Meestal iets meer dan 2000 toeschouwers en bij topwedstrijden gaat het richting of zelfs over de 3000. Zelfs bij top wedstrijden zijn in Amsterdam vaak nog geen 200 toeschouwers, echt triest. Daarom mag Amsterdam van mij ook wel eerste worden in de competitie want aan het thuis voordeel tijdens de play-offs hebben ze weinig gezien het aantal toeschouwers.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Hans hoe gevuld is die Martinihal altijd als er gebasketballd wordt ?
Amsterdam - Nijmegen wordt op sport1 uitgezonden en die hal is driekwart leeg.
Overloper!quote:
Ja, sue him! (doe ook maar niet..)quote:
Kom je op dit idee door Val Thorensquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
Michiel, eigenlijk moet je(lees 3FM) een keer regelen met Disneyland Parijs dat ze een hele bus vol met luisteraars naar Parijs sturen en dan wat DJ's meenemen en vanuit Parijs live radio maken.
* meld!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
Michiel, eigenlijk moet je(lees 3FM) een keer regelen met Disneyland Parijs dat ze een hele bus vol met luisteraars naar Parijs sturen en dan wat DJ's meenemen en vanuit Parijs live radio maken. [afbeelding]
Ik denk nooitquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wel apart dat tijdens MetMichiel de topics heel snel vol lopen
Krijg je met zulke leuke radio
Wat denken jullie? Poging wagen tot oefenen van From Yesterday?
Een hele bus is wat lastig, maar we doen natuurlijk wel regelmatig dit soort dingen, zoals laatst nog met Halloween, voor vier prijswinnaars die met een heel gezin mogen komen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:43 schreef borisz het volgende:
Michiel, eigenlijk moet je(lees 3FM) een keer regelen met Disneyland Parijs dat ze een hele bus vol met luisteraars naar Parijs sturen en dan wat DJ's meenemen en vanuit Parijs live radio maken.
Coldplay is heerlijk luisterbaar, op goede en slechte dagen/momenten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
In My Place van Coldplay. Wat een fijne muziek weer vanavond.
Nee, dat ik een poging zou moeten wagen...quote:
Na Sirolf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, jij bent hier de grootste spamkip
Nee, maar denken kost me moeite, dus dat doe ik 's avonds niet meerquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, dat ik een poging zou moeten wagen...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
Coldplay is heerlijk luisterbaar, op goede en slechte dagen/momenten.
zeker doen! Gaaf toch, als het je lukt???!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, dat ik een poging zou moeten wagen...
Alleen doe jij het al vanaf 31 juli, en ik pas vanaf 10 oktoberquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goh, ik kan toch aardig spammen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |