Werkt zo'n creme echt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef MalaCocinera het volgende:
Kruidvat huismerk, heeft in een glazen donkere potje eeltcreme. Die gebruik ik altijdWeet je tenminste zeker dat je niet te ver doorraspt
Bij mij wel, de eelt wordt zacht en is makkelijk los te peuteren. Het komt alleen terug als ik weer eens bepaalde schoenen draagquote:
Oh ben ik niet de enige persoon bij wie dat elke keer terug komt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:00 schreef MLI het volgende:
-- De occasional ingegroeide teennagel eruit prutsen --
Gewoon te koop bij het kruidvat ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:44 schreef GotC het volgende:
Tsja. Ik heb 1x dit gebruikt:
[ afbeelding ]
Uurtje sokjes aan, 2 dagen daarna beginnen je voeten ineens zwaar te vervellen. Echt, hele vellen kon je eraf trekken. Maarrr...werkte wel! Geen eelt te vinden, superzachte voeten
Vond het gevoel van al die losse vellen alleen niet zo fijn, plus je kan je voeten echt effe niet buiten laten zien
Hoelang duurt het voordat het terugkomt? Zitten er meerdere paren in?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Komt natuurlijk na verloop van tijd weer terug hè
Verschilt pp. Bij mij, voor het weer helemaal terug was..3 of 4 maanden?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat het terugkomt? Zitten er meerdere paren in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |