abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56324434
nvm
twee violen en een trommel en een fluit
pi_56347074
Mijn katten trappen echt niet in de door het voer heenmenegen truc. Ze eten nu nog steeds een bepaald merk niet omdat ik dat heb vergiftigd met medicijnen zo´n twee jaar geleden.

Voor hen en mij werkt de ´gedwongen in bek werken´methode het allerbeste;

Pil klaarleggen als kat het niet ziet.
Kat onverwachts in nekvel pakken (eventueel lijf tussen de benen klemmen)
Met je andere hand het bekje via de zjjkant openwringen en vervolgens de pil zover mogelijk in de bek duwen.
Daarna (erg belangrijk!) net zolang over het keeltje aaien tot hij slikt. Anders wordt de pil weer uitgespuugd.
Als je een beetje een rustige kat hebt en het snel doet zodat hij niet beseft wat er gaande is, kan dat prima in je eentje.

En vervolgens krijgt hij een beetje kattemelk om bij te komen van deze brute behandeling en om nare bijsmaakjes weg te spoelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 28 januari 2008 @ 13:43:08 #28
105098 lexine
"Het Kattenvrouwtje"
pi_56361230
Een bolletje leverworst aanschaffen. Pil in wat leverworst rollen. Bijna alle katten trappen daarin, ook de moeilijke. En tipje: wen de kat vast aan leverworst ook als ze geen medicatie krijgen, ze zijn er verzot op. Wanneer ze dan ooit medicatie moeten, eten ze de leverworst zonder argwaan op Bij extreem moeilijke gevallen wil tartaar ook helpen.
Als dat allemaal niet wil volg ik zelf ook Qwea's methode. In een vijzel de pil fijn maken, beetje water (ongeveer 2 ml van spuitje). Opzuigen met spuit (zonder naald!) en zijwaarts in de bek spuiten.
Het leven bestaat voor 10% uit wat je overkomt en voor 90% hoe je er mee omgaat.
pi_56361342
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Pil klaarleggen als kat het niet ziet.
Hier hebben ze het altijd door .
pi_56363710
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:48 schreef Deliah het volgende:

[..]

Hier hebben ze het altijd door .
Jamaar, ik heb dan ook niet de slimste uit het nest geadopteerd he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')