http://www.studieinfo.nl/werkvacatures/salariswijzer.htmlquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:07 schreef hercules4u het volgende:
Sorry, ik bedoelde natuurlijk een afgestudeerde.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:07 schreef Rosbief het volgende:
Ga maar uit van een minimumloon van 2500 euro netto, maar dat wordt later meer.
Zo weinig? Ik dacht aan 4.000 minimaal.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:07 schreef Rosbief het volgende:
Ga maar uit van een minimumloon van 2500 euro netto, maar dat wordt later meer.
Ik weet niks over hbo banen. Maar wel iets over mbo banenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:59 schreef hercules4u het volgende:
Ik ben eens benieuwd hoeveel geld je gemiddeld verdient met een mbo diploma. Heeft iemand hier ervaring mee of heb je zelf een mbo baan? Volgens sommigen zijn de verschillen tussen mbo en hbo salarissen niet veel afwijkend.
Sinds wanneer studeer je af op het MBO? Je bedoelt dat je MBO schoolverlater bentquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:07 schreef hercules4u het volgende:
Sorry, ik bedoelde natuurlijk een afgestudeerde.
Nee, maar dat je blijkbaar graag patst met wat je verdient is wel sneu te noemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef sweboy het volgende:
Ik heb ook alleenmaar MBO gedaan, en verdien met mijn eigen bedrijf nu zo'n 4.000 Netto per maand. Telt dat ook?
Nee, ik probeer heel erg stoer te doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:43 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nee, maar dat je blijkbaar graag patst met wat je verdient is wel sneu te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je kontje verkoopt maakt het niet uit welke opleiding je gedaarn hebt...quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:38 schreef sweboy het volgende:
Ik heb ook alleenmaar MBO gedaan, en verdien met mijn eigen bedrijf nu zo'n 4.000 Netto per maand. Telt dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |