als je niet geinteresseerd bent hoef je niet te reageren. ben je wel geinteresseerd doe dan een tegenbod. het schijnt tot een kunst te zijn verheven om over richtprijzen te zeiken, maar dat vind ik alleen het recht van een serieuze bieder.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef dontf0kwithme het volgende:
yeah right, 170 euro voor een telefoon zonder doos en bon?
Als verkoper hoor je ook een serieuze richtprijs aan te geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:28 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
als je niet geinteresseerd bent hoef je niet te reageren. ben je wel geinteresseerd doe dan een tegenbod. het schijnt tot een kunst te zijn verheven om over richtprijzen te zeiken, maar dat vind ik alleen het recht van een serieuze bieder.
Alleen de telefoon mss niet, maar incl Tomtom lijkt het me een redelijke vraagprijs.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef dontf0kwithme het volgende:
yeah right, 170 euro voor een telefoon zonder doos en bon?
scheer je weg met je valse beschuldigingen. ik kom niet uit weert, heb jou nog nooit gesproken, en zou nooit een telefoon die ik via dit forum heb aangekocht voor een hogere prijs weer verkopen. ik kom uit heemstede. omgeving Haarlem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:00 schreef blablaa het volgende:
toeval.. dat je hem nu weer verkoopt.... je komt uit weert? ik heb namelijk ook een n80 zilvere uitvoering verkocht zonder bon zonder doos. voor een lullige 125,-
mits deze wel legaal is tenminste..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:02 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Alleen de telefoon mss niet, maar incl Tomtom lijkt het me een redelijke vraagprijs.
Dat is een voorwaarde voor verkoop op FOK!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:34 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
mits deze wel legaal is tenminste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |