abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 18:00:46 #176
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56344356
Hij was cool gisteren hoor!!!!
Ik heb echt in spanning gezeten, de hele 90 min..
Na een hele tijd erop te hebben gewacht, was het het wachten waard. Ik vond het toch wel het mooiste toen ze in de helicopter zaten en het monster hun greep. Het had natuurlijk ook natuurlijk wel wat dat alles met een camcorder gefilmd is, dus verder geen audiovisuele special effects e.d..
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 27 januari 2008 @ 18:10:21 #177
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56344552
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:00 schreef Juicyhil het volgende:
dus verder geen audiovisuele special effects e.d..
Pas halverwege realiseerde ik me dat er helemaal geen "spannende film"muziek onder zat
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 januari 2008 @ 18:13:55 #178
862 Arcee
Look closer
pi_56344623
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56344912
Donderdag gezien, ontzettend goede film. Valt me trouwens op dat het geluid in de trailer op www.cloverfieldmovie.com echt veel minder indrukwekkend is dan in de uiteindelijke film, daar heeft bijvoorbeeld die scene waarin het leger opeens achter hun het monster begint aan te vallen echt een veel betere geluidsmix.
  zondag 27 januari 2008 @ 18:30:22 #180
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56344941
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:10 schreef Elegy het volgende:

[..]

Pas halverwege realiseerde ik me dat er helemaal geen "spannende film"muziek onder zat
Dat bedacht ik me pas op het einde

Wat ze trouwens wel weer goed maakten met de geweldige '"Roar" Overture die tijdens de credits te horen is
  zondag 27 januari 2008 @ 18:31:14 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_56344957
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:01 schreef magnifor het volgende:
Ben benieuwd naar deel 2.

Waarom moet er altijd een deel 2 zijn van iets leuks? Kan het niet gewoon leuk zijn zonder dat het uitgemolken wordt?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 27 januari 2008 @ 18:34:00 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_56345002
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:30 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me pas op het einde

Wat ze trouwens wel weer goed maakten met de geweldige '"Roar" Overture die tijdens de credits te horen is
Jaa, de muziek tijdens de credits was best wel
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_56345111
Vette film. Op een hoop vlakken anders dan normale films, niet altijd even goed, maar daar kijk ik doorheen.
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
  zondag 27 januari 2008 @ 19:17:49 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56345892
Ik heb hem gisteravond "gezien" en ik vond hem gigantisch kut, maar dat lag waarschijnlijk aan het feit dat ik eigenlijk helemaal niks heb kunnen zien, omdat ik de hele tijd met m'n ogen dicht moest zitten. Ik werd vreselijk misselijk van het camerawerk en ik heb niet eens epilepsie. Hadden ze wmb wel voor mogen waarschuwen van tevoren. Ik had nog nooit van de film gehoord, de film waar we naartoe wilden draaide pas laat en dus gingen we maar naar Cloverfield. want dat leek degene met wie ik ging een leuke film. Vandaar dat ik van tevoren niet kon uitzoeken dat 'ie niet geschikt is voor mensen die slecht tegen druk bewegende filmbeelden kunnen.
Ook zaten we niet echt op een geweldige plek. Misschien dat ik hem op dvd nog wel eens ga zien, maar voor wát ik ervan gezien heb, vond ik het niet echt geweldig. Clichématige dialogen vooral.
Maar goed, wellicht krijgt 'ie een 2e kans op dvd .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 januari 2008 @ 19:19:50 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56345938
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:14 schreef speknek het volgende:
Cool ook dat je iedereen met hun mobieltjes filmpjes zag maken, vooral toen met dat vrijheidsbeeld. Je weet gewoon dat het in het echt ook zou gebeuren, maar je ziet het nooit in andere films.
Vond ik juist onrealistisch.
Eén of ander vreemd monster in town en jij gaat op je dooie gemakkie foto's maken van de schade die dat monster aanricht. Ik zou maken dat ik weg kwam.

Waar kwam dat monster nu eigenlijk vandaan? En is het echt zo dat mensen in Amerika in therapie moesten na het kijken vd film? (zei een bioscoopmedewerker die de film introduceerde).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 27 januari 2008 @ 19:40:50 #186
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56346411
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eén of ander vreemd monster in town en jij gaat op je dooie gemakkie foto's maken van de schade die dat monster aanricht. Ik zou maken dat ik weg kwam.

Waar kwam dat monster nu eigenlijk vandaan? En is het echt zo dat mensen in Amerika in therapie moesten na het kijken vd film? (zei een bioscoopmedewerker die de film introduceerde).
Ik vind het wel realistisch, mooi voorbeeld is het armandomuseum dat toen vlam vatte.

Maar ik ben 18 jaar en lijk nog wel ouder zelfs, en het meisje bij de bioscoop vroeg of ik wel 16 was ik moest zelfs m`n id laten zien, dat heb ik nog nooit moeten doen zelfs niet bij het halen van bijvoorbeeld alcoholica. Dus de film zal bij velen wel een behoorlijke impact hebben gehad!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 27 januari 2008 @ 19:44:06 #187
96179 BGumble
"Two kinds of cheese"
pi_56346489
quote:

[..]

Op dat moment in de film was nog niet duidelijk wat er aan de hand was. Ik vond het juist realistisch, deed me wat denken aan de beelden die gemaakt zijn met mobiele telefoons van de aanslagen op de metro in London.

[ Bericht 0% gewijzigd door BGumble op 27-01-2008 19:53:37 ]
"You're no more of a pig than I am..."
  zondag 27 januari 2008 @ 19:58:13 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_56346800
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:44 schreef BGumble het volgende:

[..]

Op dat moment in de film was nog niet duidelijk wat er aan de hand was. Ik vond het juist realistisch, deed me wat denken aan de beelden die gemaakt zijn met mobiele telefoons van de aanslagen op de metro in London.
Of 9-11. Hoeveel filmpjes daar wel niet van zijn. En da's toch echt reallife. Dus om te zeggen dat dat in de film onrealistisch was is je reinste onzin.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 januari 2008 @ 20:04:41 #189
862 Arcee
Look closer
pi_56346931
quote:
Dat was op het moment dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen was er nog niks bekend.

Maar maken dat ik weg kwam zou ik ook doen idd en dan over m'n schouder filmen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 27 januari 2008 @ 20:11:26 #190
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_56347063
quote:

[..]

Dat vond ik dus absoluut wel realistisch. De meeste hadden toen het monster nog niet gezien en op zo'n moment waarop je niet weet wat er aan de hand is en het grootste directe gevaar voorbij lijkt te zijn dan ga je dat soort dingen doen.

Waar het monster vandaan komt kan je eigenlijk alleen achter komen als je een beetje de marketingcampagne eromheen volgt, in de film zelf zie je daar erg weinig over. Het monster komt uit de diepe krochten van de oceaan en is door de booractiviteiten van een japans bedrijf (http://www.tagruato.jp/) wakker geworden.
It's about being boss, not being the boss...
pi_56347666
Ik vond hem erg tegenvallen. Ik verwachtte geen vernieuwende film maar ik vond Cloverfield toch wel te cliché. Ik vermoed dat daar express voor gekozen is maar het was way over the top imo.
pi_56348096
Binnenkort maar eens kijken
  zondag 27 januari 2008 @ 21:13:39 #193
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_56348523
quote:

[..]

dan heb je blijkbaar niet goed opgelet, op het moment dat dat hoofd aan kwam donderen wisten ze nog niet hoe het kwam.
pi_56348608
quote:
Op zondag 27 januari 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb hem gisteravond "gezien" en ik vond hem gigantisch kut, maar dat lag waarschijnlijk aan het feit dat ik eigenlijk helemaal niks heb kunnen zien, omdat ik de hele tijd met m'n ogen dicht moest zitten. Ik werd vreselijk misselijk van het camerawerk en ik heb niet eens epilepsie. Hadden ze wmb wel voor mogen waarschuwen van tevoren. Ik had nog nooit van de film gehoord, de film waar we naartoe wilden draaide pas laat en dus gingen we maar naar Cloverfield. want dat leek degene met wie ik ging een leuke film. Vandaar dat ik van tevoren niet kon uitzoeken dat 'ie niet geschikt is voor mensen die slecht tegen druk bewegende filmbeelden kunnen.
Ook zaten we niet echt op een geweldige plek. Misschien dat ik hem op dvd nog wel eens ga zien, maar voor wát ik ervan gezien heb, vond ik het niet echt geweldig. Clichématige dialogen vooral.
Maar goed, wellicht krijgt 'ie een 2e kans op dvd .
Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd goed naar die beelden kon kijken. Ik had soms echt zoiets van "Hou nou godverdomme die kutcamera stil". Maar gatsiedarrie wat kreeg ik soms de trillingen over mijn lijf. Ik heb de hand van mijn vriend af en toe echt fijn geknepen. Ik vond het zo spannend en ik denk dat als die camera wel zo netjes stil werd gehouden het effect van de spanning foetsie zou zijn.

Ik zat er gewoon echt helemaal in. En da's een goed teken. Deel twee hoef ik daarentegen denk ik niet te zien, dan is de nieuwigheid en de 'fun' er wel voor mij af.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:18:24 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56348638
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

dan heb je blijkbaar niet goed opgelet, op het moment dat dat hoofd aan kwam donderen wisten ze nog niet hoe het kwam.
Maakt niet zoveel uit hoe het kwam. Dat er ineens van alles explodeert is voor mij wel voldoende reden om het op een lopen te zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56348692
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maakt niet zoveel uit hoe het kwam. Dat er ineens van alles explodeert is voor mij wel voldoende reden om het op een lopen te zetten .
Voor sommige niet . Nieuwsgierigheid zit nou eenmaal in sommige mensen. Ik snap dat wel.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:22:46 #197
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_56348753
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:36 schreef Words het volgende:
Ik vond hem erg tegenvallen. Ik verwachtte geen vernieuwende film maar ik vond Cloverfield toch wel te cliché. Ik vermoed dat daar express voor gekozen is maar het was way over the top imo.
Cloverfield is dus TOTAAL geen film waar je heen moet als je op een mooi en goed verhaal staat te wachten. Het doel van deze film is om actie en spanning op een blair witch project (wat allemaal alleen geschreeuw was en je niks kon zien) manier weer te geven. Blijkbaar ben je nog te hollywood , je wilt een goede script enzo, maar deze film geeft een enorm realistisch beeld van een rampscenario. Het beeld wat jij in het echt zou zien als slachtoffer en niet als publiek. Bij 11 september waren mensen uren na de val van de twintowers nog steeds niet bewust wat het veroorzaakt had. En in deze film was dit ook het geval. De hoofdpersonen wilden alleen overleven.
pi_56349894
Al hielpen ze dat overleven niet echt door die ene zijn vriendin op te gaan halen
  zondag 27 januari 2008 @ 22:06:05 #199
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56349992
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:03 schreef dapluiz het volgende:
Al hielpen ze dat overleven niet echt door die ene zijn vriendin op te gaan halen
Mjaa als je om iemand geeft.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 27 januari 2008 @ 22:07:06 #200
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56350020
SPOILER
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')