TS is een 0 vergeten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft er toch al lang 100?
In de vorige TT stonden het aantal competitiedoelpunten, dus heb dat maar overgenomen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef mcyodogg het volgende:
Hij heeft er toch al lang 100?
Hij loopt niet te janken. Hij probeert gewoon zijn gelijk te halen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:46 schreef The_Verve het volgende:
Een gretige spits maakt uit rancune dan juist één of twee doelpunten meer i.p.v. te gaan janken...
Dit noemen jullie toch Calimero-gedrag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Dissels en de Roover kregen ook hun gelijk. Zijn argument is dan geldig.
Ik denk niet dat Huntelaar meeleest helaas...quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Stop whining please.
Flikker toch op zegquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:33 schreef The_Verve het volgende:
Wat een zielig gedoe over die Gouden Schoen zeg. Straks gaat ie nog janken dat Vorm hem vandaag tegenwerkte in zijn jacht naar de Gouden Schoen...
Dit noemen jullie toch Calimero-gedrag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:13 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dit noemen jullie toch Calimero-gedrag?
Volgens VI.nl:quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtige goal vanavond.
Hoe was hij verder, kreeg hij weer meer bruikbare ballen, is de vorm stijgende? (voor de wedstrijdkijkers)
Op Heitinga gaf ie de assist, dus ook niet verkeerd.quote:Het duel met Utrecht was er weer een waarvan Huntelaar er de laatste weken zoveel van speelde. De spits liep zich op allerlei mogelijke manieren vrij, maar werd vrijwel geen enkele keer op maat bediend door zijn ploeggenoten.
Huntelaar moest het in ruim een uur doen met slechts één scoringskans. Uit een voorzet van Dennis Rommedahl kopte de spits via de vingertoppen van doelman Michel Vorm net over. De topscorer probeerde het ook nog een keer van afstand, maar vond opnieuw Vorm op zijn pad.
In de 68ste minuut had Edgar Davids wel oog voor een goede loopactie van Huntelaar. De pass kwam op maat en met een mooie volley mikte Huntelaar raak: 1-0. Die treffer was een bevrijding voor Ajax, dat wel domineerde maar weinig afdwong.
Zal de goals en de assists updaten als ik de gifjes hebquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:25 schreef SoupNazi het volgende:
Jammer dat de OP nu al weer achter loopt.
Och, ik kan er best tegen, maar we moet het met Huntelaar eens zijn begrijp ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dit noemen jullie toch Calimero-gedrag?
Als je hier al niet tegen kan... ben je zelf echt een calimero.
Dan krijg je weer zulke dingen als tegen FC Twente en VVV. 2-1 voor door Huntelaar, maar in de slotfase punten verspelen. Van der Vaart scoorde in zijn beginjaren ook altijd maar één keer, maar wel elke wedstrijdquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:10 schreef Rumille het volgende:
Ach, ik klaag niet als we steeds met 1-0 winnen door Klaas.
Dacht het niet he!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:18 schreef PyTh het volgende:
Tegen Vitesse even een gele kaart scoren
Ze worden al bang voor de topper die ze zelf hebben laten gaanquote:
Heb 'm er liever niet bij inderdaadquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ze worden al bang voor de topper die ze zelf hebben laten gaan
quote:'Ik wissel Klaas Jan nooit'
Door RENZE LOLKEMA
AMSTERDAM - De januarimaand stond ouderwets bol van de transfers, maar de beste spits van de eredivisie werd ondanks talloze geruchten opvallend genoeg met rust gelaten.
Klaas Jan Huntelaar liet al die vermeende belangstelling schouderophalend over zich heen komen. De topscorer van Nederland maakte zich de laatste weken vooral druk over de doelpunten die hem zijn ontnomen.
,,Er wordt zoveel geschreven, ik reageer nergens meer op,’’ liet Huntelaar enkele malen optekenen. Zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer heeft daar ook weinig aan toe te voegen. ,,We zijn met niemand in gesprek geweest,’’ aldus de manager. ,,Klaas Jan concentreert zich helemaal op Ajax.’’
Juventus was in januari een van de meest prominente clubs die in de slag waren om Huntelaar, die tot 2010 bij Ajax onder contract staat, in te lijven. ,,Het zegt iets over zijn mentale instelling,’’ haakte zijn coach Adrie Koster in. ,,Hij gaat er goed mee om. Hij blijft kalm onder die geruchtenstroom. Klaas Jan is een speler die zich goed kan focussen en probeert zo goed mogelijk te presteren. Dan komt de rest vanzelf.’’
Oosterveer ontkende ook dat Ajax Huntelaar een nieuw, verbeterd contract heeft voorgelegd. ,,Er valt gewoon heel weinig te zeggen,’’ aldus Oosterveer.
Huntelaar hield zich vooral bezig met zijn status als topscorer. Hij staat op 19 treffers. Wat hem betreft waren dat er 21 geweest. Doelpunten tegen FC Twente (vrije trap van Huntelaar werd van richting veranderd door Edson Braafheid, waarna arbiter Luinge op het wedstrijdformulier ‘eigen doelpunt’ invulde) en AZ (Demy de Zeeuw sloeg een kopbal van Huntelaar achter de doellijn weg, Luinge zag dat echter als een handsbal waarna Ajax een strafschop kreeg) werden niet op zijn conto bijgeschreven.
Huntelaar: ,,Daar baal ik van. Ik zou toch graag een keer de Gouden Schoen voor Europees topscorer willen winnen.’’ In een stroef draaiend Ajax is Huntelaar dit seizoen een constante factor. Koster: ,,Ik zal hem nooit wisselen. Je weet dat hij maar één moment nodig heeft om toe te kunnen slaan.
,,Spitsen die elk jaar twintig tot 25 doelpunten maken, die hebben iets extra’s. Hij loopt eigenlijk één op één. Dat is een buitengewone kwaliteit. Hij weet hoe hij moet scoren en ik ben ervan overtuigd dat hij dat in elke competitie kan. Hij maakt vaak de belangrijke doelpunten, zoals uit tegen NEC en de eerste tegen FC Utrecht, thuis.
,,Klaas Jan is onverstoorbaar, dat is het mooie van hem. Hij kan een kans missen, maar daar staat hij niet te lang bij stil. Dan gaat de volgende er gewoon in, denkt hij dan. En het mooie is, dat lukt meestal ook.’’ Toch heeft Koster ook wat kritiek. Huntelaar moet minder de bal gaan halen en vooral voorin blijven hangen. ,,Ik heb liever dat hij uit de rug van de tegenstanders loopt, dat hij daar zijn energie voor bewaart. De rest van de ploeg moet ook het geduld opbrengen hem in stelling te brengen. Want die momenten komen toch wel. Ik zie Klaas Jan het liefst in het zestienmetergebied. Daar is hij het gevaarlijkst.’’
Jammer van die slechte pass van Perez.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heerlijk die gretigheid tegen Feyenoord.
+2.
Dat die stelling er uberhaupt is geweest. Hij scoort altijd en overal.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:03 schreef Rumille het volgende:
Zlatan is fysiek sterker dan Huntelaar, maar Huntelaar is gewoon een klasse apart
Weer 2 goals gescoord, wat een held.
De stelling dat hij alleen scoort tegen kleine clubs kan ook de prullenbak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |