abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 oktober 1999 @ 20:46:00 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209333
Hallo, ik ben Tinkepink en ik ben verslaafd.
Zo, dat is eruit.
Het lijkt wel een beetje op een uitspraak die je tegen zou kunnen komen bij de AA in Amerikaanse televisieseries, maar ik merk de laatste tijd dat dit zinnetje ook op mij van toepassing is.
Ik heb mijn HBO-diploma en studeer nu aan de universiteit. Een beetje doorzettingsvermogen en helder verstand zijn zaken die je wel van mij mag verwachten. Toch loop ik nu de boel te verknallen. Tijdens mijn werk zit ik de hele dag op Internet om maar niets te missen van BB. Het is zelfs zo erg dat ik mijn werkzaamheden laat versloffen. ’s Avonds ga ik niet meer uit, maar zit hele avonden achter mijn computer en de tv; bezig met Big Brother. Gespreksonderwerp bij vrienden; BB (ook zij zijn besmet met het virus).
Stoppen wil ik niet, maar mijn normale leven oppakken wel.
Red me! Wie heeft er tips? (stoppen met BB kijken is geen optie!)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_209334
Tsja Tinkie,

Ik had hetzelfde probleem... Tot diep in de nacht alle posts lezen om maar niets te missen, paar uurtjes slapen en 's ochtends met bloeddoorlopen ogen tot de conclusie komen dat dit toch niet goed is voor de gesteldheid van de mens... (op een gegeven moment stond ik zelfs s nachts op om verder te lezen)

Mijn werk en studie verslofte idd ook...
Wat te doen???
mmmm. Ik wilde wel BB blijven kijken. Maar zonder Forum mist het toch een dimensie... Dus: effe BB kijken 's avonds. Topics lezen... (reacties over prog). Om 23.30u nog effe terugkomen om het stukje van Doordevil te lezen...

Dat gaat wel ok... Op een gegeven moment kwam ik erachter dat 60% van de onderwerpen op het Forum toch gericycled wordt. Dingen komen steeds in een NET iets andere vorm terug. Die zijn de moeite van het lezen niet waard.

Zo... Nu geloof ik er tenminste zelf (ook) in, en kan ik met een gerust hart mijn computertje weer uitzetten zonder bang te zijn dat ik iets mis...

conclusie: 'gewoon jezelf voorliegen dat er op het Forum alleen maar Bullshit staat'...

'Kwek The Liar Liar!'

suk6

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_209335
Neem een kat, die zitten fijn de hele avond voor je beeldscherm, zoek een geliefde die BB haat (werkte bij een vriending van mij ook goed), heb gewoon iedere avond op BB tijd sex, laat de electriciteit thuis afsluiten en laat je baas een anti BB-filter op zijn computer zetten. Sluit jezelf honderd dagen op met een aantal vreemde mensen, zonder krant, tv of contact met de buitenwereld(vergeet geen webcams op te hangen kunnen wij in ieder geval kijken).
Richt een praatgroepje op om samen met meer junks van je verslaving af te komen of wacht gewoon af en blijf verslaafd tot 31 december 1999 en ga het nieuwe millenium met het idee dat je dit in 2000 niet meer zal gebeuren.
Succes, ik blijf maar gewoon verslaafd denk ik.
In een leeg hoofd kan veel verstand
pi_209336
Ik ben ook verslaafd. Ik kon BB vanavond niet zien. En dat kriebelde enorm. Zo erg dat ik heel Zwolle door ben gelopen om bij een vriendin na te vragen, wat er gebeurd was. Zelfs een sigaret is nog minder verslavend.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')