En weer door!quote:Hertog Jan was een gulle en goedlachse vorst die graag in het gezelschap van eenvoudige lieden genoot van spijs en drank. Na de Slag bij Woeringen zou hij een groot overwinningsfeest voor zijn leger hebben gehouden, met heel veel bier. Om zijn soldaten toe te spreken ging hij zitten boven op een stapel biervaten.
Mits écht bier.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef Blight het volgende:
Sterker nog: bier blijft altijd goed.
"Met z'n gezicht tussen de busdeuren gekomen smilie"?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:58 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat voor vage smilie in de OP?
Zit je toch nog in een soort van FC, Sneek.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
"Met z'n gezicht tussen de busdeuren gekomen smilie"?
FC?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Zit je toch nog in een soort van FC, Sneek.
Tis eh, blauwig hier inderdaad.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Zit je toch nog in een soort van FC, Sneek.
Boh, te NSFWquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:11 schreef Blight het volgende:
Aan de reacties te zien is 'ie NSFW?
"I can't walk last with you you a road for running about."quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:12 schreef Dagonet het volgende:
http://www.dynamicdiscord(...)kstroke-of-west.html
De chinese ondertiteling weer letterlijk terugvertaald naar het engels.
They're all over me wordt He's in my behind!
Begrijpt je vrouw het wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
"I can't walk last with you you a road for running about."
Verdomme ja, nu je het zegt. Ik ben afgestompt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:05 schreef Blight het volgende:
Dingen? DINGEN?!
Nee, niet eens, maar ik zag niets waar ik op moest/zou kunnen reageren.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Blight, ben jij mij weer stelselmatig aan het negeren?, boefje toch.
Nee hoor, nog steeds nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijkt JD een vrouw te zijn?
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, mijn-eventueel-toekomstige-werkgever heeft een mail afgesloten met d'r naam, Midja Nogiets. Da's toch een vrouwennaam hè?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |