abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57436469
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ten eerste heeft Heerenveen op het moment absoluut geen gebrek aan geld, ten tweede zal Hveen hem echtn iet voor 5 miljoen de deur uitdoen, dat kunnen ze ook niet maken tegenover de aanhang. Denk meer aan het dubbele..

Je kunt hem wel met Amrabat gaan vergelijken maar tussen Heerenveen en VVV zit ook wel een verschilletje..
Je weet niet hoe de voetbalwereld werkt.

Als PSV 4 miljoen biedt en hij wil voor PSV spelen dan gaat hij gewoon en dan kan Riemer zo hoog en zo laag springen als hij zelf wil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 maart 2008 @ 18:53:03 #102
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57436644
Waar was jij toen er 10 mil op alves werd geboden?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_57436671
En toen er 3 miljoen voor Suarez werd geboden?
  maandag 17 maart 2008 @ 18:57:18 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57436718
en toen er 20 miljoen op daniel alves werd geboden. of hoe overrated rechtsback van Sevilla maar mag heten
pi_57436750
edit, laat dat.

[ Bericht 80% gewijzigd door -Vaduz- op 17-03-2008 20:39:59 ]
pi_57436950
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En toen er 3 miljoen voor Suarez werd geboden?
Toen zat ik te kijken en zag ik dat hij nog 4 jaar onder contract stond
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57436998
Brutosalaris x looptijd x opslag = afkoopsom
  maandag 17 maart 2008 @ 19:24:37 #108
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57437271
quote:
Op maandag 17 maart 2008 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brutosalaris x looptijd x opslag = afkoopsom
Is tot op zeker hoogt (laagte) waar. Maar waarom zou Sulejmani, als hij weg wil/kan, naar PSV willen? Dat is tov SCH nauwelijks een verbetering.
pi_57437312
Nee, echt niet
pi_57438847
Ik ga even sweepen, in de tussentijd wil ik van jullie weten hoe jullie over hem denken richting de toekomst. Heeft hij alles in huis om een topper te worden?
That's all folks!
pi_57439063
Gaat met Verbeek mee naar Feyenoord.
  maandag 17 maart 2008 @ 20:49:40 #112
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57439067
Als Verbeek naar Feyenoord gaat zou het me niets verbazen als ie mee gaat naar Rotterdam...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 17 maart 2008 @ 20:59:01 #113
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57439332
Haha, Feijenoord is al helemaaaaaaaaal geen verbetering tov heerenveen
  maandag 17 maart 2008 @ 20:59:23 #114
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_57439341
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Verbeek naar Feyenoord gaat zou het me niets verbazen als ie mee gaat naar Rotterdam...
Van welk geld
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_57439391
quote:
Op maandag 17 maart 2008 20:59 schreef stefmans het volgende:

[..]

Van welk geld
Sukkel, inmiddels is er geld genoeg.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:04:50 #116
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57439417
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Sukkel, inmiddels is er geld genoeg.
Doe eens ff normaal? Lijkt me niet dat Feyenoord zoveel miljoenen vrij heeft.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_57439476
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:04 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat Feyenoord zoveel miljoenen vrij heeft.
Als ze alleen al een openingsbod van 6 mil op El Ahmadi uitbrengen, terwijl er nog 2 spitsen + een CV bij moeten lijkt me geld geen probleem.

Tevens worden de Guzman en Lee verkocht.
  maandag 17 maart 2008 @ 21:09:58 #118
125053 stefmans
pi_57439523
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als ze alleen al een openingsbod van 6 mil op El Ahmadi uitbrengen, terwijl er nog 2 spitsen + een CV bij moeten lijkt me geld geen probleem.

Als Guzman word verkocht geef ik feyenoord een kans, Lee word echt niet voor meer dan 5 a 8 ton verkocht
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 17 maart 2008 @ 21:11:59 #119
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57439570
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als ze geld hebben, hebben ze vast meer geld?
colours of my home
pi_57439616
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:11 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Als ze geld hebben, hebben ze vast meer geld?
Ja, of denk je dat ze al het geld gaan spenderen aan El Ahmadi?
  maandag 17 maart 2008 @ 21:15:49 #121
125053 stefmans
pi_57439667
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoeveel geld meen jij dat Feyenoord van de zomer heeft, ik denk dat ze met 10 miljoen heel blij mogen zijn
  maandag 17 maart 2008 @ 21:15:55 #122
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_57439669
quote:
Op maandag 17 maart 2008 21:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Weet jij dat? Daarnaast - hoe kun je in godsnaam op basis daarvan concluderen dat ze naast die zes miljoen, dus in het geval dat ze inderdaad geld overhebben, genoeg geld hebben voor Sulejmani? Op welke waarde schat jij Sulejmani?
colours of my home
  maandag 17 maart 2008 @ 21:22:40 #123
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_57439860
En waarom zou Sulejmani naar Feijenoord willen ??
pi_57440370
Sulejmani blijft lekker bij Pranjic hoor.
pi_57447212
quote:
SULEJMANI SMAAKMAKER

Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek: „Hij is voor elke ploeg een aanwinst”

door DENNIS GALEMA

HEERENVEEN, dinsdag
De trouwe aanhang van SC Heerenveen had Miralem Sulejmani al langer in de armen gesloten, maar na zijn winnende treffer in de noordelijke derby tegen aartsrivaal FC Groningen kan hij helemaal niet meer stuk in Friesland. Dat de liefde wederzijds is, toonde de pas 19-jarige smaakmaker vrijdagavond aan op vijandelijk grondgebied in de Euroborg. Nadat de Serviër de bal met veel gevoel over de kansloos gelaten doelman Brian van Loo in het doel wipte, vormde hij voor het uitpuilende vak met Friese supporters met zijn vingers een pompeblêd, alvorens het logo op zijn shirt te kussen. „Het maakt me heel gelukkig dat ik belangrijk kan zijn voor Heerenveen”, aldus Sulejmani.

De behendige aanvaller werd voor zijn optreden in Groningen door rapporteur Piet Fransen van het Voetballer van het Jaar-klassement beloond met een 6,5. „Sulejmani is een fantastische voetballer. Een speler waar je voor naar het stadion komt”, vertelt Fransen. „Hij is in mijn ogen tweebenig, verschrikkelijk bewegelijk, technisch begaafd en daardoor heel moeilijk af te stoppen. Hij heeft een mooie voetbaltoekomst voor zich, al zou ik hem aanraden nog minimaal een jaar bij Heerenveen te blijven om door te groeien.”

Sulejmani ondertekende vijftien maanden geleden een contract tot medio 2009 bij de Friese club, met een optie voor nog eens twee seizoenen. Hij maakte enige tijd voor die overeenkomst een proefperiode door bij AZ, dat hem echter geen contract aanbood. Heerenveen heeft al aangegeven de huidige verbintenis met Sulejmani graag te willen opwaarderen en verlengen. Als het introverte toptalent zich zo blijft ontwikkelen als in de afgelopen maanden, kan het niet anders dan dat hij binnen afzienbare tijd overstapt naar een topclub in het binnen of buitenland.

Ook volgens zijn trainer Gertjan Verbeek staat Sulejmani, die vorige maand tegen Macedonië debuteerde als A-international van Servië, aan het begin van een fraaie carrière. „Hij kan vreselijk goed voetballen en is mentaal sterk. En fysiek gezien is Sulejmani veel sterker dan bijvoorbeeld Arjen Robben op die leeftijd. Hij is een linkspoot, maar kan ook met zijn rechterbeen verwoestend uithalen.” De bij Heerenveen vertrekkende Verbeek zou hem best mee willen nemen naar zijn nieuwe club. „Sulejmani is voor elke ploeg een aanwinst. Een prettige, rustige jongen om mee te werken. Qua persoonlijkheid moet hij nog wel groeien, maar dat komt omdat hij nog jong is. Op dit moment eist hij puur door zijn prestaties een plaats op in het elftal”, aldus Verbeek, die niet hoopt dat Sulejmani na dit seizoen het voorbeeld volgt van voormalig Heerenveen-belofte Georgios Samaras. „Ik zou het jammer vinden als hij nu al voor het grote geld in het buitenland kiest, zoals Samaras twee jaar geleden deed. Dat komt te vroeg. Sulejmani kan beter nog een jaar in Nederland in zichzelf investeren.”

Vorig jaar werd de ontwikkeling van Sulejmani nog ernstig gedwarsboomd door de Servische voetbalbond, die hem op aandringen van zijn vorige werkgever Partizan Belgrado een jaar schorste vanwege gesteggel over de door Heerenveen te betalen vergoedingssom voor de opleidingskosten.

Daarom maakte Sulejmani, op 5 december 1988 geboren in Belgrado, pas dit seizoen zijn debuut in de Friese hoofdmacht. Moest hij in de eerste competitiehelft regelmatig wijken voor Afonso Alves, na de jaarwisseling startte Sulejmani alle duels in de basis. Inmiddels heeft de spits in 29 competitiewedstrijden al 12 treffers en 8 assists op zijn naam staan. Daarmee had Sulejmani een groot aandeel in het bereiken van de vijfde plaats, die Heerenveen momenteel in de eredivisie bezet. „Als we onze vorm weten vast te houden, mag het geen probleem zijn om bij de eerste vijf te eindigen”, denkt Sulejmani.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')