lichte citrus met een watermeloen en wat bloemetjes erdoor. Lekker fris jeugdig zomergeurtje. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit een beetje naar een zwakke versie van Joop Go! ruikt.
Toch jammer allemaal, waarom zijn er maar zo weinig geuren die ik echt echt echt lekker vind? (Bulgari PH, Black en Gucci Envy)
[ Bericht 8% gewijzigd door Stereotomy op 09-02-2008 17:47:23 ]