Die hele school is een groot indicent. Daar moeten ze nou eens wat aan doen zeg maarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Rotterdam he
Moeder haalt bedreigde dochter van school
koppie thee gaat er wel inquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Koffie dan?
Oe, vooral die frisse lucht is wel ff lekkerquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske schuift de gordijntjes open, zet het raampje open en een schaal koekjes op tafel.
GOEDEMORRUGUHH.
Niet echt eigenlijk... Telkens als ik bijna sliep kreeg ik een sms-je, werd om 3 uur nog gebeld en vanmorgen weer om half 9 gewekt door een sms-jequote:
Da's irritantquote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk... Telkens als ik bijna sliep kreeg ik een sms-je, werd om 3 uur nog gebeld en vanmorgen weer om half 9 gewekt door een sms-je.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk... Telkens als ik bijna sliep kreeg ik een sms-je, werd om 3 uur nog gebeld en vanmorgen weer om half 9 gewekt door een sms-je.
Die van vanmorgen was wel grappig... Sms ff als je wakker bent, dan bel ik je... Tja, ik word dus wakker van sms-jesquote:
Het leek er iig ff opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |