accu is 14,4v / 4,4AHr (weet niet of dat dezelfde is)quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:05 schreef Party_P het volgende:
Is die accu 14,4v en 4400mah?
Durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik denk het niet maar weet niet zeker. Hier is meer info te vinden erover maar kan het er niet uithalenquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Kan die netwerkswitch gebruikt worden om 'n printer in 'n netwerk op te nemen?
4.4 AHr = 4.4 A per uur = 4400 mA per uur = 4400 mah.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
accu is 14,4v / 4,4AHr (weet niet of dat dezelfde is)
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
4.4 AHr = 4.4 A per uur = 4400 mA per uur = 4400 mah.
Nog interesse??quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:05 schreef Party_P het volgende:
Is die accu 14,4v en 4400mah?
Mwa..ik kan in duitsland voor 55 euro incl verzenden een net iets betere accu krijgen, die is 5200mah ipv 4400mah.quote:
Overgekocht van een kennis die reserve accu had idd, nog niet uit verpakking gehaaldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef Party_P het volgende:
[..]
Mwa..ik kan in duitsland voor 55 euro incl verzenden een net iets betere accu krijgen, die is 5200mah ipv 4400mah.
Maar dan nog...je zegt dat de accu nieuw is...hoe kom je er dan aan? Gekocht en niet gebruikt?
Misschien rare (en zeurende) vraag, maar had die kennis die accu al lang liggen? Een accu die een jaar oud is, is in minder goede staat dan een accu van een week oud (mits beiden niet gebruikt)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Overgekocht van een kennis die reserve accu had idd, nog niet uit verpakking gehaald
1,5 maand totaal in zijn en mijn bezitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:43 schreef Party_P het volgende:
[..]
Misschien rare (en zeurende) vraag, maar had die kennis die accu al lang liggen? Een accu die een jaar oud is, is in minder goede staat dan een accu van een week oud (mits beiden niet gebruikt)
Eh wat doet dit precies, ADSL splitten zoals een normale splitter of is dit een dubbele met 2 ADSL uitgangenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Broadband ADSL2+ Splitter (2port)
vraagprijs: 5 euro
Met behulp van deze ADSL Splitter kun je via 1 telefoonlijn zowel je telefoon als je ADSL Modem aansluiten. Hierdoor wordt het direct mogelijk om tegelijkertijd te telefoneren en gebruik te maken van je breedband internetverbinding, zonder dat dit gevolgen heeft voor je bereikbaarheid. Deze ADSL splitter is alleen geschikt voor analoge telefoonlijnen (annex A).quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Eh wat doet dit precies, ADSL splitten zoals een normale splitter of is dit een dubbele met 2 ADSL uitgangen
Mja, dit verhaal was me al bekendquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Met behulp van deze ADSL Splitter kun je via 1 telefoonlijn zowel je telefoon als je ADSL Modem aansluiten. Hierdoor wordt het direct mogelijk om tegelijkertijd te telefoneren en gebruik te maken van je breedband internetverbinding, zonder dat dit gevolgen heeft voor je bereikbaarheid. Deze ADSL splitter is alleen geschikt voor analoge telefoonlijnen (annex A).
Helaasquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:44 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Mja, dit verhaal was me al bekend
Ik hoopte omdat er 2poorts stond, dat je hiermee, en telefoon en 2 ADSL uitgangen kon maken, maar helaas
sowieso bedankt
45 incl verzenden voor de accu?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
1,5 maand totaal in zijn en mijn bezit
You got mail!quote:Op maandag 28 januari 2008 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
deal
mail me anders op a_a@casema.nl dan handelen we het verder af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |