Dat lijkt me niet neequote:
Je hebt het bestand dus nog niet eens geopendquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Aan mijn niveau ligt het ook nietIk wil gewoon zonder eindeloos gezeik leuk multiplayer kunnen vliegen, zonder dat ik een 112mb DOC-bestand hoef door te spitten om er nou eens achter te komen naar welke servers ik moet gaan.
Hey thanks, dit kan ik naar mijn werk mailen om af te drukken. Met 100MB wordt het wat lastigerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor jou een PDF-je gemaakt van het worddocumentje (3 MB): klik
Ben ook begonnen op IVAO toen ik 14 was, wat een oude tijd zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, 1 van mijn eerste controllers was 13
En het zegt niet zo zeer iets over je niveau, maar meer over je doorzettingsvermogen en hoeveel moeite je er voor wil doen. Als je er geen moeite voor wilt doen willen ze je niet op IVAO
Heb je wel de gauges geinstalleerd? Lees anders even goed de handleidingquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef OVLOV het volgende:
Ik heb zojuist de Airbus A340-300 van Air France gedownload maar ik krijg het panel niet compleet
[ afbeelding ]
Wat moet ik anders doen?
Nee, dit panel had ik ook een keer... meteen weggedonderd ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:55 schreef GoodGawd het volgende:
Mischien is je vliegtuig nog niet opgestart?
Als je ze al hebt wel.....ik kan nergens heen op hun site....quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Maar je kan de kisten nog wel gebruikenbeetje aanpassen en dan werkt het super
*kugh*usenet*kugh*quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je ze al hebt wel.....ik kan nergens heen op hun site....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:19 schreef Oldbie het volgende:
*kugh*ik ben een aars. Laat maar. Al gevonden*kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |