Waarbij je alleen even vergeet dat je de 4 en de 2 weer bij elkaar moet optellen, dus is het antwoord 6.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:47 schreef Rammstino het volgende:
ik denk dat ze tips wil voor als je als jonge moeder het niet meer ziet zitten..
Ik zei toevallig al ergens dat denken niet mijn sterkste kant is vandaagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarbij je alleen even vergeet dat je de 4 en de 2 weer bij elkaar moet optellen, dus is het antwoord 6.
Sjees, hoe moeilijk kan het zijn, Sjeen?
Zal ik als nog mijn touw aanbieden?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:51 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Ik ken een moeder van 21, ze heeft 2 lieve kindjes, maar het is niet altijd zo gemakkelijk en op dit moment is haar leven haar gezin omdat ze geen opleiding doet en niet werkt en dat is natuurlijk niet bij iedereen van 21 zo, maar het zijn van die dingetjes die het voor haar erg ingewikkeld maken.
Probleem: hoe kan een jonge moeder zich een beetje staande houden, ik hoorde al dat het antwoord 42 is, maar daar is het nu te laat voor.
niet alleen vandaagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zei toevallig al ergens dat denken niet mijn sterkste kant is vandaag
Nu zie ik het helemaal niet meer zittenquote:
Stukje touw?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu zie ik het helemaal niet meer zittenEn ik ben niet eens een jonge moeder
Iemand tips?
Open een topic zoals de TSquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu zie ik het helemaal niet meer zittenEn ik ben niet eens een jonge moeder
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |