Heb je daar toevallig geen sample meer van liggen :pquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook meerdele malen met Gucci Pour Homme op die Spits Career Event.
Een half lege van Gucci Pour Homme II...quote:Op zondag 9 maart 2008 22:49 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig geen sample meer van liggen :p
Sure! Heb B*Men nog nooit geprobeerd, ben wel benieuwd. Weet zo niet wat je er voor terug zou willen, pm anders maarquote:Op zondag 9 maart 2008 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwens, wil iemand een iets gebruikte B*Men sample ruilen tegen iets anders interessants? Op Basenotes zijn mensen die niet enthousiast zijn over A*Men, dat vaak wel over B*Men.
Om te beginnen zijn ze niet te vergelijken. Colonia Assoluta is geen EdC qua geur maar meer gewoon een EdT die niet te vergelijken is met Colonia, veel zoeter -> suikerspin. Betere longevity. De Intensa daarentegen is meer verwant aan het origineel maar haalt het wat mij betreft nog niet bij het origineel en heeft een veel kortere longevity bij mij. Musk en leer in een cologne? Gimme a break! Mij kunnen ze beide niet echt bekoren eerlijk gezegd. De originele moet je wel proberen!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Op eBay staan wat samples van Acqua di Parma Colonia, Assoluta en Intensa. Ik weet dat jij erg van de Colonia houdt, maar heb je ook een mening over Assoluta en Intensa?
Vertelquote:
Zo zie je maar weer: de mensen op Basenotes zitten wel vaak te miepen dat designer frags stom zijn en dat ze ergens achteraf in een fabriekje door amateurs in elkaar gesleuteld worden, maar Evelyne Boulanger heeft wel Comme des Garçons en L'Artisan achter haar naam staan.quote:Dear Mr Stereo,
thanks for your kind mail below.
The parfumer who created Pal Zileri Sartoriale is Ms Evelyne Boulanger
while Mavive Spa is the licensee for the production of all Pal Zileri fragrances.
I am at your disposal for anything you may need,
Thanks for your attention and best regards,
Silvia Bellato
Sales Department
Mavive S.p.A.
Via Altinia 298/B
30030 Dese-Venezia, ITALY
tel: +39 041 5417771
fax: +39 041 5417798
email: sbellato@mavive.com
web: www.mavive.com
Meet us at Cosmoprof Bologna
Pavillon 18 - booth A39/C24
Dit piefjequote:Op zondag 9 maart 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh voor de liefhebbers, heb ook een piefje Michael Storer - Il Giardino in de aanbieding. Een speelse floral, zoals de fles al aangeeft. Nichegeur jongens!
Topnotes:quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:07 schreef W1ZZ het volgende:
En, bevalt de HB?
oi! dit is m'n kans om rijk te wordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb al een topicreport geplaatst voor de spammer hierboven mij, dus jullie hoeven niet te reageren.
ik heb je eerdere post verwijderd, dat soort zaken zijn hier niet gewenstquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:57 schreef Borne het volgende:
hmmm spammer ???? dit is geen spam hoor... dit is alleen om iedereen een kans te geven om voor weinig parfums te kopen. ik vermeld ook geen website oid. Voor belangstelling zou je me een PM kunnen sturen
Ben benieuwd wat je van B*Men vindt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
oi! dit is m'n kans om rijk te worden![]()
ik heb je mugler's vandaag binnegekregen trouwens, dank! Morgen stuur ik een pakketje jouw kant op, excuses voor de dag vertraging!
Behoorlijke meevaller! Jij bent geen fan begrijp ik?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van B*Men vindt.
(yuckie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |