Voortaan elke donderdag ff roepen dat je WIDM volgt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee en we wisten ook wel dat bij deze afvaller we het zouden kunnen lezen op de sms en michiel ook op zn hyve...
Ach we kunnen nog wel een leuke aflevering kijken. Enne ik neem het die sms-ers echt niet kwalijk hoor. Zij kunnen ook niet weten dat wij WIDM volgen
Had ik ook wel verwacht hoor, en niet iedereen realiseert zich natuurlijk dat ook radio-DJ's mensen zijn en geen muziekgestuurde robots.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee en we wisten ook wel dat bij deze afvaller we het zouden kunnen lezen op de sms en michiel ook op zn hyve...
Ach we kunnen nog wel een leuke aflevering kijken. Enne ik neem het die sms-ers echt niet kwalijk hoor. Zij kunnen ook niet weten dat wij WIDM volgen
Dan krijg je dus JUIST de uitslag in 234-voud binnen op de SMS...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voortaan elke donderdag ff roepen dat je WIDM volgt.
ben bang dat dat niet helpt.... en andere weken is het niet gebeurdquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voortaan elke donderdag ff roepen dat je WIDM volgt.
En gelijk heb je! Geniet er van!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend! (Ik ga lekker ff er tussenuit!)
Fijn weekend en veel plezierquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Ik verstond "Aaaai Kiel Her".quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
En weer dood hier
"I'll kiel her", is dat engels voor kielhalen
Ze zingt toch Aaikiea (kortom: Ikea..)quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verstond "Aaaai Kiel Her".
Wordt de afgelopen dagen trouwens wel héél erg vaak gedraaid, vanmiddag bij Stenders ook al!
Volgende week in 013 in het voorprogramma van Voicst... en niemand wil met me meequote:
Welke dag....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgende week in 013 in het voorprogramma van Voicst... en niemand wil met me mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |