abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56309265
bij deze een Nokia N80 in de aanbieding. het is een zliveren versie. er zit een nieuw frontje op. het toestel is netjes behandeld. er zit een 2GB mini sd kaartje bij, en er zit ook een datakabel/headset/lader bij.

aangezien het toestel is overgekocht van iemand die er na 2 weekjes op uitgekeken was zit er helaas geen bon bij. de toen verkopende partij kon de bon niet meer vinden. eventueel is er een garantie uitdraai mogelijk. verder zit er benelux software op van tomtom. gps module zit er niet bij, die dient dus nog te worden aangeschaft. eventueel te overleggen om er meer software van tomtom op te zetten. helaas ontbreekt de doos ook overigens, ik denk dat het toestel een jaar oud is.

richtprijs zit op 170-200. bieden staat uiteraard vrij.
eventueel op aanvraag zijn er foto's mogelijk.
pi_56309556
yeah right, 170 euro voor een telefoon zonder doos en bon?
pi_56309873
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef dontf0kwithme het volgende:
als je niet geinteresseerd bent hoef je niet te reageren. ben je wel geinteresseerd doe dan een tegenbod. het schijnt tot een kunst te zijn verheven om over richtprijzen te zeiken, maar dat vind ik alleen het recht van een serieuze bieder.
pi_56310610
toeval.. dat je hem nu weer verkoopt.... je komt uit weert? ik heb namelijk ook een n80 zilvere uitvoering verkocht zonder bon zonder doos. voor een lullige 125,-
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:02:26 #5
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_56310641
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

als je niet geinteresseerd bent hoef je niet te reageren. ben je wel geinteresseerd doe dan een tegenbod. het schijnt tot een kunst te zijn verheven om over richtprijzen te zeiken, maar dat vind ik alleen het recht van een serieuze bieder.
Als verkoper hoor je ook een serieuze richtprijs aan te geven.
Horrible Cunt!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:02:30 #6
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_56310643
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef dontf0kwithme het volgende:
Alleen de telefoon mss niet, maar incl Tomtom lijkt het me een redelijke vraagprijs.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_56311222
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:00 schreef blablaa het volgende:
toeval.. dat je hem nu weer verkoopt.... je komt uit weert? ik heb namelijk ook een n80 zilvere uitvoering verkocht zonder bon zonder doos. voor een lullige 125,-
scheer je weg met je valse beschuldigingen. ik kom niet uit weert, heb jou nog nooit gesproken, en zou nooit een telefoon die ik via dit forum heb aangekocht voor een hogere prijs weer verkopen. ik kom uit heemstede. omgeving Haarlem.

tyf overigens maar een slotje op dit topic, ik word weer eens schijtziek van dit stelletje galbakken. kan het toestel zelfs nog beter op marktplaats verkopen.
pi_56311272
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:02 schreef eNaSnI het volgende:

[..]

Alleen de telefoon mss niet, maar incl Tomtom lijkt het me een redelijke vraagprijs.
mits deze wel legaal is tenminste..
pi_56313686
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:34 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

mits deze wel legaal is tenminste..
Dat is een voorwaarde voor verkoop op FOK!
Dit topic lijkt me niet veel zin meer hebben, op verzoek TS een slotje.
Een nieuw topic gaarne voorzien van de melding dat de tomtom-software legeel is, of niet via FOK! verkopen . ( en een foto verkoopt altijd beter)
bye
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')