Ik werd wakker. Zoiets kun je je gewoon niet in vergissen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:32 schreef mrSPLIFFY het volgende:
in je slaap??? hoe weet je dan zeker dat je t niet droomde??
en met beffen? heeft iemand wel es een uurtje zn best gedaan?
Als je het al niet kunt als er niemand bij is om je voor te schamen, hoe wil je het dan doen als er wel iemand bij is?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef MLI het volgende:
Is het trouwens ook zo dat, als je het bij jezelf voor elkaar krijgt, dat een ander het dan ook beter voor elkaar krijgt?
Volgensmij heeft dat alleen te maken met dat als je zelf hoe je jezelf laat komen daar de ander op kan "aansturen".quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef MLI het volgende:
Is het trouwens ook zo dat, als je het bij jezelf voor elkaar krijgt, dat een ander het dan ook beter voor elkaar krijgt?
Ex nummer 1 klaagt al op MSN. Inderdaad prutser. Ik heb je maanden lopen faken omdat jij zo verdomd prestatiegericht was. Maar no hard feelings verderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Voor TS heb ik geen tip, maar voor die lurkende exen: trek het je niet aan joh, je kan niet overal goed in zijn!
Kun je dit herformuleren? Ik snap d'r helemaal niets van.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgensmij heeft dat alleen te maken met dat als je zelf hoe je jezelf laat komen daar de ander op kan "aansturen".
Thanks!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:24 schreef deirdrephaedra het volgende:
Wel... De meeste mannen kunnen er sowieso niks van. Als je wilt dat er wat gebeurt moet je voortdurend 'links - rechts - iets naar boven' roepen... "Ja hoor, je was geweldig!'. Veel mannen onderschatten 'dat kleine knopje'. Ze denken dat een vinger in je vagina veel meer effect heeft.![]()
Gelukkig zijn er ook kerels die wel weten hoe het moet.![]()
To the point: Ik had eerst ook wel last van het lamme handjes: je kunt proberen af te wisselen met zacht-hard, snel-traag. Echt in de stemming zijn helpt ook heel goed... Ik weet niet waar je opgewonden van raakt, maar daar heb je echt geen kerel voor nodig. ;-) Een trilding (hoeft niet persé in penisvorm te zijn) is zalig. Hoewel ik er soms iets té enthousiast door raakte. ;-) Het helpt je beter vinden naar de goede plek. Had namelijk eerst hetzelfde probleem als jij. Soms het idee dat ik er bijna was en dan kon ik niet meer/lukte het niet meer. Zo frustrerend! Ik ben geen Erodome, maar mijn advies is om zo'n tril-ei te kopen.
Douchekop had ik geen succes mee, bovendien, ik heb geen bad. Ik heb momenteel geen vriend en heel eerlijk: je hebt geen idee hoe makkelijk het is om te faken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:25 schreef marcel-o het volgende:
mn huidige vriendin kon nooit klaarkomen tijdens sex met exen..
mij lukt dat wel.. 3x zelfs
dus.. of dat nou aan jou of de huidige vriend ligt, is dan de vraag
de douchekop al geprobeerd?
Ik durf te wedden dat je het verschil als man merkt. Sommige dingen kun je niet faken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Douchekop had ik geen succes mee, bovendien, ik heb geen bad. Ik heb momenteel geen vriend en heel eerlijk: je hebt geen idee hoe makkelijk het is om te faken.
Eerst mailenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:34 schreef Hephaistos. het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/967023
Echte vrouwen, echte orgasmes, en vele verschillende technieken. Watch and learn
Oh trust me...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je het verschil als man merkt. Sommige dingen kun je niet faken.
Bij mij iig niet. Ik kan mezelf heel snel klaar vingeren als ik dat wil en goed zin heb, eventueel met vibrator, maar tot nu toe heeft het nog zelden echt gewerkt als een man me vingerde. Wat wel héél erg goed bij mij werkt is als mijn vriend me beft en tegelijkertijd een of meerdere vingers in me steekt, dus een combinatie van g-spot en clitorale stimulatie. Dit is dan weer, helaas, een sensatie die ik tot op heden niet zelf in mijn eentje met behulp van speeltjes heb kunnen nabootsen. Helemaal geweldig is natuurlijk combinatie man én vibrator(s), en niet al te gericht zijn op het klaarkomen zelf. Kun je niet een leuke vent regelen die het een geweldig idee vindt om een avondje te experimenteren, die het leuk vindt een vrouw klaar te laten komen, zonder dat zijn avond verpest wordt als dat niet lukt?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:44 schreef MLI het volgende:
Hoezo? Zeg, ga nou niet mijn beeld daarover aan diggelen gooien want ik kwam in ieder geval eerder in de buurt met een jointje op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Klaarkomen terwijl je stoned bent. Dream on.
Nou, ik heb zo een vermoeden dat de vrijwilligers in de rij staan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:52 schreef As_33 het volgende:
Kun je niet een leuke vent regelen die het een geweldig idee vindt om een avondje te experimenteren, die het leuk vindt een vrouw klaar te laten komen, zonder dat zijn avond verpest wordt als dat niet lukt?
Eh, ik experimenteer regelmatigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:52 schreef As_33 het volgende:
[..]
Bij mij iig niet. Ik kan mezelf heel snel klaar vingeren als ik dat wil en goed zin heb, eventueel met vibrator, maar tot nu toe heeft het nog zelden echt gewerkt als een man me vingerde. Wat wel héél erg goed bij mij werkt is als mijn vriend me beft en tegelijkertijd een of meerdere vingers in me steekt, dus een combinatie van g-spot en clitorale stimulatie. Dit is dan weer, helaas, een sensatie die ik tot op heden niet zelf in mijn eentje met behulp van speeltjes heb kunnen nabootsen. Helemaal geweldig is natuurlijk combinatie man én vibrator(s), en niet al te gericht zijn op het klaarkomen zelf. Kun je niet een leuke vent regelen die het een geweldig idee vindt om een avondje te experimenteren, die het leuk vindt een vrouw klaar te laten komen, zonder dat zijn avond verpest wordt als dat niet lukt?
Ah, een vrouw, dat dacht ik wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |