Die rekensom klopt niet, want hij had de keus uit 14 of 16 meter. Maar dat zou wel betekenen dat hij het goede antwoord had (toch? help me even) en de Mol uit Brabant komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.revistabuenvia(...)uahua/chihuahua.html
Daarin staat een stukje over Lago Arareco.
En op een ander forum heeft iemand het vertaald :
[..]
Hij antwoord 16 meter. de kaars (voor de kijkers zo te zien, maar misschien is het gemanipuleerd) blijft rechts brandenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die rekensom klopt niet, want hij had de keus uit 14 of 16 meter. Maar dat zou wel betekenen dat hij het goede antwoord had (toch? help me even) en de Mol uit Brabant komt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:44 schreef cannonball het volgende:
Op het moment dat Edo uit het water omhoogkomt (naast Coen dus), lijkt 'ie op Henk de Mol (van Alfred J. Kwak)
[ afbeelding ]
Nee joh, die heeft die dagboeken van de mol niet geschreven! Joris kan dat waarschijnlijk beter.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
Ik switch van Edo naar Joris.
Dat is waar, als Haags jongetje weet je maar al te goed wanneer prinsjesdag is aangezien je dan vrij krijgt van schoolquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef evert het volgende:
ik blijf bij dennis. als hagenees niet weten wanneer het prinsjesdag is, kan niet.
regina zegt toch ook tweede dinsdag in september...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:55 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is waar, als Haags jongetje weet je maar al te goed wanneer prinsjesdag is aangezien je dan vrij krijgt van school
De enige die ik echt niks zag doen met die foto's, ik heb er namelijk echt op zitten letten, is Edo. Hij stond er een beetje bij te kijken in het begin, terwijl hij aan het eind verwarring zat te schoppen met het omdraaien van de foto's (waarbij je de code dus kon zien) en het kluisje.quote:In de kamer met foto's was het chaos en dat kwam niet alleen door die foto's. Ze ploegden als een kip zonder kop die stapels door, maar dachten niet echt na over een tactiek.
Dat hoorde ik dus ook, vond ik vrij verdacht. Ik ben het kwijt. Heb me zo blind gestaard op Edo als mol... Maar nu Joris weer. Ik kan me haast niet voorstellen dat de redactie van de Mol het weer zou doen hoor, maar wéér drie vingers in de foto in het begin. En dan zijn gedrag. Gatverdamme wat irritant en hoe mollerig. Maar misschien wel te. Hij heeft al eerder aangegeven dat hij graag wil dat ze hem verdenken. Is ook een tacktiek. Coen zette dus niet alles op Edo. Dus heb ik nog kans dat het Edo wel is.. Ik weet niet meeeeerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
regina zegt toch ook tweede dinsdag in september...
dan zegt hij opeens derde dinsdag in september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |