je kunt al een stukje horen op www.korn.com
klinkt weer toppie!
wat jullie?
nice, not thrilling, ... but nice.
ik hoop wel dat ze er wat meer van maken als die laatste, isseus was wel 1 grote tering zooi.
die 2 eerste cd's zijn goed vind ik, daarna suckt het een partijtje aan, en op het podiuum bakken ze er ook maar weinig van,
helaas is het zo'n commerciele band geworden dat al da jonge grut er op af komt.
geef mij maar System of a Down.(hoewel die het laatste half jaar ook al wel erg bekend zijn geworden, die eerste cd kent bijna niemand)
de bands zelf zijn vaak zo, als ze eenmaal bekend worden,dan gebruiken ze een basis ideetje van het nummer waar ze bekend mee zijn geworden en dat herken je daarna in bijna alle nummers wel terug.
kijk maar naar limb bizkit, die gitarist is om die reden weggegaan.
quote:Zegt bijna elke band dat niet in het (nu) metal genre? Zou toch gek zijn als ze "the softest shit we've ever made" zouden zeggen
Ze zeggen als sinds Follow The Leader dat het nieuwe album "the heaviest shit we've ever made" zal zijn. Ik ben benieuwd.
quote:Inderdaad, net zo'n dooddoener als "We zijn gegroeid als muzikanten".
Op woensdag 27 februari 2002 20:04 schreef Xhorder het volgende:
Zegt bijna elke band dat niet in het (nu) metal genre? Zou toch gek zijn als ze "the softest shit we've ever made" zouden zeggen
quote:ik ben wel benieuwd, maar toch jammer he, dat het er op lijkt.
Op donderdag 28 februari 2002 10:34 schreef VisStick het volgende:
als ik zo naar de intro luister op de site, klinkt het gewoon weer lekker hard. lijkt een beetje op "falling away from me" van issues.
quote:dat weet ik niet.
Op donderdag 28 februari 2002 11:09 schreef enfermidade het volgende:[..]
ik ben wel benieuwd, maar toch jammer he, dat het er op lijkt.
ze kunnen ook iets heel anders proberen dat ik misschien helemaal niks vind. dan heb ik liever dat ze gewoon op deze manier doorgaan, aangezien ik dit gewoon de beste muziek vind die er is.
quote:ok, toch! BWAHAHAHA!! En door dat kleine stukje kunnen jullie zogenaamd opmaken of het album- als alles zo klinkt- goed word??
Op zaterdag 02 maart 2002 17:49 schreef BDisOKE het volgende:
een stukje in het flash intro filmpie alleen
-Foei.- (copyrightschending)
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 17-03-2002 18:55]
quote:Dit klinkt toch wel erg lekker!
Op woensdag 13 maart 2002 08:30 schreef VisStick het volgende:
hij is nu dan toch uitgelekt!(copyrightschending)
quote:Tering, wat een retevet nummer!
Op woensdag 13 maart 2002 08:30 schreef VisStick het volgende:
hij is nu dan toch uitgelekt!(copyrightschending)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |