Gooi maar een zak op tafelquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:20 schreef crossover het volgende:
Nu we toch aan het uitdelen zijn, iemand hamka's?
hamka'squote:Op donderdag 24 januari 2008 21:20 schreef crossover het volgende:
Hehe, dat denk ik niet vriendquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom zuipen dan
Kan je langer in mand blijven
Je kan toch wel wát hebben?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat denk ik niet vriend![]()
Dan ga ik stuk morgenochtend
Werk je bij mij op kantoor of zo?quote:
Tuurlijk, maar ik ben nu kneitermoe en dan zuipen werkt niet. Morgenmiddag ga ik naar de film dus dan trek ik het ook niet als ik daarvoor heb zitten zuipenquote:
Goeie slaapplek is dat altijd, de biosquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ben nu kneitermoe en dan zuipen werkt niet. Morgenmiddag ga ik naar de film dus dan trek ik het ook niet als ik daarvoor heb zitten zuipen
Nee, maar ik hoor niemand die uitdrukking nog gebruiken, behalve drie van mijn kamergenoten.quote:
Goeie uitdrukkingquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor niemand die uitdrukking nog gebruiken, behalve drie van mijn kamergenoten.
Graagquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:20 schreef crossover het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Er is koffie, er is HJ (met dank aan JDude) en straks trek ik nog een fles whisky open, dus ja, je zit hier goed
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor niemand die uitdrukking nog gebruiken, behalve drie van mijn kamergenoten.
Ja mooi hèquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Foutje van mijn kant, moet kunnen
Als jij een baan hebtquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie slaapplek is dat altijd, de bios
Maar wanneer zuipen we d'r weer een?
Tijd geleden man
quote:
tis een hele oude uitdrukking?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
tis een hele oude uitdrukking?![]()
Ik gebruik hem best vaak
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |