Hey thanks, dit kan ik naar mijn werk mailen om af te drukken. Met 100MB wordt het wat lastigerquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Voor jou een PDF-je gemaakt van het worddocumentje (3 MB): klik
Ben ook begonnen op IVAO toen ik 14 was, wat een oude tijd zegquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, 1 van mijn eerste controllers was 13
En het zegt niet zo zeer iets over je niveau, maar meer over je doorzettingsvermogen en hoeveel moeite je er voor wil doen. Als je er geen moeite voor wilt doen willen ze je niet op IVAO
Heb je wel de gauges geinstalleerd? Lees anders even goed de handleidingquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:54 schreef OVLOV het volgende:
Ik heb zojuist de Airbus A340-300 van Air France gedownload maar ik krijg het panel niet compleet
[ afbeelding ]
Wat moet ik anders doen?
Nee, dit panel had ik ook een keer... meteen weggedonderd ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:55 schreef GoodGawd het volgende:
Mischien is je vliegtuig nog niet opgestart?
Als je ze al hebt wel.....ik kan nergens heen op hun site....quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Maar je kan de kisten nog wel gebruikenbeetje aanpassen en dan werkt het super
*kugh*usenet*kugh*quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je ze al hebt wel.....ik kan nergens heen op hun site....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:19 schreef Oldbie het volgende:
*kugh*ik ben een aars. Laat maar. Al gevonden*kuch*
Airbusquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:17 schreef Piles het volgende:
Net ff snel circuitje met de PSS B757, maar![]()
Morgen nog ff wat paints erbij zetten, en gaan
Die wil ik ook nog wel eens goed proberen, met zo'n uitgebreide versie. Zijn die er? Gratis dan hèquote:
Modellen maakt me niet zoveel uit eigenlijk.quote:Wat je ook kan doen is het model van Overland gebruiken en dan mergen met het panel van PSSwant de modellen van PSS zijn meestal niet echt mooi
Een tip begin gewoon op een regionaal veld in Nederland, iedereen is bereid je te helpen of wat dan ook... Wandel een company kanaal binnen en vraag daar enkele vragen..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:24 schreef Oldbie het volgende:
Tering!!!
Ik heb alle handleidingen doorgespit en er zijn wel erg veel regels. Normaal maak ik een mooie flightplan in FS9 en daar vlieg ik dan ook op. Nu heb ik me een beetje verdiept in SID's en STAR's en weet ik veel wat nog meer maar ik begrijp het nog niet helemaal. Ik begrijp wel dat een standaard FS9 flightplan niet genoeg is.
Ik durf geen flightplan in te dienen en te gaan vliegen omdat ik bang ben dat ik anderen tot last ben. Ik ga fouten maken....dat weet ik zeker!!
Bij Vatsim lijken ze nog strenger op de regeltjes te letten dan bij IVAO. Mijn eerste voorkeur zal dan ook uitgaan naar IVAO maar dan nog heb ik nog niet het lef om een flightplan in te dienen en te gaan vliegen. Ik betwijfel mijn vliegkunsten niet maar wel mijn kennis van alle regeltjes
Ik heb bij IVAO wel wat meegeluisterd en ondanks mijn goede Engels is het vaak enorm slecht te verstaan....
Thanks!! Ik denk wel dat ik een vluchtplan inelkaar weet te krijgen maar dit is wel erg makkelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:43 schreef Tecnix het volgende:
http://rfinder.asalink.net/free/
Hierzo kan je gratis vluchtplannetjes maken, ik werk er zelf niet mee omdat ik het leuker vind om R/L flightplans na te vliegen, die k van me werk of wat dan ook meeneem.
Zit jij ook op IVAO??quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:02 schreef GoodGawd het volgende:
Vooral niet zenuwactig worden als je op IVAO gaat vliegen hoor. Tzijn toch allemaal wanna be gefaalde-gepensioneerde mensen. Kijk anders even op het forum voor de nieuwkomersdagen.
Het is wel zo, allemaal mensen die in het echt geen piloot/vkl-er zijn geworden, dus het maar in een spelletje doenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef Oldbie het volgende:
Zit jij ook op IVAO??
Jij bent dus ook wannabe gefaald-gepensioneerd?
Nee. Het is gebaseerd op realisme, anders word het net zo'n chaos als FSX multiplayer. Dit is as real as it is. (proberen ze teminstequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:11 schreef Lightning_NL het volgende:
Moet je voor IVAO per se een flightplan indienen? Wat een onzinJe mag toch wel een beetje rondtoeren zonder?
Ja maar in het echie hoef je echt niet altijd een flightplan in te dienen. Beetje onzinnig dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 00:26 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee. Het is gebaseerd op realisme, anders word het net zo'n chaos als FSX multiplayer. Dit is as real as it is. (proberen ze teminste) Dus correcte RT clearence vragen etc etc. alles volgens het boekje. En doe je dat niet dan word je gekickt.
quote:En ik ben ook geen gefaalde gepensioneerde wanna be piloot. Ik ben nog een student Aviation @ Hogeschool van Amsterdam met het doel piloot. Dus ik ben een pro.
![]()
Je echte RPL? Of is ook een virtuele ofzo die je kunt halen (je weet maar nooit met al die online dingenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:27 schreef TC_Artemis het volgende:
Gaaf. Ik ga binnekort starten met mijn RPL. R/T krabbel zal ik wel krijgen, de 300 uur die ik op vatsim heb staan werken dan echt wel in mijn voordeel. Ik heb altijd al wat met vliegen gehad en heb als doel militair vlieger te worden.
Hahah! Ja daar heb je misschien wel enigsinds gelijk in, maar ik hang er al een jaar of 3 rond.. Maar verder sport ik 8 uur per week, doe mijn HAVO en heb zat andere dingen te doen hoor!quote:Op zondag 30 maart 2008 16:35 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je echte RPL? Of is ook een virtuele ofzo die je kunt halen (je weet maar nooit met al die online dingen) Hoe haal je je RPL en wat kun je er eigenlijk precies mee?
En damn, 300 uur vatsim? Dude, als je militair vlieger wilt worden moet je eens achter je flightsim vandaan komen denk ik
* Tecnix Is het daarmee eenschquote:Op zondag 20 april 2008 06:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb X-Plane wel eens gespeeld ja. Is veel en veeeeel realistischer dan FSX. Alleen wat minder gebruikersvriendelijk. Basicly het grote verschil tussen de twee:
FSX: spelletje
X-Plane: simulator
Ben ik het ook niet mee eens. Dat X-Plane betere flight dynamics heeft betekent niet dat FSX opeens onrealistisch en simpel is. Het is ook zeker geen argument om FSX geen simulatie te noemen.quote:Daar is FSX simpelweg veel te simpel en veel te onrealistisch voor.
Hier zeg je het al. Dat het de werkelijkheid dichter benaderd zegt niet dat alles wat minder is niet meer een simulatie is. Omdat FSX beter is dan FS98 betekent dit niet dat FS98 geen simulatie meer is.quote:X-Plane komt véél meer in de buurt van hoe echte vliegtuigen vliegen. X-Plane is veel overtuigender.
Als je op die manier redeneert is vrijwel alles wat virtueel is een simulator.quote:Op zondag 20 april 2008 20:16 schreef GoodGawd het volgende:
De betekenis van simuleren is gelijk aan nabootsen.
In flight simulator word een vlucht met een vliegtuig nagebootst, in X-Plane ook.
[..]
Laten we het zo stellen dan. Simpel is het zeker, en op echt vliegen lijkt het in de verste verte niet.quote:Ben ik het ook niet mee eens. Dat X-Plane betere flight dynamics heeft betekent niet dat FSX opeens onrealistisch en simpel is. Het is ook zeker geen argument om FSX geen simulatie te noemen.
[..]
Ok, onzorgvuldig van mij verwoord dan. Ik weet niet of jij in het echt wel eens een vliegtuig hebt bestuurd, maar dat is heel wat anders dan Microsoft's Flightsim. Het enige wat realistisch is aan Flightsim zijn de vliegvelden, en het uiterlijk van vliegtuigen/cockpit. Daar houdt het dan zo'n beetje op.quote:Hier zeg je het al. Dat het de werkelijkheid dichter benaderd zegt niet dat alles wat minder is niet meer een simulatie is. Omdat FSX beter is dan FS98 betekent dit niet dat FS98 geen simulatie meer is.
wat mij vooral aanstaat is dat je met de space shuttle de ruimte inkan (en terug de atmosfeer in)quote:Op zondag 20 april 2008 06:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik heb X-Plane wel eens gespeeld ja. Is veel en veeeeel realistischer dan FSX. Alleen wat minder gebruikersvriendelijk. Basicly het grote verschil tussen de twee:
FSX: spelletje
X-Plane: simulator
Nu ben ik het wat meer met je eens.quote:Op zondag 20 april 2008 20:30 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als je op die manier redeneert is vrijwel alles wat virtueel is een simulator.
[..]
Laten we het zo stellen dan. Simpel is het zeker, en op echt vliegen lijkt het in de verste verte niet.
[..]
Ok, onzorgvuldig van mij verwoord dan. Ik weet niet of jij in het echt wel eens een vliegtuig hebt bestuurd, maar dat is heel wat anders dan Microsoft's Flightsim. Het enige wat realistisch is aan Flightsim zijn de vliegvelden, en het uiterlijk van vliegtuigen/cockpit. Daar houdt het dan zo'n beetje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |