abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 1999 @ 21:48:00 #1
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_209344
Ik heb de uitzending van vanavond NIET zelf gezien maar via via gehoord.( Ik hoor het wel als ik het verkeerd gehoord heb!)

Ik heb begrepen dat Veronica zeer egoistisch bezig is. Nadat Mona gruwelijk hard ten val is gekomen (bij die belachelijke weekopdracht). Ze vonden het blijkbaar niet nodig om uit zichzelf naar Mona te informeren of een dokter aan te bieden. Veronica gaat duidelijk wederom voor de kijkcijfers. Als Mona slim is dient ze een klacht in of eist ze een schadevergoeding.
(Ook die ongeinterreseerde stem van die man toen hij de bewoners kinderachtig noemde dat irriteerde mij echt toen ik het hoorde)

( Kan dit? Ze zouden niet aan schrik-reacties blootgesteld worden, maar staat er niets in het contract over lichamelijk letsel of op eigen risico meedoen aan opdracht of programma? Weet iemand dit?)

Mona was in eerste instantie niet mijn favoriete bewoner, maar ze wordt met de dag sympathieker. Ik vind eigenlijk dat Veronica toch wel iets goed te maken heeft met Veronica!

( Ik wens Mona in het BB-huis veel beterschap, en haar man thuis ook veel sterkte met het kijken van het wel en wee van vrouwlief en ik hoop dat de bewoners Hummie eens goed dwars gaan zitten! Dat levert pas kijkcijfers op joh!)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

woensdag 27 oktober 1999 @ 21:58:00 #2
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_209345
Ik bedoelde: Veronica heeft iets goed te maken met de bewoners en met name Mona!

Sorry voor de slechte zinsbouw in het vorige berichtje!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')