Kloptquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef punkjunk het volgende:
[..]
No shit sherlock. Daar kwam ik de eerste keer dat me gitaar op de grond lag al achter
.
Werkt wel id-e-aal!
Ja dat ziet er nou goed uitquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ach voor een paar keer repeteren kom je er wel.
MAar 300 euro is wel duur wij hebben 2e hands 150 euro 2 actieve en een passieve kunnen kopen (was ook wel heel erg eodkoop hij kon ze allemaal voor minstens 100 per stuk kwijt maar ze stonden hem in de weg)
[ afbeelding ]
Ja okee als je dan 1 mic eropzet zal het wel lukken ja als hij toch actief isquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef punkjunk het volgende:
Er zat op die box nog een toonregeling ook. Volgens hem konden ze zonder probleem gebruikt worden zonder mengpaneeltje. Het was wel een 2 gangs toonregeling. En er zat een feedback killer op.
Pff nouja overmorgen voor deurgeld dus hopelijk komt er iemandquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef punkjunk het volgende:
haha, geld verdienen met optredens, zak.
(wij vragen 5 euro om naar de repetities te komen kijken, tot nu toe met weinig succes)
Ja dat soort dingen kan je ook afspreken, dit is nu van de band zeg maar, als jij iets voor jezelf koopt is het gewoon van jou, kap je met de band dan blijft het ook van jouquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:13 schreef punkjunk het volgende:
Ok, das wel tof. Wij moeten nog maar ff zien hoe en wat. Van ons allemaal verdien ik het allermeeste en ik vind het wel handig om bijv. een actieve speaker te hebben en een mic, mengpaneetlej etc. etc. Die dingen zijn altijd bruikbaar en komen altijd nog wel een keer van pas.
Gewoon niet stoppenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:17 schreef punkjunk het volgende:
Daarom, en als je band kapt, en het is van de band, wie krijgt dan wat.
Hangt van je inkomsten af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef punkjunk het volgende:
Dan berijk je ook nooit je hoogtepunt.
Die hebben we al gehad toen we begonnen. Voor de res gaat het alleen bergaf dus daar maken we ons niet druk omquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef punkjunk het volgende:
Dan berijk je ook nooit je hoogtepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |