abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games donderdag 24 januari 2008 @ 13:13:08 #226
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_56273668
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Zegt de persoon die roept dat mensen niet mogen eten in de trein omdat hij daar last van heeft.
maar, ken je nout het begrip sluitingstijd of niet?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:22:17 #227
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_56273861
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef donald_dick het volgende:

[..]

maar, ken je nout het begrip sluitingstijd of niet?
quote:
en om 18.00 dicht betekende dat de laatste klant meestal rond 18.15 wegging. Nouja, big deal - dat hoort erbij
Nee dus, ze blijven net zo lang staan tot de laatste klant weg is. Sluitingstijd is in die winkel dus een zinloos begrip.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:41:33 #228
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56274309
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:09 schreef donald_dick het volgende:

[..]

AH heeft welzeker een toegangsbeleid! vraag er maar eens naar bij de counter
Toegangsbeleid in de zin van "er is geen actieve controle op de toegang". je belt dus niet aan, waarna de eigenaar van de winkel bepaalt of je al dan niet naar binnen mag. Een parkeerterrein zonder slagboom is ook openbare weg, van wie het terrein ook is (om maar een vergelijking te maken die voortkomt uit de Wegenverkeerswet ).
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:52:31 #229
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_56274571
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een fokking huillie. Ik zou het echt té konings vinden als ik opgesloten zat in een supermarkt en ze wilde me er niet uitlaten.
je kneiterlam zuipen, op de lopende kassaband schijten...whehe

en een goed boek lezen natuurlijk
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:52:39 #230
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_56274575
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een tuthola, ik heb zelf 3 jaar gewerkt bij een supermarkt, en wij ergerden ons altijd groen en blauw aan die mensen die net voor sluitingstijd binnen kwamen. Uiteraard wat getwijfel aan de kassa, en welke kant gaat u er uit mevrouw? Rechts! .. nee uh .. links ..

het zijn altijd dezelfde JOSTIES die nog snel denken even een boodschapje te doen. En dan worden ze eens opgesloten ... gaan ze zo overdreven zeuren .. asociaal AH medewerkers blabla, wij worden ook gewoon maar tot 8 uur uitbetaald hoor? Laat me niet lachen snol!
dan had je een vak moeten leren!
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:54:08 #231
152789 karr-1
pi_56274612
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:41 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Toegangsbeleid in de zin van "er is geen actieve controle op de toegang". je belt dus niet aan, waarna de eigenaar van de winkel bepaalt of je al dan niet naar binnen mag. Een parkeerterrein zonder slagboom is ook openbare weg, van wie het terrein ook is (om maar een vergelijking te maken die voortkomt uit de Wegenverkeerswet ).
Een parkeerterrein of een winkel is nog wel een heel verschil. Als ik eigenaar ben van een winkel mag ik mensen weigeren, simpel zat.
pi_56275218
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:59 schreef Niek. het volgende:
Kansloze grap, die winkel is toch open tot 20:00? Sluit dan eerder, of laat mensen vanaf 19:45 de zaak niet meer in.

Kansloze mensen die achter de kassa zitten en klagen over klanten, dankzij klanten kun jij daar zitten, en als je het zo vreselijk hebt zoek je maar een echte baan.
dat is dus het punt dan krijg je weer gezeik van waarom kan ik er niet meer in het is nog geen 20:00
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:22:30 #233
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_56275322
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat is dus het punt dan krijg je weer gezeik van waarom kan ik er niet meer in het is nog geen 20:00
Daar gaat het hier ook niet over. Ze mocht gewoon naar binnen en is zelfs na sluitingstijd nog keurig geholpen. Toen ze de winkel uitging en daarna nog eens terug wou komen was de zaak (terecht) dicht.
Life is what you make it.
pi_56275344
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:41 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Bij sommige AHs staat af en toe iemand van een beveiligingsdienst in de hal.
pi_56275346
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:53 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Dat is nou eenmaal zo in de sector. In de horeca is de kroeg ook niet leeg stipt om sluitingstijd, comes with the territory.

Dat de winkel om 8 uur sluit wil niet zeggen dat je om 8 uur bent afgewerkt, die twee zaken staan compleet los van elkaar lijkt me. Of komt bij jullie het personeel ook pas aan zodra de winkel voor klanten open gaat? Besides, als je om 8 uur naar huis wilt, ga dan ook. Als je nog een uur kunt lachen aan de andere kant van de deur wil je dus helemaal niet om 8 uur weg.

Feit is gewoon dat dit meisje niet om 19.55 binnen kwam en toen nog een half uur ging shoppen; om 8 uur was ze gewoon klaar. Dat de AH niet verantwoordelijk is voor de deuren van het winkelcentrum is prima, maar er is ook nog zoiets als klanttevredenheid en dat wordt hierdoor echt niet beter.
dat is dus het punt dat is het wel je krijgt maar betaald zolang de winkel officieel open is ben je langer open dan is dat voor eigen rekening, als ik doorbetaald werd zou me dat half uurtje mij ook aan mijn reet roesten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_56275542
Ik heb ook in 'n winkel gestaan en 20.00 sluitingstijd = geen klanten meer binnen, niet: deuren op slot en mensen die nog binnen zijn opsluiten.

Om 19.55 kun je dus naar binnen. Het is dan wel beleefd om niet nog effe lekker de schappen af te gaan, lijkt me logisch.

Verder staat die discussie toch gewoon los van de hele zaak? Ze stonden al buiten de winkel, maar het winkelcentrum was dicht. Behoorlijk aso van die jochies dat ze dan niet ff helpen. Wat een stuk tuig.

Sowieso, pubers in de winkel je kunt er niks mee aanvangen. 9 tot 5 mentaliteit, en dan geen minuut later! Ook al vreten ze geen reet uit. Bah bah.
all your heroes are whores
pi_56275589
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Daar gaat het hier ook niet over. Ze mocht gewoon naar binnen en is zelfs na sluitingstijd nog keurig geholpen. Toen ze de winkel uitging en daarna nog eens terug wou komen was de zaak (terecht) dicht.
Ja ik vindt het ook een zeik wijf maar dat is het punt wat mensen hier aanhalen dat je dan maar eerder moet sluiten.

Ik ken het wij hebben een aparte in en uitgang en vaak gaat de ingang van te voren dicht en dan heb je nog mensen die via de uitgang binnen komen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:34:38 #238
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_56275610
quote:
Sowieso, pubers in de winkel je kunt er niks mee aanvangen. 9 tot 5 mentaliteit, en dan geen minuut later! Ook al vreten ze geen reet uit. Bah bah.
Ach, loon naar werken en werken naar loon. Zo gek is het niet.
pi_56275761
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik heb ook in 'n winkel gestaan en 20.00 sluitingstijd = geen klanten meer binnen, niet: deuren op slot en mensen die nog binnen zijn opsluiten.

Om 19.55 kun je dus naar binnen. Het is dan wel beleefd om niet nog effe lekker de schappen af te gaan, lijkt me logisch.
En toch doen 8 van de 10 mensen dat
en zodoende krijg je er een schurfthekel aan
quote:
Verder staat die discussie toch gewoon los van de hele zaak? Ze stonden al buiten de winkel, maar het winkelcentrum was dicht. Behoorlijk aso van die jochies dat ze dan niet ff helpen. Wat een stuk tuig.

dat wordt veroorzaakt door de werkgever die onder geen beding overwerk wil uitbetalen ga daar maar klagen

Overigens zijn het echt niet alleen pubers die dat soort klanten verachten het is ook het management.
pi_56275815
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:34 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ach, loon naar werken en werken naar loon. Zo gek is het niet.
toch minimum loon is minimum inspanning
pi_56276307
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:12 schreef donald_dick het volgende:

[..]

gelukkig hebben ze in de horeca het begrip "De laatste Ronde" dat meestal een half uur voor sluitingstijd wordt gegeven. misschien moeten ze dat maar invoeren bij de AH's
De laatste ronde geldt dan in de kroeg. In het hotel/ restaurant waar ik werkte hadden we dat niet. En ondanks dat de keuken rond 22:00 sloot waren we nog heel makkelijk als er mensen om 22:30 kwamen en nog iets simpels wouden eten. Als er geen koks meer aanwezig waren dan kon ik altijd zelf nog wel een uitsmijter, etc bakken. Flexibiliteit noemen we dat. Werd altijd zeer gewaardeerd. Is ook een eigenschap die bij veel bedrijven hoog staat aangeschreven.Maar als ik het hier zo hoor gaan we het daar zeer moeilijk mee krijgen de komende jaren.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:24:52 #242
152789 karr-1
pi_56276656
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

De laatste ronde geldt dan in de kroeg. In het hotel/ restaurant waar ik werkte hadden we dat niet. En ondanks dat de keuken rond 22:00 sloot waren we nog heel makkelijk als er mensen om 22:30 kwamen en nog iets simpels wouden eten. Als er geen koks meer aanwezig waren dan kon ik altijd zelf nog wel een uitsmijter, etc bakken. Flexibiliteit noemen we dat. Werd altijd zeer gewaardeerd. Is ook een eigenschap die bij veel bedrijven hoog staat aangeschreven.Maar als ik het hier zo hoor gaan we het daar zeer moeilijk mee krijgen de komende jaren.
Jij noemt het flexibiliteit, ik noem het misbruik maken van. De keuken sluit om 22.00 en jij geeft mensen om 22.30 nog te eten. De volgende komt om 22.45, ziet de vorige mensen nog eten en zegt "Ja dan kun je ook wel mij te eten geven" Dan komt er iemand om 23.00 etc etc. Je moet ergens een grens stellen.
pi_56277319
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Jij noemt het flexibiliteit, ik noem het misbruik maken van. De keuken sluit om 22.00 en jij geeft mensen om 22.30 nog te eten. De volgende komt om 22.45, ziet de vorige mensen nog eten en zegt "Ja dan kun je ook wel mij te eten geven" Dan komt er iemand om 23.00 etc etc. Je moet ergens een grens stellen.
He nu niet moeilijk gaan doen he
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:22:18 #244
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_56277777
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Je krijgt waar je voor betaald
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:50:38 #245
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_56278409
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand meer betalen dan minimum voor een functie waarvoor je links niet van rechts hoeft te kunnen onderscheiden?
pi_56278772
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Misschien is het in jouw ogen misbruik, maar mensen konden het altijd waarderen. Die mensen zorgen ook weer voor een stukje pr. Wat is daar mis mee.
Of je nou in een winkel staat of een restaurant, je hebtt met mensen te maken diie misscchien niet altijd doen wat jij graag wilt. Om ze dan maar uit te lachen vanachter een rolgordijn is te triest voor woorden. Maar ja klantvriendelijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. Als ik tegenwoordig in een restaurant kom krijg ik soms kinderen aan tafel met een smoel op onweer. Die staan er puur voor het geld en hebben geen enkele lol in het werk. Beetje triest eigenlijk.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_56278902
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:50 schreef CraZaay het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand meer betalen dan minimum voor een functie waarvoor je links niet van rechts hoeft te kunnen onderscheiden?
ik denk dat jij het onderschat maar je kweekt zo wel een houding waarbij het personeel ook geen ene zak interesseert wat er met de winkel gebeurd ze hebben zo toch weer ander werk
pi_56278916
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:06 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Misschien is het in jouw ogen misbruik, maar mensen konden het altijd waarderen. Die mensen zorgen ook weer voor een stukje pr. Wat is daar mis mee.
Of je nou in een winkel staat of een restaurant, je hebtt met mensen te maken diie misscchien niet altijd doen wat jij graag wilt. Om ze dan maar uit te lachen vanachter een rolgordijn is te triest voor woorden. Maar ja klantvriendelijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. Als ik tegenwoordig in een restaurant kom krijg ik soms kinderen aan tafel met een smoel op onweer. Die staan er puur voor het geld en hebben geen enkele lol in het werk. Beetje triest eigenlijk.
tuurlijk waarderen ze het eindelijk eentje waarbij het wel lukt wanneer we te laat komen
pi_56279016
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 17:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

tuurlijk waarderen ze het eindelijk eentje waarbij het wel lukt wanneer we te laat komen
Waarom gaan we meteen uit van het slechtste in een ander.

Stel dat mensen net van vakantie terug kwamen, nog niet gegeten hadden, toch trek hadden in iets. Dan is het toch lekker als je nog iets ergens kan eten.

Niet iedereen doet het om een ander te irriteren, hoewel dat hier de gangbare mening lijkt te zijn.

Als mensheid komen we er wel als we op deze manier doorgaan
pi_56279026
quote:
Thuisgekomen keken we de bon pas na: We zijn nog twee en een halve euro opgelicht ook, en precies om 20.00.42 afgerekend...
Ja dat is dus te laat als de winkel om 20:00 dicht gaat, muts
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')