Naja hij lag er niet vlak naast maar het ging gewoon niet zo goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]een meer aanleggen naast een landingsbaan is ook niet slim
Vetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:38 schreef OVLOV het volgende:
[ afbeelding ]
Heraklion (Kreta) - Milaan (Italië)
NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:12 schreef LoggedIn het volgende:
k vind het zo jammer van nl2000 dat je geen niveaus hebt. Het is of een add-on die je FPS omlaag brengt naar maximaal 2, of je zit met de standard scenery die zuigt. Er zit niks tussenin
heb je dezelfde config als mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
NL2000 v2.9... dat valt wel mee en zelfs bij mij werkt 3.0 goed (EHGG in ieder geval) en ik heb een 3ghz intel pentium met 512mb werkgeheugen en een bager videokaart...dus mij dunkt...
wat doet GE nou precies? en die laatste paar?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
Bedankt trouwens dit viel mij opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:06 schreef TC_Artemis het volgende:
Cloud9 amsterdam, heathrow 2008, activesky, ground enviroment, pmdg 737ng, wilco airbus volume 1, walk and follow, aerosoft AES.
Ik vertel je uit eigen ervaring, ja het is watquote:Op maandag 3 maart 2008 20:35 schreef christvs het volgende:
Hallo FS'ers:D
Morgen komt mijn Saitek pro flight yoke![]()
Ik zal wel vertellen of het wat is
Afgezien van dat een veer niet een constante kracht levert, heb je gelijk. Ik zou graag een force feedback yoke zien, zodat je trimming ook voelt.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:52 schreef GoodGawd het volgende:
Jammer trouwens dat je niet echt de krachten op het vliegtuig voelt. Iedereen weet natuurlijk dat die flight yokjes voor FS allemaal werken met een veerTelkens werkt er een constante kracht op terwijl dat in het echt niet zo is, behalve dan in een FBW airbusje dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |