SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef Wallinator het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:53 schreef staticdata het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus...quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:19 schreef Re het volgende:
wat ik dus eigenlijk wel knap vind van het monster is dat hij het hoofd clean cut van het Statue of Liberty weet te meppen terwijl de rest van het beeld nog mooi rechtop staat
Dat is een stijlding in die film, tuurlijk kan dat niet en gaat dat niet werken, al helemaal niet bij een gigantisch bang wezen. Om dat serieus af te vragen vind ik vreemd. Het is een gegeven feit in de film, maak er niet meer van dan het is zou ik zeggen.quote:
Zo kan je élke filmfout wel wegredeneren!quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is een stijlding in die film, tuurlijk kan dat niet en gaat dat niet werken, al helemaal niet bij een gigantisch bang wezen. Om dat serieus af te vragen vind ik vreemd. Het is een gegeven feit in de film, maak er niet meer van dan het is zou ik zeggen.
Filmfout? Hoe ongelooflijk vet zou het zijn als een hoopje nietszeggend metaal door de straten kwam rollen in plaats van het hoofd van het vrijheids beeld? Precies. Niet. Stijl, dat maakt het geen fout, als je daarover al gaat miereneuken kun je beter geen films kijken. Just my 2 cents.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo kan je élke filmfout wel wegredeneren!![]()
Niet dat Re het als serieuze klacht bedoelt natuurlijk
Sowieso natuurlijk omdat het geen enkele weet heeft van de iconische waarde van het vrijheidsbeeld, en de culturele importantie van een hoofdquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:23 schreef Re het volgende:
ik vond het gewoon een knap staaltje van het monster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 04:15 schreef Drifter__ het volgende:
En overal waar onze personages naar toe gaan, verschijnt het monster ook opeens, wtf is Manhattan zo klein dan ?
![]()
Maar toch, super actie, mooi gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Whehe, psies wat ik ook meteen dachtquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:19 schreef Re het volgende:
wat ik dus eigenlijk wel knap vind van het monster is dat hij het hoofd clean cut van het Statue of Liberty weet te meppen terwijl de rest van het beeld nog mooi rechtop staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |