abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 1999 @ 22:02:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_209348
Gezellig. Het heeft even geduurd, maar het woord is gevallen. Het moet gezelliger worden in het huis. Wat een banvloek sprak Karin over het programma uit, vanavond. Het moet juist NIET gezellig zijn. Gezelligheid zien we al genoeg om ons heen en het is vooral veel te gezellig op de Nederlandse televisie De ongelofelijke kracht van het programma zit hem volgens mij juist in het feit dat voor 1 keer televisie helemaal niets hoeft te zijn.
Dit is de terreur van de Ouderavond op school. Nooit, nee nooit kan je op een informatieavond eens binnen een kwartier weer buiten staan met wat compacte informatie onder je arm.N nee, je hebt je onder zware druk toch weer opgegeven voor het schilderen van de gymzaal, in gezellige kleuren, er moeten wat plantjes worden gestekt enz enz. De ziekte van het "lekker met elkaar de schouders eronder" gevoel. Je niet meer kunnen opgeven voor een sportclub om 1 keer in de week wat in de rondte te hollen, nee,, direct in een moordend schema kantinediensten draaien, douches schoonmaken, frituurpannen ontvetten, om de beurt de waskleding gezellig met zijn allen op een wasbord in de rivier wassen en veel tombola. Deze sfeer wordt nu langzaam het Big-brother huis in gemanoeuvreerd. De sfeer die Karin zo mist van thuis. Schatjes, speelgoed opruimen Marco jij moet 12 uur naar de kapper en haal het wasgoed even van de zolder. En tegen Maurice, die inmiddels haar kleine zolderkamertje heeft betrokken , Maurice als je je posters hebt opgehangen wil jij dan even zuigen?
Heb me er gisteren al kwaad over gemaakt, maar ik ben nu helemaal wanhopig. Een vreselijk scenario. Iedere avond om 24.00 naar bed, en dan de volgende ochtend met zijn allen uit natte ontbijtkoek de Eifeltoren na boetseren, met papier-maché geinige abstracten boetseren, de schutting controleren op Latente Houtworm enz. enz. Tussen de middag gezellig samen eten en dan het middagprogramma., volleybal en touwtrekken.
Houd op!!! Dit moet ophouden!! Wij willen mensen bij wie duidelijk zictbaar de bodem uit het bestaan is geslagen. Wij willen veel meer voodoo en hekserij in het huis. Uitdrijvingen!!! (Vanavond haalde ik even koffie uit de keuken, miste de val van Mona en dacht dat de hele groep, onder aanvoering van Karin een liefdesbaby bij Mona haalde. Na de onderwater geboorte nu weder een geheel nieuwe techniek. Eerst terdege het bekken breken en dan het kind in het gras werpen. Back to basic.)
Niks gezellig!!! Helamaal gek durven worden van die muurschilderingen van Bianca. Gewoon meteen de schuurspons er over heen, hopla of gewoon juist durven zeggen: "Hé, ik zie er een soort van schildpadje in, kijk daar het hoofdje" als zij haar nieuwe werk net "Structureel geweld in gevoelswereld zonder weerga" heeft genoemd. We willen gekooide dieren zien, niet Spel Zonder grenzen zonder schuimrubber pakken. meer ongaar brood moet er worden geserveerd en juist niet, in het gat duikend dat Rien Poortvliet heeft laten vallen, van deeg leuke treffende kaboutertjes bakken en die dan in het middagprogramma aan de voordeur timmeren.
Schrok een beetje van Ruud in de dagboekkamer. Komt waarschijnlijk door de gele regencape die hij veel draagt, maar dit lijkt mij voor eeuwig de personificatie van Sil de Strandjutter. Gouden format ook, voor na de serie. Ruud in een gefingeerd juttersmuseum Het mutsje van de cape iets te strak onder de kin dichtsnoeren, waardoor de ogen bijna niet meer open kunnen en hem dan gewoon avondvullend wat weg laten lullen over aangespoelde stukken hout, kapstokjes en oranje netten. Lijkt mij goud. Als het programma "De Stoel" maar dan staand.
Voor de oplettende kijkertjes onder ons: wie zag Karin in de dagboekkamer ook nog snel het bewijsmateriaal wegvegen met haar 1000 dingen doekje? En daar maakt ze later het aanrecht weer mee schoon.
Lachwekkendste uitspraak vanavond, van Bianca. "Als ik het niet leuk meer vind ben ik weg" Veel eerder zie ik haar, bij een onverhoedse nominatie, zichzelf vastketenen aan een door haar geschilderd tuinhek ( "Motoriek van De Psyche, voorstudie 3"). Die laat zich echt niet geweldloos het huis uitzetten. Dat wordt gouden televisie. Ik beloof het u. Wordt aan haar strikjes, zich vastklauwend in de rode loper, onder begeleiding van het inmiddels traditioneel door de overige bewoners gescandeerde "Neuken, Neuken", naar Rolf Wouters gesleurd.
God moge het verhoeden, maar ik voel heel sterk dat Bianca haar volgende expressieve uiting de vorm gaat geven van poëzie. Dat wordt genieten. "Jij, jij verdomd vrolijk lichaam dat mij leidt. Jij, verdomd vrolijk lichaam zonder weerga, waar ik in lijd. Duizelend daglicht, gevulde Tom-Pouce, ik buig, buig voor jou" dat soort werk ben ik bang. Wij houden ons hart vast.
Morgen meer. Nico

† In Memoriam † woensdag 27 oktober 1999 @ 22:06:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_209349
weer van ouderwetse klasse . bedankt
The future is after you
pi_209350
Nico,
kijkend naar de streams vanmiddag voorspelde ik je wanhoop t.o.v. het punnik-syndroom, en hoopte tegelijkertijd dat je er volop woorden aan zou geven. Bedankt !!!
Blijf doorgaan !
pi_209351
Buikpijn, geweldig, wacht in spanning op morgen.
In een leeg hoofd kan veel verstand
pi_209352
Prima

Ik hoop dat Hummie hier haar voordeel mee doet

pi_209353
Hoe doe je dat man? Jemig! Impressed!
a very rare snighbone

pi_209354
Oh, wat een toppertje was dit weer! De liefdesbaby van Mona en Ruud als Sil de Strandjutter. Doordevil in de mega-overtreffende trap!
Ach, woorden schieten dus weer tekort...
Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  woensdag 27 oktober 1999 @ 22:33:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_209355
Is weer helemaal te gek!

Groetjes, Sil.

woensdag 27 oktober 1999 @ 22:44:00 #9
1236 python
For the time being
pi_209356

Je moet je stukjes bundelen en uitgeven! Kun je ook profiteren van de hype!! Zal goed verkopen in de boekhandel!

woensdag 27 oktober 1999 @ 23:12:00 #10
1121 G.J.J.
hoe ouwer, hoe infantieler
pi_209357
I'M NOT WORTHY !! I'M NOT WORTHY !!!

zeg doordevil, zou ik een fotootje van je kunnen krijgen....ik heb namelijk mn tempel al helemaal af en het enige dat ontbreekt is nog een afbeelding van jou.

bij voorbaat dank

"Buck dich, befehl ich dir, wende dein Antlitz ab von mir, dein Gesicht ist mir egal, buck dich, noch einmal"
  donderdag 28 oktober 1999 @ 00:10:00 #11
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_209358

Geen woorden ..
  donderdag 28 oktober 1999 @ 00:55:00 #12
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_209359
Wel woorden:

Waar gaat het over?? Sorry doordevil/Nico je bent erg grappig geweest in the past, maar nu raak je het een beetje kwijt....

Ach, AJAX heeft ook fans van vroeger.......

donderdag 28 oktober 1999 @ 03:34:00 #13
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209360
Bianca: Lucebert-achtige leuzen aan de muur. Die NIEMAND natuurlijk begrijpt..
Groowwwl!

donderdag 28 oktober 1999 @ 04:04:00 #14
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209361
Ik ben.... en kronkel in mijn gedachten
Die zich voorzet op mijn rug.
Ik denk en praat erover
Maar krijg geen respons terug.

Mijn knie plaagt mijn stamina
Ik pas er niet meer in
En dan nog die Mona
Ook niet echt mijn vriendin

Ach was ik maar weer weg van hier
Zonder psychische duidingen
En zenuwslopende nominaties
Veilig op RTL4..

Groowwwl!

pi_209362
Nico,

Bedankt voor het zoveelste perfecte stukje. Maak je overigens geen zorgen over het risico van gezelligheid in het huis. Bartje heeft z'n mooie kontje tegen de krib geworpen en zal in de komende dagen het bloed vakkundig onder de nagels van bianca en karin vandaan halen. Kijken wat wint, 'Klussen met Karin' of 'Blokken met Bart'

donderdag 28 oktober 1999 @ 06:11:00 #16
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209363
Bakken met Bianc?
Groowwwl!

pi_209364
Het was weer geweldig. Ik wacht met spanning af naar morgen.
Helemaal Top, dus weer naar de...
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')