abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 1999 @ 21:02:00 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_209338
De volgende nominatieronde van de bewoners wordt pas maandag gehouden, twee uur later krijgen de bb'ers al te horen wie er genomineerd is.

Verder is de bewoners verteld dat wanneer er een bewoner vrijwillig het huis verlaat er door V. een nieuwe bewoner geplaatst wordt deze nieuwe bewoner heeft dan alleen recht op een evenredig deel van de 250k.

Bron: stream 1 27/10 20:55
Boodschapper: Bart

Reacties graag!

pi_209339
Ze beginnen zich duidelijk zorgen te maken om de dreigementen van Bart en Bijank.

Dat van dat evenredige deel heb ik al voorgesteld toen er sprake van was dat Mona binnen zou komen! Als het nu toch ook voor Mona geldt dan krijgt ze volgens mij 12,500 minder! (gesteld dat ..)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_209340
Dus tot maandag hebben we saaie uitzendingen. Of er moet er nog eentje een doodsmak maken op dat ding waar ze op koordklunen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sniper (Datum 27 Oktober 1999).]

woensdag 27 oktober 1999 @ 21:18:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_209341
quote:
op 10-27-1999 om 09:06 PM schreef Hunter het volgende:
Ze beginnen zich duidelijk zorgen te maken om de dreigementen van Bart en Bijank.

Dat van dat evenredige deel heb ik al voorgesteld toen er sprake van was dat Mona binnen zou komen! Als het nu toch ook voor Mona geldt dan krijgt ze volgens mij 12,500 minder! (gesteld dat ..)

Ze beginnen zich zeker zorgen te maken bij V. ze hebben deze week duidelijk last van klamme handen. Bart vertelde namelijk ook nog dat Hummie er serieus over nadacht om in de DBK pen en papier neer te leggen zodat ieder voor zichzelf wat kan schrijven het geen Bianca al eerder deze week heeft gevraagd!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')