Alles! Als je één keer IVAO hebt gedaan wil je niet anders gast, ga maar alvast R/T leren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat is er dan zo super aan? En waarom moet ik een client downloaden? Wat is de toegevoegde waarde?
Dude... Heb jij een force feedback stoel dan?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:07 schreef Hi_flyer het volgende:
Soow, ik heb net de zachtste landing uit mijn carriere gemaakt met een Beachcraft King Air op Boston. Alsof ik met een mesje dat vliegtuig als boter op de baan smeerde (geen ILS, wel cockpitview). Geweldig gevoel
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:50 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dude... Heb jij een force feedback stoel dan?
fs9 ftwquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef Tecnix het volgende:
PC opnieuw geinstalleerd dus binnenkort weer vollop fs-x'en
Echt wel fs9 icm :quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Eenmaal op X en je wilt niet meer anders
Bekijk de newbie-manual op ivao.be anders ff, daar staat het stap voor stap in volgens mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Ok, kan iemand mij nu nog in een nutshell uitleggen hoe ik op een server van IVAO kan vliegen?
Dat bepaal je zelf...je kan ook X plane nemen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat een moeite, ik denk dat het het voor mij niet waard is. Ik snap trouwens ook niet waarom ze zoveel moeite doen om realistisch te zijn, terwijl ze dat combineren met Microsoft's Flightsim.
Dat heeft een rede. Het zorgt er voor dat alles sukkels buiten het IVAO netwerk blijven. Trouwens er vliegen in de NL divisie mischien een stuk of 10(max) kleine snotneuzen(11jaar etc) die zelfs IVAO aan de praat hebben gekregen dus als jullie het niet kunnen zegt dat wel genoeg over jullie niveauquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:31 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik kan niet meer op IVAO inloggen, zelfs mijn ID bestaat niet meer :S Ik ben dat online vliegen nu al zat en dan ben ik nog niet eens begonnen. Had het allemaal niet wat laagdrempeliger gekund?
Idd, 1 van mijn eerste controllers was 13quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef GoodGawd het volgende:
Dat heeft een rede. Het zorgt er voor dat alles sukkel buiten het IVAO netwerk blijven. Trouwens er vliegen in de NL divisie mischien een stuk of 10(max) kleine snotneuzen(11jaar etc) die zelfs IVAO aan de praat hebben gekregen dus als jullie het niet kunnen zegt dat wel genoeg over jullie niveau
Dat heeft er ook niks mee te maken, hoe je vliegtquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:28 schreef Hi_flyer het volgende:
En zo sukkelig vlieg ik niet,
Na een tijdje wordt je account gedeactiveerd, krijg je netjes mail vanquote:Op het moment dat mn account pleiten is, houdt het op he.
Maar toch niet in 48 uur mag ik hopenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Na een tijdje wordt je account gedeactiveerd, krijg je netjes mail van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |