quote:Cereus No.5 was designed by Fragrance Resources house. It is brings the notes of dill, cardamom, orchid, licorice, vetiver and coral amber.
quote:al02
Eau de Parfum
by biehl parfumkunstwerke
the scoop
Arturetto Landi’s al02 is full of Italian drama and makes a beautifully stylish entrance, striding in with fresh fruits and gorgeous spices that call to mind fire lit rooms and something exotic simmering nearby. On a marble table is a vase of new blooms of jasmine, carnation and roses, while the undercurrent of simmering cinnamon and vanilla are never far away. Super soft and enveloping, this spicy concoction is positively squishy yet has an undeniable aphrodisiac quality with its sexy and spicy exterior and warm vanilla, sandalwood and tonka bean interior.
al02 notes
Mandarin, lemon, bergamot, peach, plum, jasmine, rose, carnation, cardamom, cinnamon, incense, labdanum, tonka bean, vanilla, vetiver, patchouli, sandalwood, white musk
Vertel eens hoe die ruiktquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Feest
Kijk eens wat ik net binnen heb gekregen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die gast die de Aqua Marine als 'Artificial Flower Gift' aan heeft gegeven bij de douane
De Aqua Marine? Die mag ik van mezelf nog niet uitpakken. Eerst studeren.quote:
Wat heb je hem nog nooit gerokenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Aqua Marine? Die mag ik van mezelf nog niet uitpakken. Eerst studeren.
Jawel, op het vliegveld van Barcelona.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:58 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wat heb je hem nog nooit geroken
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:29 schreef W1ZZ het volgende:
Ik vind die Black toch behoorlijk sterk, sterk genoeg om de beide Mona di Orio's te overschaduwen.
Not even closequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben, is die Hammam Bouquet, wat voor geur is dat? Ik associeer die naam vooral met een stevige olijfzeep & eucalyptusgeur
heb - helaas voor jou - net al m'n samples ervan aan Stereotomy opgestuurd.quote:www.penhaligons.co.uk:
Head Notes
Lavender and Bergamot
Heart Notes
Rose Otto, Cedarwood, Orris and Jasmine
Base Notes
Amber, Musk and Sandalwood
In de winkel? Da's keiduur.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, door jou geinspireerd heb ik weer eens The Vert aangeschaft![]()
Wat is er uitgeproken aan rubber, rook en vanille en gebrande zwarte theequote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:59 schreef W1ZZ het volgende:
Nee moest vandaag werken dus dan draag ik nooit zo'n uitgesproken geur. Had GIT op, lekker veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |