Precies.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mooi voordelig opgelost dus
Met garantie dat ie het dan weer doet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:29 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Precies.
Als iemand overigens nog defecte apparatuur heeft staan, voor 10 euro schroef ik 'm open en weer dicht!
Wat voor hout heb je eigenlijk gebruikt voor je cab, en welke dikte?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wisten jullie nog van m'n zelf gemaakt speakercabinet? Ik had dat ding gebouwd, maar toen kwam er geen geluid uit. Er kwam simpelweg NIKS uit de speaker output van mijn versterker. Gisteren zou ik de versterker mee nemen naar gitaarles, zodat m'n leraar hem open zou schroeven om te kijken wat er loos was. Maar omdat hij gisteren ziek was, heb ik 'm zelf maar open geschroefd. Natuurlijk helemaal niks te zien waar het aan zou kunnen liggen, dus ik zet 'm weer in elkaar en ik dacht 'dan probeer ik nog één keer 'm aan te sluiten en anders soldeer ik er zelf een output op.'
En nu doet ie het! Ik heb hem gewoon gerepareerd door 'm alleen even open en dicht te schroeven. 8)
Het enige wat anders is sinds de laatste keer dat ik probeerde is de jack socket. Eerst had ik net zo ene die ook in goedkope effect pedaaltjes zit. Later heb ik die eraf gehaald en deze jack socket http://proaudiostash.co.u(...)uct_1618_1_large.jpg erop gezet, omdat je die kan vast schroeven in een metalen plaatje en dat ziet er mooier uit. Geen idee waarom ie het nu wel doet, maar hij doet het!
Of m'n Vox heeft zelfreparerende krachtenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met garantie dat ie het dan weer doet?
misschien heeft BBM een Magic Touch....
18 mm dik multiplex.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor hout heb je eigenlijk gebruikt voor je cab, en welke dikte?
Oh, #200 zijn we alweer![]()
Vanavond maar weer eens een fles whiskey opentrekken dan.
Ook voor de baffle? Ik ga daar nl. iets dunner (15mm) berkenmultiplex voor gebruiken. De rest word ook 18mm.quote:
* Doodkapje noteert Vox in het rijtje potentieel nieuwe versterkers...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Of m'n Vox heeft zelfreparerende krachten
Ik heb gewoon overal hetzelfde hout voor gebruikt. En de Greenback klinkt geweldig! Dag en nacht verschil met de 8 inch speaker!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook voor de baffle? Ik ga daar nl. iets dunner (15mm) berkenmultiplex voor gebruiken. De rest word ook 18mm.
Als ik het goed onthouden heb, heb je er een G12M25 greenback in zitten, bevalt die een beetje?
Dat is namelijk ook een van de opties die ik nog heb (samen met de G12H30 en de G12T75).
Nu pas?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
* Doodkapje noteert Vox in het rijtje potentieel nieuwe wersterkers...
Ik heb al wat anders in de planning staan, anders was ik wel langsgekomen. Had ik gelijk een excuus om weer eens bij mijn ouders te kijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:51 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond spelen met NewSense Memory en Monstertux
Wie wil komen kijken, heb nog wel een paar vrijkaartjes over
Het is 's avonds en je bent er binnen een uur. Moel lukken lijkt mequote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl moet helaas helpen op de opendag van school.
Anders kwam ik wel even langs!
De hoge tonen ook? Ik heb nl. het idee dat greenbacks (en de G12H) dat een beetje afvlakken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
En de Greenback klinkt geweldig!
Voor mijn gevoel klinken ook de hoge tonen veel beter, maar ik ben niks anders gewend dan de speaker in mijn versterker en volgens mij klinkt iedere 12" speaker beter dan een 8", dus ik zou niet weten hoe ie klinkt in vergelijking met andere 12" speakers.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
De hoge tonen ook? Ik heb nl. het idee dat greenbacks (en de G12H) dat een beetje afvlakken.
Het ouderwetse 'romige' geluid klinkt inderdaad erg lekker maar aan de andere kant, met veel distortion wil ik een strak geluid blijven houden en daar is de G12T beter in dan de G12H of de greenbacks.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel klinken ook de hoge tonen veel beter, maar ik ben niks anders gewend dan de speaker in mijn versterker en volgens mij klinkt iedere 12" speaker beter dan een 8", dus ik zou niet weten hoe ie klinkt in vergelijking met andere 12" speakers.
Maar ikzelf vind een ouderwets geluid ook erg lekker en daarbij heb je vaak sowieso minder hoog dan bij een moderner geluid.
En dat is natuurlijk het belangrijkste.quote:In mijn oren klinken ze perfect!
Ja heel erg goed eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:45 schreef Gitarist het volgende:
Jubileum-tvp (beetje laat, dat wel)
[..]
En bevallen ze een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |