Whehe, ik ben ook voor de 2e keer geweest! En weer genieten!quote:Op zondag 27 januari 2008 01:58 schreef Tangarine het volgende:
Net voor de tweede keer gezien, nog steeds vermakelijkPathe Unlimited
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluid is de helft van het ervaring, samen met het strakke beeld (albeit ShakyCam Vision) En vooral de aftiteling even afkijken, mooie compositie genaamd "Roar!" En nog een extratje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de bios kijken! Niet thuis kijken, behalve als de DVD uitkomt en je een goeie sub hebt, want die in de bios van Hoogeveen ging zelfs clippen
GRoeten!
[ Bericht 12% gewijzigd door PlarkPlark op 27-01-2008 12:31:16 ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:24 schreef PlarkPlark het volgende:
En die scene.Die was ook erg goed idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Idd, je voelde jezelf gewoon naar de zijkant gedrukt. Het leek bij onze bios ook alsof de airconditioning wat harder ging draaienquote:
A little bit hateful![]()
Om in game termen te blijven, ik vond het monster erg op een grote versie van de Chimera uit Resistance (PS3) lijken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Gisteren gezien, goede film!
In het begin vond ik die shaky cam een beetje irritant, maar het went gelukkig en na afloop kon ik mij de film ook niet anders voorstellen. Nu wachten op het onvermijdelijke "vervolg".Signature:
Maximaal
4
regels![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:49 schreef Bellatrix het volgende:*LOL* Dit soort sites en gimmick zorgen bij mij voor de napretSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde ze vooraf niet zien omdat ik zo weinig mogelijk wilde weten van de film, bang voor spoilers. Maar nu kan ik ongegeneerd surfen!
Heb gisteravond na het zien van de film thuis ook maar meteen weer ff Bllair Witch gekeken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Cool ook dat je iedereen met hun mobieltjes filmpjes zag maken, vooral toen met dat vrijheidsbeeld. Je weet gewoon dat het in het echt ook zou gebeuren, maar je ziet het nooit in andere films.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Wie is er eigenlijk geschrokken tijdens deze film? Ik geen een keer, dat is wel jammer. Het vetste vond ik dat ze herhaaldelijk OH MY GOD! zeiden zoals dat in het echt ook zo zou zijn.
Mensen gingen ook klappen @ Almere. Had ik ook nog nooit meegemaakt bij een film.![]()
Straks voor de derde keer heen
En in A'dam ging een groot gedeelte ook klappen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik ben een paar keer geschrokken. Er zijn echt momenten waarbij het net lijkt alsof je IN in de film zit!quote:Op zondag 27 januari 2008 15:24 schreef tequi3 het volgende:
Wie is er eigenlijk geschrokken tijdens deze film? Ik geen een keer, dat is wel jammer. Het vetste vond ik dat ze herhaaldelijk OH MY GOD! zeiden zoals dat in het echt ook zo zou zijn.
Mensen gingen ook klappen @ Almere. Had ik ook nog nooit meegemaakt bij een film.
Ik heb hem vandaag gezien: GEWELDIGE FILM!!!
Het meest spannende moment was in de helicopter. Maar goed geen spoilers![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:24 schreef tequi3 het volgende:
Mensen gingen ook klappen @ Almere. Had ik ook nog nooit meegemaakt bij een film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:29 schreef Ziewoarut het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Misschien is dit omdat ik een vrouw ben en er dan meer op let, maar ik vond het toch erg knap dat Lily de hele tijd rond rende op hoge hakken.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Op een gegeven moment zag je haar wel die hakken uittrekken en weggooien. Maar dat was inderdaad pas naar het einde van de film.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Dat zei ik letterlijk tegen mijn vriend.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:14 schreef speknek het volgende:
Cool ook dat je iedereen met hun mobieltjes filmpjes zag maken, vooral toen met dat vrijheidsbeeld. Je weet gewoon dat het in het echt ook zou gebeuren, maar je ziet het nooit in andere films.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IMDB FAQ staat veel info op.quote:“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Zeer indrukwekkende scene was o.a:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onopvallend doch zeer scherpzinnig...![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:00 schreef Demarest het volgende:
Zeer indrukwekkende scene was o.a:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
Forum Opties Forumhop: Hop naar: