quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ken jij het begrijp "sluitingstijd" niet? Als een winkel om 18:00 sluit, dan hoor jij met je bolle reet om 17:59 buiten te staan als klant...
Er zat een beveiligershokje in het winkelcentrum, laat ze lekker daar naar optyfen in plaats van op rolluiken staan rammen alsof ze de eerste de beste hangjeugd zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? De mensen van de AH doen die luiken van het winkelcentrum niet dicht. Dus dat is hun schuld niet. Wat wel kwalijk is, is dat ze iemand die is opgesloten in het winkelcentrum uit staan te lachen en niet even willen helpen door de beveiliging op te bellen ofzo.
Nu snap ik ook ineens waarom ze het over mannetje heeft. Zij draagt zeker ook nog barbieondergoed......quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zou me hond er nog niet laten overgaan
Laat hem. Dat is zo`n arrogante klant die denkt dat hij het kan maken om na sluitingstijd door te winkelenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ken jij het begrijp "sluitingstijd" niet? Als een winkel om 18:00 sluit, dan hoor jij met je bolle reet om 17:59 buiten te staan als klant...
Afschieten dat soort mensen, die denken echt dat de hele wereld om hen draait.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat hem. Dat is zo`n arrogante klant die denkt dat hij het kan maken om na sluitingstijd door te winkelen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Afschieten dat soort mensen, die denken echt dat de hele wereld om hen draait.
Of gewoon opsluiten in winkelcentra, worden ze gek en gaan ze bloggen en zielig doetquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Afschieten dat soort mensen, die denken echt dat de hele wereld om hen draait.
Ga jij aub nooit in de horace werken of iets in die richting. Ambtenaar lijkt me wel wat voor jou. Kun je lekker de hele dag naar de klok kijken en stipt om 16:00 de deur uit rennen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je op je bordje zet dat je om 19.50 dichtgaat, dan komen de mensen om 19.45 naar binnen. Het maakt niet uit wanneer je dichtgaat, sommige mensen doen het erom.
En als winkelier heb jij altijd het recht om mensen weg te sturen, een winkel dient gewoon op tijd te sluiten.
Vreten in de trein of 5 minuten voor tijd binnenrennen zijn 2 compleet verschillende dingenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zegt de persoon die roept dat mensen niet mogen eten in de trein omdat hij daar last van heeft.
Ja, en dan kun je wél naar dat bordje wijzen met "open tot 22.00 uur" erop, omdat de tijd waarop ze binnen willen dan later is dan de tijd op het bord. Da's een stuk eenvoudiger te verkopen dan zeggen dat je open bent tot 22.00 uur, op TV adverteren met "AH, de langste openingstijden" en vervolgens om 21.50 uur je deuren sluiten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als jij je werknemers tot 22.30 laat werken en betaald, dan zullen er ook klanten zijn die om 22.15 nog naar binnen willen want het personeel is er toch nog en moet toch nog werken.
Om 16.00 de deur uitrennen? I wish !! Ik denk dat ik meer en harder werk dan de gemiddelde ambtenaar. En ik heb in het verleden voldoende in horeca en dergelijke gewerkt, dus ik weet echt wel hoe dat gaat. Dat mensen het begrip sluitingstijd niet kennen daar kan ik weinig aan doen lijkt mij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ga jij aub nooit in de horace werken of iets in die richting. Ambtenaar lijkt me wel wat voor jou. Kun je lekker de hele dag naar de klok kijken en stipt om 16:00 de deur uit rennen.
BS, een winkel is geen openbaar terrein, het is eigendom van de winkelier en dus mag hij weigeren wie hij wil. Dus als jou kop hem niet aanstaat mag hij je weigeren en er is niets dat je er aan kunt doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef CraZaay het volgende:
Het weigeren van klanten is verboden, zoals de bakker ook niet mag kiezen om Pietje wel een brood te verkopen en Jantje niet. Een jurist met kennis op dit vlak die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Je zult eerst officieel een ontzegging moeten krijgen voordat je lokaalvredebreuk pleegt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
BS, een winkel is geen openbaar terrein, het is eigendom van de winkelier en dus mag hij weigeren wie hij wil. Dus als jou kop hem niet aanstaat mag hij je weigeren en er is niets dat je er aan kunt doen.
Net zoals jij niet iedereen in je huis hoeft toe te laten, hoeft een winkelier niet iedereen in zijn winkel te laten. Of moet ik ook een ontzegging hebben om jou huis niet in te mogen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:51 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Je zult eerst officieel een ontzegging moeten krijgen voordat je lokaalvredebreuk pleegt.
Wat loopt ze nou te zeiken op de AH. Bekijk het eens van de andere kant. Ik zou het ook grappig vinden om dat mens, die altijd op het laatste moment boodschappen komt doen, voor de luiken tekeer horen gaan omdat ze opgesloten zit. ze is er toch uit gelaten. Boeiend. Als ze lachend de luiken meteen open hadden gedaan had ze vast ook wat te zeiken gehad. Dat ze te weinig terug krijgt kan ook per ongeluk zijn. Had ze maar beter op moeten letten. als ze teveel terug krijgt zal ze daar vast ook niks over zeggen, dus dat moet ze er niet bij halen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:26 schreef Merel het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? De mensen van de AH doen die luiken van het winkelcentrum niet dicht. Dus dat is hun schuld niet. Wat wel kwalijk is, is dat ze iemand die is opgesloten in het winkelcentrum uit staan te lachen en niet even willen helpen door de beveiliging op te bellen ofzo.
Dat het een zeikwijf eerste klas is waren we het al over eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat loopt ze nou te zeiken op de AH. Bekijk het eens van de andere kant. Ik zou het ook grappig vinden om dat mens, die altijd op het laatste moment boodschappen komt doen, voor de luiken tekeer horen gaan omdat ze opgesloten zit. ze is er toch uit gelaten. Boeiend. Als ze lachend de luiken meteen open hadden gedaan had ze vast ook wat te zeiken gehad. Dat ze te weinig terug krijgt kan ook per ongeluk zijn. Had ze maar beter op moeten letten. als ze teveel terug krijgt zal ze daar vast ook niks over zeggen, dus dat moet ze er niet bij halen.
Zeikwijf.
Zeiken om het zeiken noemen we dat. Sommige mensen zijn nooit tevreden en moeten altijd wat te zaniken hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:03 schreef Schanulleke het volgende:
Dus ze is na sluitingstijd nog keurig geholpen, tenminste, dat geeft ze zelf aan met het tijdstip dat op de kassabon staat en vervolgens gaat ze dan zeiken dat ze te lang service heeft gekregen? Wat een idioot wijf.
Vroeger, toen waren klanten tenminste nog Koninklijk.
Hoerrrrrrrquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat loopt ze nou te zeiken op de AH. Bekijk het eens van de andere kant. Ik zou het ook grappig vinden om dat mens, die altijd op het laatste moment boodschappen komt doen, voor de luiken tekeer horen gaan omdat ze opgesloten zit. ze is er toch uit gelaten. Boeiend. Als ze lachend de luiken meteen open hadden gedaan had ze vast ook wat te zeiken gehad. Dat ze te weinig terug krijgt kan ook per ongeluk zijn. Had ze maar beter op moeten letten. als ze teveel terug krijgt zal ze daar vast ook niks over zeggen, dus dat moet ze er niet bij halen.
Zeikwijf.
Ik moet je drie keer vorderen te vertrekken ja, en als je daar geen gehoor aan geeft pleeg je huisvredebreuk. Het grote verschil is dat een winkel als de AH geen "toegansbeleid" heeft en iedereen zo naar binnen kan lopen. Daarmee is het een lokaal geworden, en geen huis.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Net zoals jij niet iedereen in je huis hoeft toe te laten, hoeft een winkelier niet iedereen in zijn winkel te laten. Of moet ik ook een ontzegging hebben om jou huis niet in te mogen?
AH heeft welzeker een toegangsbeleid! vraag er maar eens naar bij de counterquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:34 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Ik moet je drie keer vorderen te vertrekken ja, en als je daar geen gehoor aan geeft pleeg je huisvredebreuk. Het grote verschil is dat een winkel als de AH geen "toegansbeleid" heeft en iedereen zo naar binnen kan lopen. Daarmee is het een lokaal geworden, en geen huis.
gelukkig hebben ze in de horeca het begrip "De laatste Ronde" dat meestal een half uur voor sluitingstijd wordt gegeven. misschien moeten ze dat maar invoeren bij de AH'squote:Op donderdag 24 januari 2008 11:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ga jij aub nooit in de horace werken of iets in die richting. Ambtenaar lijkt me wel wat voor jou. Kun je lekker de hele dag naar de klok kijken en stipt om 16:00 de deur uit rennen.
Een winkel is geen openbare ruimte, het is eigendom van de winkelier en daar kan hij/zij zelf regels bepalen, uiteraard binnen de wettelijke grenzen. Het staat je als winkelier vrij om klanten te weigeren, om deze zelfde reden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:34 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Ik moet je drie keer vorderen te vertrekken ja, en als je daar geen gehoor aan geeft pleeg je huisvredebreuk. Het grote verschil is dat een winkel als de AH geen "toegansbeleid" heeft en iedereen zo naar binnen kan lopen. Daarmee is het een lokaal geworden, en geen huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |