Ja ! Halfuurrooster i.v.m rapportvergaderingen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef teigan het volgende:
dat is vroeg ChipsZak.
succes met leren..
goed te doen.. ik heb vanmiddag mn toets voor beleggen van 300 pagina's waar ik nog aan moet beginnen, en vorige week had ik assurantie waarbij me precies hetzelfde overkwam.. en die ging wel lekkerquote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef Bob. het volgende:
Hoppa, 800 pagina's financial accounting in 2 dagen. Moet lukken, toch?
laat me raden, wiskunde viel tegen? Maar lekker joh!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja ! Halfuurrooster i.v.m rapportvergaderingen.
Maar ik heb eigs alleen nog maar goeie cijfers gehaaldop 1 vakje na.
Heb nu net weer een 8,1 voor SE engelse literatuur binnen.
Niet eens!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef teigan het volgende:
[..]
laat me raden, wiskunde viel tegen? Maar lekker joh!
Tis maar ANW moet je maar denkenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet eens!
Een 4,6 ( ja dat is goed, voor mn eerste SE, bestaande uit 5 hoofdstukken.)
ANW viel een beetje tegen; 5,3 .whehe. Maarja.
200 Kilometer, dat is nogal watquote:Op maandag 28 januari 2008 09:19 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen...
Elfstedentocht op de fiets lijkt mij saai..
Op de skates lijkt het mij nog wel wat, maar dan zou ik toch wel even wat harder moeten trainen gok ik...
Financial Accounting is echt boringquote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef Bob. het volgende:
Hoppa, 800 pagina's financial accounting in 2 dagen. Moet lukken, toch?
240 zelfsquote:
Ik merk het, ugh. Ik heb nu al geen zin meer.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:53 schreef S-Two het volgende:
[..]
Financial Accounting is echt boring. Welk jaar zit je? Tweede van economie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |